Thomasberg fyret?
Thomasberg fyret?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ener-i-fcm
Meget overraskende, forsvaret har ikke været godt. Men det har da ikke været super ringe siden forlængelsen med ham
Samtidig lidt pinligt at det siver ud af klubben.
Meget overraskende, forsvaret har ikke været godt. Men det har da ikke været super ringe siden forlængelsen med ham
Samtidig lidt pinligt at det siver ud af klubben.
Re: Thomasberg fyret?
Farzam har altså nogle rigtig gode kilder.
Nå, men fra transfertråden:
Tak til TT for at redde os fra det morads der var efter Capellas, og for at vinde mesterskabet i 24. Det må og skal vi aldrig glemme. Man er bare aldrig bedre end sin(e) sidste kamp(e).
Nå, men fra transfertråden:
Timingen er vel god nok nu det skal være. Jeg er mest fortaler for kontinuitet og det lange seje arbejde, og ser derfor (hvis det passer) et ønske fra klubben om at de vil noget andet end det TT kan tilbyde. Vi har alle sammen set en stagnering i vores spil, heldigvis har vi så nok spillet til over par i forhold til resultaterne, så vi har ikke tabt det store på den lange bane og har endda nuppet EL ligaspillet.
Tak til TT for at redde os fra det morads der var efter Capellas, og for at vinde mesterskabet i 24. Det må og skal vi aldrig glemme. Man er bare aldrig bedre end sin(e) sidste kamp(e).
Man kan da have lov til at håbe.
Jeg har, som nogle sikkert godt ved herinde, aldrig haft fidus til Thomasberg. Jeg havde og stadig har svært ved at forstå, hvad nogle fans så i ham. Efter min vurdering er han gennemført kedelig leverpostej, og med det spillermateriale, han har haft til rådighed i sin tid i klubben, burde resultaterne have været markant bedre. Sidste sæson, hvor FCK tydeligt langt hen ad vejen havde en "off-season", var guldet så godt som vores, men dette formåede Thomasberg ikke at udnytte.
Thomasberg har haft rigeligt med tid til at implementere sin spillestil og det spil vi så i både den forrige og den nuværende sæson, er for mig et retvisende billede af, hvad han kunne levere. Det var ganske enkelt ikke tilstrækkeligt. Synergien, vildskaben og ikke mindst kontinuerligheden. Resultaterne kan langt hen ad vejen tilskrives individuelle spillerpræstationer og ikke Thomasbergs fodboldmæssige trænerfærdigheder.
Kort sagt: Jeg glæder mig til at se Mike Tullberg stå på sidelinjen.
Thomasberg har haft rigeligt med tid til at implementere sin spillestil og det spil vi så i både den forrige og den nuværende sæson, er for mig et retvisende billede af, hvad han kunne levere. Det var ganske enkelt ikke tilstrækkeligt. Synergien, vildskaben og ikke mindst kontinuerligheden. Resultaterne kan langt hen ad vejen tilskrives individuelle spillerpræstationer og ikke Thomasbergs fodboldmæssige trænerfærdigheder.
Kort sagt: Jeg glæder mig til at se Mike Tullberg stå på sidelinjen.
Et kæmpe nederlag for sort snak, som de næsten eneste, har det ikke set det her issue med TT.
Hvorfor kom den officielle melding så sent?
Var det meningen, at TT skulle have haft kampen på søndag?
Tænker bare lige på, at Tullberg først præsenteres tirsdag.
Var det meningen, at TT skulle have haft kampen på søndag?
Tænker bare lige på, at Tullberg først præsenteres tirsdag.
Nå, ser lige på tv2, at Dan Sørensen er enig og tror TT står i spidsen på søndag også. Det giver dog slet ikke mening. Men ser også nu, at det rigtig efter udtalelser fra TT. Mærkelig fokus der kommer på den kamp, som er vigtig som alle andre.
Resultatmæssigt har Thomasberg minimum spillet til par. Så må enten være spillernes individuelle udvikling eller holdets udvikling, man er utilfreds med.
Jeg gætter på det sidste..
