Er der nogen der ved noget omkring lancering?
Først var det til sæsonstart, så var det udsat noget tid og nu er der bare musestille?
Det er da i den grad under al kritik?
Ny app??
Re: Ny app??
Jeg tror en stor del er rykket ind på Discord serveren, som de af og til snakker om i Sort Snak.
Ja, jeg synes også det var hul i hovedet at lukke ned uden at have en ny app klar.
Discord er en app/online tjeneste som understøtter tekst, tale- og videochat. https://discord.com/ Det var i første omgang enormt populært blandt "gamere", men er sidenhen blevet udbredt i mange andre kredse.
Jeg forsøger lige at bruge en analogi for Facebook, for at gøre det mere spiseligt:
Discord er som Facebooks gruppefunktionalitet, men også med indbygget tale- og videochat. Det er inddelt i forskellige servere. En Discord-server svarer til en Facebook-gruppe, men en Discord server understøtter muligheden for at lave flere forskellige kanaler til samtaleemener (lidt i stil med dette forums forskellige tråde).
En markant forskel på dette forum og Discord er, at der er mere fokus på kommunikation i realtid.
Lige en sidste bemærkning: Jeg ved ikke om det er tilfældet, at der har været "brugerflugt" derind. Det er blot en hypotese, siden at Ulvegraven er blevet så stille.
Jeg tror at ulvegraven blev så stille pga den nedetid der var i forbindelse med BW's nye hjemmeside.
Det har dog ikke rigtig noget at gøre med FCM's manglende app.
Det har dog ikke rigtig noget at gøre med FCM's manglende app.