Transfer - Sommer 2025

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Transfer - Sommer 2025

Indlæg af FCM2000 »

Man kan undre sig over, at FCM ikke har været mere i offensiven til at finde en midtstopper, hvis rygterne om at Diao først er tilbage om 1 måned er sande.

Det er virkelig at spille en stor risiko, hvis det er sandt. Man skal ud og spille EL kval kampe, og den eneste i midtforsvaret der p.t. har erfaring er Mads B., der ikke virkede særlig god i sidste sæson.

Det virker som om FCM har brændt fingrene på dem man troede man kunne hente for en given sum.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Vil da have de skal betale overpris?

Med genfødslen af Lee, så ser jeg altså ikke så sort på de første 1½ måned.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kejle skrev:
17. jul 2025, 14:58
Vil da have de skal betale overpris?

Med genfødslen af Lee, så ser jeg altså ikke så sort på de første 1½ måned.
overpris ?

det er et spørgsmål om at have lavet sit forarbejde.

Lee ja, men er der en af dem der går i stykker, og ja begge to, så er det jo en katastrofe.

Lee mangler international erfaring, og de hold der kan komme senere ?

Kejle

Indlæg af Kejle »

Helt ærligt, tror du ikke at klubben har fingeren på pulsen i forhold til hvad de går efter? Det er altså ikke football manager, hvor man bare smider et bud og så skifter spilleren.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kejle skrev:
17. jul 2025, 15:43
Helt ærligt, tror du ikke at klubben har fingeren på pulsen i forhold til hvad de går efter? Det er altså ikke football manager, hvor man bare smider et bud og så skifter spilleren.
sjovt at FCM i sidste sæson kunne gøre det :-)

det er et spørgsmål om at have følerne ude før vinduet åbner.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Netop, de gjorde det sidste sæson, det burde da give ro på bagsmækken i forhold til hvordan klubben arbejder.

Ja, det sker så af og til at vi ikke får en spiller, men jeg vil heller ikke mene vi bare skal købe for at købe.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

problemet er stort, det her har man jo vidst i en måned.

https://www.fcm.dk/nyheder/ousmane-diao ... fteraaret/

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Kejle, hvis du ikke er bekymret for Forsvaret ovenpå meldingen om Diaos brud, så er det en kende naivt. Har du allerede glemt sidste års problemer på backs? Det kan blive rætti grimt. Backs er noget nemmere at skjule end centerforsvaret.
/ ABT

Billede

Kejle

Indlæg af Kejle »

Det er helt klart en rigtig dårlig melding. Jeg ser selvfølgelig udfordringer fremadrettet, men 110% akut er det ikke, endnu....

Jeg har dog en klar forventning om at der dukker en ny spiller, eller to, op til træningen i løbet af de næste par uger. Sker dette ikke, så hopper jeg stille og roligt med på vognen og råber vagt i gevær.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er forholdsvis akut. Vi står med to Superliga-midterforsvarere, og vi skal spille to kampe om ugen fra nu af. Hvad hvis nogen trækker et rødt eller gud forbyde det bliver skadet?

Vi har vidst så længe (siden Juninhos afgang), at der ville blive en udfordring i midterforsvaret, og vi har ikke fået det løst til sæsonstart nu.

Jeg håber, Gustav Bjerge er klar. Men jeg synes, det er et unfair pres, for der er ingen plan B. Særligt når Steinlein var ude at sige, at man måske havde gjort holdet for ungt, kan det undre, at vi ikke er kommet videre.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:
18. jul 2025, 18:09
Det er forholdsvis akut. Vi står med to Superliga-midterforsvarere, og vi skal spille to kampe om ugen fra nu af. Hvad hvis nogen trækker et rødt eller gud forbyde det bliver skadet?

Vi har vidst så længe (siden Juninhos afgang), at der ville blive en udfordring i midterforsvaret, og vi har ikke fået det løst til sæsonstart nu.

Jeg håber, Gustav Bjerge er klar. Men jeg synes, det er et unfair pres, for der er ingen plan B. Særligt når Steinlein var ude at sige, at man måske havde gjort holdet for ungt, kan det undre, at vi ikke er kommet videre.
Fremragende skrevet Acebone, jeg kan ikke være mere enig.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... lglhfy9ph3

Endnu en mislykket og kulsejlet transfersaga. Kender ikke manden, men vores forhandlingsposition er ikke ligefrem gunstig, når alle og enhver ved, at vi er ret så desperate efter CBs.

Hvor mange patroner er der mon tilbage i hylsteret?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Anføreren for Le Havre. Det smager i hvert fald af noget. Kan godt lide hylderne, vi kigger på, men det nytter jo ikke noget, hvis vi ikke kan lukke en aftale.

Vi må sende Ove P. med den bedste Peter Larsen-kaffe.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Gustav Bjerge kommer op som anfører fra U19 og Bilal Konteh er ligeledes et monster. De to kan sagtens klare Superliga niveau.

Bech og Lee klarer den 100% og så med to stærke kommende talenter som back up. Det skal nok gå.

JBT

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
19. jul 2025, 00:33
Gustav Bjerge kommer op som anfører fra U19 og Bilal Konteh er ligeledes et monster. De to kan sagtens klare Superliga niveau.

Bech og Lee klarer den 100% og så med to stærke kommende talenter som back up. Det skal nok gå.
.. men vi taler om den klub, der skal spille med international erfaring.. hjælper 2 kid ikke ligefrem på - det er ikke fair og i orden. Og hvis de havde været reelle supertalenter, havde de formentlig været oppe og snuse til og evt fået debut allerede nu.

Besvar