Ny app??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Ny app??

Indlæg af Lupus1999 »

Er der nogen der ved noget omkring lancering?

Først var det til sæsonstart, så var det udsat noget tid og nu er der bare musestille?

Det er da i den grad under al kritik?

Debussy

Re: Ny app??

Indlæg af Debussy »

Jeg tror en stor del er rykket ind på Discord serveren, som de af og til snakker om i Sort Snak.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Ja, jeg synes også det var hul i hovedet at lukke ned uden at have en ny app klar.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Debussy skrev:
20. okt 2025, 16:20
Jeg tror en stor del er rykket ind på Discord serveren, som de af og til snakker om i Sort Snak.
Hvad er discord?

Debussy

Indlæg af Debussy »

Lupus1999 skrev:
20. okt 2025, 22:48
Debussy skrev:
20. okt 2025, 16:20
Hvad er discord?
Discord er en app/online tjeneste som understøtter tekst, tale- og videochat. https://discord.com/ Det var i første omgang enormt populært blandt "gamere", men er sidenhen blevet udbredt i mange andre kredse.

Jeg forsøger lige at bruge en analogi for Facebook, for at gøre det mere spiseligt:
Discord er som Facebooks gruppefunktionalitet, men også med indbygget tale- og videochat. Det er inddelt i forskellige servere. En Discord-server svarer til en Facebook-gruppe, men en Discord server understøtter muligheden for at lave flere forskellige kanaler til samtaleemener (lidt i stil med dette forums forskellige tråde).

En markant forskel på dette forum og Discord er, at der er mere fokus på kommunikation i realtid.

Lige en sidste bemærkning: Jeg ved ikke om det er tilfældet, at der har været "brugerflugt" derind. Det er blot en hypotese, siden at Ulvegraven er blevet så stille.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Jeg tror at ulvegraven blev så stille pga den nedetid der var i forbindelse med BW's nye hjemmeside.

Det har dog ikke rigtig noget at gøre med FCM's manglende app.

Besvar