Sætter en streg under, at det ikke udelukkende er resultaterne der afgør en træners jobsikkerhed i FCM.
Sætter en streg under, at det ikke udelukkende er resultaterne der afgør en træners jobsikkerhed i FCM.
TT får da kampen på søndag.
Thomas Thomasberg står i spidsen for FC Midtjylland for sidste gang søndag aften, når holdet møder Brøndby IF på udebane i Superligaen
Men det kan må så sige, at de sidste 3 trænere er røget på netop det grundlag, de må jo så ikke være så gode til at vælge den rette, dem der har det ansvar3316 skrev: ↑29. aug 2025, 19:04Resultatmæssigt har Thomasberg minimum spillet til par. Så må enten være spillernes individuelle udvikling eller holdets udvikling, man er utilfreds med.
Problemet er i min optik at man har valgt trænere, hvis stil ikke passede til holdet man havde eller det man gerne ville se.FCM2000 skrev: ↑29. aug 2025, 19:21Men det kan må så sige, at de sidste 3 trænere er røget på netop det grundlag, de må jo så ikke være så gode til at vælge den rette, dem der har det ansvar3316 skrev: ↑29. aug 2025, 19:04Resultatmæssigt har Thomasberg minimum spillet til par. Så må enten være spillernes individuelle udvikling eller holdets udvikling, man er utilfreds med.
Sætter en streg under, at det ikke udelukkende er resultaterne der afgør en træners jobsikkerhed i FCM.![]()
Priske er den sidste gode træner man havde og ja.. jeg ved godt han var i modvind til sidst hos mange, men spillet var jeg stor tilhænger af til trods for resultaterne af of til.
Bo var det man manglede da man fik ham, men så på den anden side også et mærkelig pick. Capellas ville lave fuld barca bold med spillere som var til det stik modsatte.. ledelse købte så ind til det modsatte også.
TT fik noget FCM DNA tilbage efter Capellas, men har aldrig set noget fornuftigt i hans spil eller spillestil og er faktisk godt tilfreds hvis det ener med Tullberg som nok vil spille ala Priske.
Er jeg den eneste, der tænker:
Historien om, at TT har vidst det siden onsdag, er en and. Det har hele tiden været planen, at han skulle have kampen i går og på søndag, men han har ikke vidst det før i dag?
Tænker bare hvorfor skulle der gå så lang tid før den officielle melding kom fra FCM efter det blev lækket i Tipsbladet.
De må have været samlet i dag pga dagens lodtrækning, så der burde være nogen klar til at svare. Skulle historien lige brygges? Måske finder vi ud af det på sigt.
Historien om, at TT har vidst det siden onsdag, er en and. Det har hele tiden været planen, at han skulle have kampen i går og på søndag, men han har ikke vidst det før i dag?
Tænker bare hvorfor skulle der gå så lang tid før den officielle melding kom fra FCM efter det blev lækket i Tipsbladet.
De må have været samlet i dag pga dagens lodtrækning, så der burde være nogen klar til at svare. Skulle historien lige brygges? Måske finder vi ud af det på sigt.
ja virker mærkelig at man fyrer ham dagen før en kamp, som han får lov at være træner på ????Danand123 skrev: ↑29. aug 2025, 21:14Er jeg den eneste, der tænker:
Man kan sige, at det er ikke den bedste optakt til en kamp der ligger dagen efter og en her søndag ????
Kan Thomasberg ikke bare have så meget format, at han personligt har tilbudt, at gøre de to kampe færdig og slutte på ordentlig måde?
Kunne det tænkes at han har været taget løbende med på råd siden assistenterne blev skiftet, og at de dengang aftalte at hvis tingene ikke blev bedre, så måtte deres veje skilles? Tænker mere det her lyder som en løbende god dialog, som begge sider nu accepterer.
Kunne det tænkes at han har været taget løbende med på råd siden assistenterne blev skiftet, og at de dengang aftalte at hvis tingene ikke blev bedre, så måtte deres veje skilles? Tænker mere det her lyder som en løbende god dialog, som begge sider nu accepterer.