Diverse medier melder, at der er positiv dialog mellem FCM og Bournemouth/Billing. Ville være en vild transfer!
Spændende om vi skal på markedet efter en kant også, med Gogorzas skade mod SIF…
men er det manden de mangler ? var det ikke en 6'er TT vil have ?
Nuvel går FCM over og spille 4-3-3, så mangler der flere til midtbanen.
Angrebet er god, tror ikke man henter en for Gorgorza, det ligner en fiber/forstrækning i baglåret, der er 3 uger med landsholdspausen, hvis han er heldig er han tilbage om 4 uger, hvis vi taler om en delvis overrivning af muslen.
Billing er 8’er så køber man ham, skal man stadig have en 6’er
Hvis Francu bliver og Buksa er væk, så tror jeg man holder ved angrebet som nuværende, men med Gorgozas skade mangler man en kantspiller. Chili kan spille den kant, han brokker sig ikke - men han er heller ikke god nok.
Hvis målmændene bliver ved med at lave drops skal der sgu og snart ses om efter en i buret. Men bliver nok desværre først næste sommer
Billing er 8’er så køber man ham, skal man stadig have en 6’er
Hvis Francu bliver og Buksa er væk, så tror jeg man holder ved angrebet som nuværende, men med Gorgozas skade mangler man en kantspiller. Chili kan spille den kant, han brokker sig ikke - men han er heller ikke god nok.
Hvis målmændene bliver ved med at lave drops skal der sgu og snart ses om efter en i buret. Men bliver nok desværre først næste sommer
Billing er åbenbart meldt meget tæt på FCM.
Tænker ikke der behøves en erstatning for Gorgoza, der er snart landsholdspause og er det en mild fiber så er han tilbage om under en måned.
Selvom det ikke er optimalt så kan både Chili, Byskov, Brumade og Castillo spille på kanten i en 4231.
Romano melder på X at Billing tager til FCM for 7 millioner euro inkl bonus.
Der må være noget mesterskab og kvalifikation til Champions league før vi når op i total pris.
ja og så har man et målmandssetup, til 1.5 mill euro og en til 200000 euro, der er noget der ikke harmonere.
Ham 6'eren hvor er han så ? Billings svaghed er det defensive
Billing er vel en erstatning for OS mere end noget andet.
Jeg er i øvrigt enig i at man mangler en ny målmand, men man tænker måske Jonas snart er klar igen.
Man bytter vel bare Buksa for Billing. Det er fint med mig hvis man spiller med en angriber.
Det vil da være noget af et statement.
Jeg var sikker på, at i direkte konkurrence med FCC ville vi blive den lille. Hovedstad og CL in mente. Nu er den jo ikke officiel, men hold da op. To indkøb for tilsammen 100 mio i et vindue.
Det er voldsomt. Jeg tænker faktisk, at det er Heartland der presser på i baggrunden for disse investeringer.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ifølge TV 2 Sports oplysninger vil Philip Billing blive lønførende i FC Midtjylland, hvor han kommer til at tjene i underkanten af to millioner kroner i måneden.
De melder prisen til 5 millioner euro, så må vi kunne gætte på 2 millioner i bonus
Det vil da være noget af et statement.
Jeg var sikker på, at i direkte konkurrence med FCC ville vi blive den lille. Hovedstad og CL in mente. Nu er den jo ikke officiel, men hold da op. To indkøb for tilsammen 100 mio i et vindue.
Det er voldsomt. Jeg tænker faktisk, at det er Heartland der presser på i baggrunden for disse investeringer.
Ser lige Onside, hvor Billing diskuteres. Så forfærdelig igen at høre på KEP, som siger, at hvis Fck ville have Billing havde de bare gjort det. Billing ville helt sikkert helst til Fck…
Siden 2014 og 2015 har hadet fra KEP mod Fcm været så tydeligt, at han ikke burde være studievært.
Billing kan forhåbentlig med sin erfaring, være den leder som holdet har skreget på. Det er en dyr handel, men også en klog en, for en dansk spiller med 150 PL kampe, et italiensk mesterskab og i den erfarne alder, bør være en solid forstærkning fra dag et. Her er der ikke noget kulturchok eller tilvænning til Danmark.
Også fremragende vi endnu engang viser FCK, at FCM er klubben med de største muskler og den største tiltrækningskraft
Billing kan forhåbentlig med sin erfaring, være den leder som holdet har skreget på. Det er en dyr handel, men også en klog en, for en dansk spiller med 150 PL kampe, et italiensk mesterskab og i den erfarne alder, bør være en solid forstærkning fra dag et. Her er der ikke noget kulturchok eller tilvænning til Danmark.
Også fremragende vi endnu engang viser FCK, at FCM er klubben med de største muskler og den største tiltrækningskraft
Du kan have ret i at man også betaler lidt for at få en Dansk leder ind på holdet med en hvis niveau.
Det bliver spændende at følge ham.
Du kan have ret i at man også betaler lidt for at få en Dansk leder ind på holdet med en hvis niveau.
Det bliver spændende at følge ham.
Ved vi om han er en ledertype?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -