SL R14 - FC Midtjylland - AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: SL R14 - FC Midtjylland - AGF

Indlæg af Danand123 »

3316 skrev:
3. nov 2025, 21:42
Danand123 skrev:
3. nov 2025, 10:10
Anyway er det stadig overraskende, at der ikke er udsolgt på CC.
De behøver ikke lukke flere ind på CC end idag - der var tæt pakket..
Enig. Men tror også det endte med tæt på udsolgt. Den var i hvert fald lyserød kl 14.00, hvilket indikerer få billetter tilbage.

Til gengæld tomme sæder på faxekondi og AL Bank tribunen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Stimme skrev:
3. nov 2025, 21:23
Jeg er så træt af ringe dommer præstationer, Og ikke kun i vores kampe, det er simpelthen forfærdeligt at se på, og det gælder for sin vis også Var kæft de var ringe i dag.
Det er så træls, at være bitter på dommeren efter en fodboldkamp. Der er meget langt imellem at jeg er det, men i dag kan jeg simpelthen inke slippe det.
Helt vildt dårlig præstation, og nærmest ensidigt til de hviiie.
Det er mig komplet uforståeligt, at Nicolai Poulsen slap for gult. Det er jeg godt nok rasende over.
Mbabu begår et frispark ved at gå i ryggen på en gf’er, korrekt dømt, men det skete så en god håndfuld gange i den anden ende uden at fløjte een eneste gang.

Så kommer så det manglende straffespark der skal dømmes 100 gange af 100, og et annulleret mål, som jeg må indrømme KAN være korrekt, men kun hvis det ALTID skal dømmes uanset om han har indflydelse på spillet eller ej, for det havde han ikke i situationen. Han var ikke tæt på den gf’er der clearede halvsløjt.

Men vi var ikke gode nok på bolden i dag. Der var for lidt kvalitet og det gav en del omstillinger imod.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ligner klart straffe til Osorio. Lige set den på tv. Kan slet ikke forstå, man ikke kalder Krogh ud til Var. Det er vel det, vi har det til. Agf spiller generelt en klog kamp… tydeligt de er langt bedre end vores seneste modstandere herhjemme mod Vejle, Fredericia og Silkeborg. Toppen i superligaen åben igen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes vi skuffer i dag. Vi kommer for sent i gang og sådan en hjemmekamp skal simpelthen vindes.

Dommeren, jamen det bliver kun et problem fordi vi ikke selv gør arbejdet.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ser Krogh forsvarer sin straffekendelse. Mener det er tilfældigt, at forsvarsspiller falder indover Osorio. Altså han læner sig ind imod ham. Og ang. tilfældigheder så er der da mange hands, der ikke skal dømmes. Helt sikker på, han havde dømt straffe, hvis han var blevet kaldt ud. Nu prøver han bare at forsvare sin dårlige beslutning.

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11-03 ... -vanvittig

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

dommeren var på gale veje fra første fløjt, han starter med et gult kort ret hurtig, det er mangel på dømmekraft, det er en topkamp og burde dømmes derefter.

Men nej dommeren ville i centrum fra start af, jeg vil ikke sige at han og VAR ødelagde kampen. Men tæt på. Den argumentation han bruger for at der ikke er straffe, det er helt ude i hampen, han starter med et tyndt kort til Billing, og så strækker han og VAR reglerne den modsatte vej ved en megen potentiel straffe.

JBT

Indlæg af JBT »

Krogh skal bare erkende en glasklar fejl. Ifølge ham, må man som forsvarsspiller løbe en modspiller ned i feltet, så længe det er tilfældigt. Det holder jo ikke.

Erkend fejlen i stedet for at gå i forsvarsmode i momentet, det er toparrogant og pinlig håndtering. Men det er måske Redder i vognen som i høj grad også mangler dommer niveau.

Den med Mbabu kan godt dømmes ifølge lovbogen, desværre - for hold nu kæft et mål af Farlige Franc.

Besvar