Transfer - Sommer 2025

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer - Sommer 2025

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
19. jul 2025, 08:19
Lupus1999 skrev:
19. jul 2025, 00:33
Gustav Bjerge kommer op som anfører fra U19 og Bilal Konteh er ligeledes et monster. De to kan sagtens klare Superliga niveau.

Bech og Lee klarer den 100% og så med to stærke kommende talenter som back up. Det skal nok gå.
.. men vi taler om den klub, der skal spille med international erfaring.. hjælper 2 kid ikke ligefrem på - det er ikke fair og i orden. Og hvis de havde været reelle supertalenter, havde de formentlig været oppe og snuse til og evt fået debut allerede nu.
sådan var det for 12 år siden, tiden er løbet fra de unge, de har meget bedre af at blive lejet ud til klubber i næstbedste række eller norge, frem for at sidde på bænken eller helt uden for.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Det er næppe tilstrækkeligt med kun to senior-stopper de kommende kampe, muligvis helt frem til vinduets lukning.

Så vidt jeg ved har Bak, Paulinho og Gabriel tidligere prøvet at spillet centerback i nogle gældende kampe, og mon ikke en af dem bliver omskolet til at vikarere midlertidigt hvis en kamp/opgave vurderes at være for stor for Bjerge/Konteh.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Bjerge og Konteh, de nye Kjær og Reed

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Nu får FCM ledelsen da mulighed for at se nærmer på målmand Jonathan Fischer i Fredrikstad.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Syntes de skal hente Oliver Christensen i Fiorentina. Han er offentligt blevet 3. målmand og det kan ikke tilfredsstille Gribben.

Lad os hente ham fordi vi kan

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Wouter Burger som vi flirtede med i seneste vindue ryger til Hoffenheim for en sum på 4-5 mio euro ifølge SkySport. Så kan den da lægges i graven én gang for alle.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Udinese ser ud til at have snøren ude efter Buksa:

https://campo.dk/2025/07/22/medie-itali ... m-stjerne/

Back Bak og co. kan ende med at få alvorligt travlt på et tidspunkt…
/ ABT

Billede

Debussy

Indlæg af Debussy »

ABT skrev:
23. jul 2025, 06:38
Udinese ser ud til at have snøren ude efter Buksa:

https://campo.dk/2025/07/22/medie-itali ... m-stjerne/

Back Bak og co. kan ende med at få alvorligt travlt på et tidspunkt…
Ja, det lugter desværre af, at der godt kunne opstå panik før lukketid. Vi må krydse fingre for, at der sker noget i kulissen som de er i stand til at holde tæt på.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lidt mystisk, Ola Brynhildsen sættes i forbindelse med et skifte til norsk fodbold.

Men han er udlejet til toroto til årets udgang ?

gad vide om der står i lejekontrakten at han kan sælges? / lejemål opsagt?

https://sportsbibelen.no/molde-gir-bodo ... signering/

Kejle

Indlæg af Kejle »

FCM2000 skrev:
23. jul 2025, 19:07
Lidt mystisk, Ola Brynhildsen sættes i forbindelse med et skifte til norsk fodbold.

Men han er udlejet til toroto til årets udgang ?

gad vide om der står i lejekontrakten at han kan sælges? / lejemål opsagt?

https://sportsbibelen.no/molde-gir-bodo ... signering/
Ellers skal de vel bare betale en kompensation til Toronto også.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Phillip Billing kædes sammen med både FCM og FCK, da han drømmer om VM i 2026. Hvis dét er motivationen har han formentlig størst chancer i det københavnske. Han er ellers en type der kunne vise sig at være voldsom for os. Og med fysikken in mente også passer ind i vores DNA.

Spændende om det bliver konkret, omend jeg tvivler, da det helt sikkert vil betyde en større lønnedgang for ham i en alder af “kun” 29.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ifølge Fabrizio Romano har Sturm Graz sendt et lejetilbud til Fiorentina for griben fra Kerteminde, aka Oliver Christensen. Er der en voksen til stede i ledelsen, som matcher det tilbud eller trækker en endnu større kanin op af hatten ASAP?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Her er en ønskeliste som bedre opfyldt!

Oliver Christensen, Fiorentina. 26 år og skal væk fra sin nuværende klub. Stærk målmand, god med fødderne, god på stregen og ude i feltet. Pt. 3. målmand på landsholdet.

Phillip Billing, 29 år og har ikke en fremtid i nuværende klub. En stærk boks til boks spiller med stor kvalitet i begge felter.

Midtstopper er ikke alt afgørende, da jeg tror de 3 vi har suppleret med vores talenter nok, hvis der kommer en stærk verbal og kvalitets keeper ind.. Men har klubben en på radaren en, som vi ikke kender, så slå til, men kun hvis han er tiltænkt en start 11 plads.

JBT

Indlæg af JBT »

Vi har massive problemer med hold der står lavt, det ser man også i suppen. Der er ingen plan for at lirke det op. Holdets stamme er simpelthen for svag til at stå i mod det lederskab som har manglet og som stadig mangler. TT, du er så fucking leverpostej og du skal videre. Mads Bech er godt nok også bare en pis-spiller, der sænker lortet konstant.

Vi har en billig keeper post til salg må man bare erkende - det har vi jo åbenbart flere steder på banen

Due

Indlæg af Due »

Tror sgu du skyder over mål der. Desværre for det er et par spiller jeg også godt gad.
Men kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at de vil til FCM på nuværende tidspunkt.

Jeg er nu mindre bekymret for Lössl. Ja han har lavet 2 store fejl i de 2 første kampe, men det er ikke nok for mig til han skal skiftes.

Jeg er mere bekymret for vores centrale forsvar. De er rystende usikker ( tror ikke det hjælper med en ny målmand) og især Bech er en alt for passiv spiller, og ejer på ingen måde feltet i nærkampene.

Besvar