I den seneste tid, faktisk det meste af sæsonen 05/06 indtil videre, har holdet været præget af dårligt spil, og specielt dårlige resultater. Selvfølgelig har vi også spillet en del gode kampe, som vi også burde have vundet. Her kan bl.a. nævnes kampene mod 'den grønne fodsvamp' fra Viborg, og endda gårsdagens kamp mod vores lokalrivaler fra SIF, som vi da ellers plejer at have meget godt styr på. Efterhånden kan vi ikke blive ved med at undskylde os med, at vi har været præget af skader - vores trup er stadig stærk!!
Som det ser ud i øjeblikket, så mener jeg ikke, at den efterhånden meget omdiskuterede trænerfyring er nok (omend jeg på mange punkter er enig i, at den burde træde i kraft senest efter jul, med mindre resultaterne vender 100 % til vores fordel). Vi mangler simpelt hen mere gejst i truppen, end hvad en ny træner måske ville kunne tilføre, og vi mangler et par stykker der kan løfte spillet inde på banen.
Derfor mener jeg, at eksempelvis en spiller som Michael Hansen snart burde være fortid i FC Midtjylland. Ikke at jeg ikke kan lide ham som person, men som spiller er han, efter min vurdering, simpelt hen ikke god nok længere.
/ Han er ikke særlig god i returløbet, og er ikke særlig hurtig i det hele taget / Efterhånden har han for mange boldtab / Anførerbindet sidder om hans arm, men han kan overhovedet ikke indgyde den gejst, som en rigtig anfører skal kunne, eller tage det nødvendige ansvar på banen /
Personligt mener jeg, at én som Christian Traoré sagtens kunne overtage MH's plads i startopstillingen. Jeg synes, på mange punkter, ikke, at der er den helt store tekniske forskel på de to, men Theo har en helt anden fysisk styrke, og kan bedre trække med ned bagi, og udnytte sine defensive kræfter.
Så nu vil jeg gerne høre jeres meninger. Ud fra mine vurderinger, og selvfølgelig også jeres egne meninger, er Michael Hansen så fremtid i den eneste rigtige klub i Jylland, eller skal pladsen (og anførerbindet, som jeg så mener skal gå til Kristian Bak Nielsen) vige til fordel for f.eks. Christian Traoré, eller en anden af vores mange gode spillere, eller skal MH have lov til at fortsætte, som minimum indtil sæsonen er slut?
Dahl Nielsen - en lige så desperat FCM-fan som alle jer andre...
"Nej, Erik! Det er ikke 'bare' fodbold!!"
Michael Hansen
-
Dahl Nielsen
Michael Hansen
Senest rettet af Dahl Nielsen 8. nov 2005, 19:12, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Michael Hansen
Argh den er squ svær. jeg ved det ærlig talt ikke helt men han er jo oppe i alderen og som du selv siger er luften jo ved at gå af balonen så det kunne da godt være man skulle overveje det om end jeg synes vi bør slå kold vand i blodet og se hvad der sker i de næste 3 kampe.