EL R2 - Nottingham Forrest - FC Midtjylland
EL R2 - Nottingham Forrest - FC Midtjylland
Så gælder det anden runde og her møder vi muligvis den sværeste eller næst sværeste kamp i denne omgang.
Derfor vil det være et stort plus, hvis vi kunne få noget med herfra.
Nu begynder det at lysne på skadesfronten og det stiller nye spørgsmål til Tullberg. Skifter han system eller holder han fast?
Personligt tror jeg ikke der ændres noget på denne side af landskampspausen, men Osorios niveau før hans skade var uhyggeligt.
Derfor vil det være et stort plus, hvis vi kunne få noget med herfra.
Nu begynder det at lysne på skadesfronten og det stiller nye spørgsmål til Tullberg. Skifter han system eller holder han fast?
Personligt tror jeg ikke der ændres noget på denne side af landskampspausen, men Osorios niveau før hans skade var uhyggeligt.
Re: EL R2 - Nottingham Forrest - FC Midtjylland
Super optimist her, det er sådan en kamp vi normalt ruller os helt ud i 
Jeg tror vi i denne kamp holder fast i en 3-backkæde og en masse fysisk
Mbabu - Diao - Lee - Beck - Bak (evt Erlic, hvis han kan spille en halvleg+)
Bravo - Billing - Castillo
Cho - Francu (selvom Brumado ville passe godt ind i denne kamp).
Vi er fuldstændig skadesfri - det er Nott Forest til gengæld ikke, lige som formen er rigtig skidt.
Jeg tror sgu på point
Mbabu - Diao - Lee - Beck - Bak (evt Erlic, hvis han kan spille en halvleg+)
Bravo - Billing - Castillo
Cho - Francu (selvom Brumado ville passe godt ind i denne kamp).
Vi er fuldstændig skadesfri - det er Nott Forest til gengæld ikke, lige som formen er rigtig skidt.
Jeg tror sgu på point
Det blev så Franculino på bænken og Erlic i start 11.
START XI
Elias Olafsson, Ousmane Diao, Martin Erlic, Mads Bech, Kevin Mbabu, Philip Billing, Denil Castillo, Victor Bak, Aral Simsir, Júnior Brumado, Cho Gue-sung.
START XI
Elias Olafsson, Ousmane Diao, Martin Erlic, Mads Bech, Kevin Mbabu, Philip Billing, Denil Castillo, Victor Bak, Aral Simsir, Júnior Brumado, Cho Gue-sung.
Meget tilhænger af startopstilling. Bliver nødt til vis kompakthed, og der er noget kreativitet fra bænken. Og husk Franculino har spillet bedst, når Osorio har været på banen. Det kan så ske i anden halveg.
Vigtigt at truppen er uden skader nu. Og vigtigste kamp søndag. Husk det.
Jeg må indrømme at jeg også er forsigtig optimist.
3 ting der taler for:
1) Vi har en god statistik mod engelske hold og de passer os godt
2) Vi har et dødboldsniveau som kan vende kampe.
3) Vi har god momentum og har fået styr på forsvaret.
3 ting der taler imod:
1) Nottingham spiller premier league og er vant til et helt andet tempo
2) De har spillere med så meget individuel kvalitet at de bør kunne vinde - let.
3) De spiller på hjemmebane
4) De må være super motiveret qua det er første euro kamp i 30 år.
Lad os undgå at tage et mål ind indenfor 10 min... og så få en dødbold... muhaha
3 ting der taler for:
1) Vi har en god statistik mod engelske hold og de passer os godt
2) Vi har et dødboldsniveau som kan vende kampe.
3) Vi har god momentum og har fået styr på forsvaret.
3 ting der taler imod:
1) Nottingham spiller premier league og er vant til et helt andet tempo
2) De har spillere med så meget individuel kvalitet at de bør kunne vinde - let.
3) De spiller på hjemmebane
4) De må være super motiveret qua det er første euro kamp i 30 år.
Lad os undgå at tage et mål ind indenfor 10 min... og så få en dødbold... muhaha
sådan en kamp som den, viser hvilke spillere der kan være med fysisk i PL, helt sikkert at simsir og bak intet har at gøre der, bak er for langsom og igen kom han på mellemhånd ved deres mål.
Men godkendt indsats i 1 halvleg
Men godkendt indsats i 1 halvleg
Fed halvleg med Midtjylland briller!
Skal jeg være ærlig, tror jeg det er en åbenbaring, at vi har fået Martin Mark skudt afsted til Newcastle. Vores dødbolde er tilbage i topform. Newcastles sejler. What’s not to like…
Skal jeg være ærlig, tror jeg det er en åbenbaring, at vi har fået Martin Mark skudt afsted til Newcastle. Vores dødbolde er tilbage i topform. Newcastles sejler. What’s not to like…
/ ABT

Generelt tydeligt, at Bak er vores svageste led på det her niveau. Han har ikke fart eller fysik til den her slags kampe. Håber han er indstillet på at skulle være backup i fremtiden ovenpå kontraktforlængelsen.
Simsir er ligeledes en spiller, som ikke kan begå sig i PL med tempo, fart og fysikken.
Simsir er ligeledes en spiller, som ikke kan begå sig i PL med tempo, fart og fysikken.
/ ABT

Hold op hvor fedt. Brumado hvor er han vild i dag. Godt vinduet er lukket.
Senest rettet af Danand123 2. okt 2025, 22:57, rettet i alt 1 gang.
Vanvittigt flot resultat! 6 point i 2 europa league kampe og med det tætte kampprogram in mente. Nøøøøøøj, hvor er det fedt!
Jeg må sige jeg er skuffe over nottingham, som mod betis havde presset dem helt i bund, men stor fortjeneste af FCM.
Jeg vil dog sige, at det svage led i FCM det er venstre back positionen.
Men fremragende start for FCM
Jeg vil dog sige, at det svage led i FCM det er venstre back positionen.
Men fremragende start for FCM
Kæmpe skalp og langt hen af vejen en gennemført indsats - fedt!
Vi har efterhånden fine statistikker mod de engelske hold med sejre mod city, united, Southampton og nu Forest samt gode præstationer i begge opgør mod Liverpool i sin tid i CL.
Brumado et monster i dag… Det er lækkert at modstanderne og dommerne ikke på forhånd har et horn i siden på ham.
Vi har efterhånden fine statistikker mod de engelske hold med sejre mod city, united, Southampton og nu Forest samt gode præstationer i begge opgør mod Liverpool i sin tid i CL.
Brumado et monster i dag… Det er lækkert at modstanderne og dommerne ikke på forhånd har et horn i siden på ham.
/ ABT

TAK.
Sikke en kamp. En kamp man kommer til at huske på lige fod med City og Southampton ude.
Brumado er min MOM idag. Ugens fyring må uundgåeligt gå til Erhlic eller Dario. Det eneste der måske redder Dario er at han laver et flot flot assist til sidst, men ellers et skuffende indhop.
Sikke en kamp. En kamp man kommer til at huske på lige fod med City og Southampton ude.
Brumado er min MOM idag. Ugens fyring må uundgåeligt gå til Erhlic eller Dario. Det eneste der måske redder Dario er at han laver et flot flot assist til sidst, men ellers et skuffende indhop.