Sahl skrev: ↑14. aug 2025, 14:10
Acebone skrev: ↑13. aug 2025, 22:23
Sahl skrev: ↑13. aug 2025, 19:23
Jeg kan ikke mindes af have set et så svagt FCM mandskab set på spil og resultater i mange mange år...
Jeg ved ikke, om lidt over to et halvt år er "mange mange år". Thomasbergs forgænger kørte os vitterligt i nedrykningsspillet.
Men der var truppen det modsatte af hvad træneren havde behov for og de spillere der blev købt passede ikke ind.
Det var bare ikke den præmis, du satte op i første omgang.
En god træner arbejder ud fra det materiale, der er til rådighed. Ikke ud fra de spillere, man ville ønske, man havde. Capellas var ved at køre holdet fuldstændig i sænk med ekstremt naiv fodbold. Thomasberg fik rettet op på problemerne med den samme trup, som Capellas havde.
Jeg er enig i, at den nuværende trup er bedre, så det behøver vi ikke diskutere.
Sahl skrev: ↑14. aug 2025, 14:10
Spillet var i min optik bedre, selvom man stadigvæk tabte.. forskellen er vel bare at TT har nogle vilde spillere der kan afgøre de solo ud af det blå.
Hvis man kigger længere tilbage (f.eks. i en 10 års periode) så har jeg svært ved at se nogle der er dårligere. Man kan sagtens sætte Capellas med i den ligning, men jeg mener han havde meget dårligere forudsætninger end TT. Tror faktisk Capellas ville være bedre men den nuværende trup end TT og omvendt med den gamle trup.
En ting er sikkert.. FCM har sjældent lukket så mange mål ind før som de gør pt.
Spillet var i glimt godt under Capellas, men det blev gradvist ringere og ringere og endte helt skidt.
Hvis vi kigger på de sidste ti år, byttede jeg ikke Thomasberg for Capellas, Kenneth Andersen eller Henrik Jensen. Jess Thorup og Bo Henriksen var meget udskældte i perioder også. Det er vel kun Glen Riddersholm og Brian Priske, som fanbasen i overvejende grad har været begejstrede for. De kom så ironisk nok begge på kant med ledelsen.