Ny stor kamp i vente, hvor vi runder første halvdel af grundspillet af i Parken. Begge hold har spillet ude internationalt, så det bliver spændende at se hvordan kampen bliver, når Tullberg er ved roret.
En sejr ville være fantastisk - et X, godkendt.
SL R11: FCK - FCM
Re: SL R11: FCK - FCM
Selvom jeg er ærgelig over at Elias ikke er på kassen, så synes jeg det er fedt, at Tullberg er konsekvent når spillerne kommer for sent.
holdet er gået i stå, der er mange der ikke spiller godt, hvis det var mig vil jeg sætte brumado og Bravo på banen.
De har ufatteligt svært ved at holde på bolden, cho har ikke sat en fod rigtig i den her kamp.
De har ufatteligt svært ved at holde på bolden, cho har ikke sat en fod rigtig i den her kamp.
Ærgerligt vi ikke kan holde den, det er jeg lidt skuffet over, men med det sagt er det et godt point.
Der er noget grus i maskineriet på den sidste tredjedel af banen. Det håber jeg bliver adresseret i løbet af landsholdspausen.
Fint med 1 point på en svær udebane, men samtidig ærgeligt at AGF har vind i sejlene.
Fint med 1 point på en svær udebane, men samtidig ærgeligt at AGF har vind i sejlene.
Brumado skulle have gjort det til 2-0, kæft en afbrænder.
Men nøj hvor er FCM ringe i dag med bolden, om det er det våde græs ?
En fejl at man ikke bruger Bravo fra start.
Dommeren ja han skulle have hjælp fra VAR til det røde kort, lad os sige at ham bestemt ikke var med udeholdet i dag.
Men nøj hvor er FCM ringe i dag med bolden, om det er det våde græs ?
En fejl at man ikke bruger Bravo fra start.
Dommeren ja han skulle have hjælp fra VAR til det røde kort, lad os sige at ham bestemt ikke var med udeholdet i dag.
-
mousebreaker
Vi kan vel ikke indvende noget mod uafgjort.
Bedst: for mig er det Lee i dag
Værst: Brumados indhop, ikke pga afbrænderen, det var et godt løb han tog, men pga af hans mange boldtab
Bedst: for mig er det Lee i dag
Værst: Brumados indhop, ikke pga afbrænderen, det var et godt løb han tog, men pga af hans mange boldtab
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Tydeligt de var trætte i dag. Synes ikke Sundberg var imod os. Fx kunne der være dømt frispark mod Cho ved målet.
Tilfreds med uafgjort.
Ikke baseret på i dag men på sæsonen indtil videre: nogen ville have kylet Løssl, Viktor Bak, Mads Bech, Lee, Castillo, Brumado og Gorgoza ud af truppen. Godt vi har kyndige folk i klubben til at tage de rigtige beslutninger og beholdt dem alle
.
Tilfreds med uafgjort.
Ikke baseret på i dag men på sæsonen indtil videre: nogen ville have kylet Løssl, Viktor Bak, Mads Bech, Lee, Castillo, Brumado og Gorgoza ud af truppen. Godt vi har kyndige folk i klubben til at tage de rigtige beslutninger og beholdt dem alle
For en gangs skyld en dommer med røv i bukserne det meste af en kamp i Parken – jeg synes egentlig, han dømmer en fair og lige kamp.
Brumado gør det han skal på chancen – det er bare godt (og lidt heldigt) taget.
Uafgjort er helt fortjent med det spilovertag, FCK har det meste af kampen. Normalt ville vi være endnu mere giftige i omstillingerne, men på bolden har vi en udfordring op gennem banen i dag, og på den sidste tredjedel spiller vi næsten ikke etableret i hele kampen.
Det skyldes måske både træthed og det hårde presspil, men også at FCK selvfølgelig er stærke. Så man kan heller ikke sige, at vi burde have stået med en sejr, selvom FCK scorer sent.
Billing var for mig kampens bedste – et tårn i luften defensivt - men Lee skal også have ros for at lukke af heroisk.
Uafgjort er helt fortjent med det spilovertag, FCK har det meste af kampen. Normalt ville vi være endnu mere giftige i omstillingerne, men på bolden har vi en udfordring op gennem banen i dag, og på den sidste tredjedel spiller vi næsten ikke etableret i hele kampen.
Det skyldes måske både træthed og det hårde presspil, men også at FCK selvfølgelig er stærke. Så man kan heller ikke sige, at vi burde have stået med en sejr, selvom FCK scorer sent.
Billing var for mig kampens bedste – et tårn i luften defensivt - men Lee skal også have ros for at lukke af heroisk.
Hvem er det positive menneske, der har hacket JBTs profil?JBT skrev: ↑6. okt 2025, 08:38For en gangs skyld en dommer med røv i bukserne det meste af en kamp i Parken – jeg synes egentlig, han dømmer en fair og lige kamp.