Vil du give 60 millioner for en 31 årig?
Transfer - Sommer 2025
Re: Transfer - Sommer 2025
Ja, når han besidder så meget klasse og kan sparke 20+ mål ind pr. sæson de næste 3 år.
Desuden kan han være afgørende i Europa, så de 60 millioner+løn er godt givet ud i forhold til indtægter i Europa og mesterskaber.
Desuden kan han være afgørende i Europa, så de 60 millioner+løn er godt givet ud i forhold til indtægter i Europa og mesterskaber.
-
Jesper BW1100
Vi kommer ikke til at betale 60 millioner for en 31-årig på nuværende tidspunkt.
Vi kommer ikke til at betale 60 mil for nogen spiller på nuværende tidspunkt. Vores max beløb for profiler til holdet er jo ikke meget mere end det halve.Jesper BW1100 skrev: ↑20. jun 2025, 09:43Vi kommer ikke til at betale 60 millioner for en 31-årig på nuværende tidspunkt.
Paul for 60 mil er komplet urealistisk
Med tilgangen af Friday Etim fra Mafra, kan vi vel konkludere at enten er Cho langt væk eller vi forventer at miste Buksa eller Franculino. Kuchta kom vel også som en erstatning for Cho.
Nej han kan ikke godt direkte ind, Bak siger at det er en der på sigt kan komme på holdet, det er en udviklingsspiller.
Men man kender ham godt og ved derfor hvad han står for lige nu.
Ja, det siger han godt nok. Men hmmm, 23 år og udviklingsspiller. Jeg troede vi var færdig med den type handler. Kan ikke huske de nogensinde har været en succes
-
Jesper BW1100
Jeg tænker også 60 mio er for meget omend jeg ikke kan udelukke det kunne ske stod sol, måne og stjerner rigtigt for den helt rette spiller.UlveLars skrev: ↑20. jun 2025, 12:29Vi kommer ikke til at betale 60 mil for nogen spiller på nuværende tidspunkt. Vores max beløb for profiler til holdet er jo ikke meget mere end det halve.Jesper BW1100 skrev: ↑20. jun 2025, 09:43Vi kommer ikke til at betale 60 millioner for en 31-årig på nuværende tidspunkt.
Paul for 60 mil er komplet urealistisk
Men vi er enige så langt at det i hvert fald ikke bliver for en 31 årig Onuachu.
-
Jesper BW1100
Etim er én man har investeret en pæn sum penge i til Mafra i sin tid (omegnen af 1 mio euro).UlveLars skrev: ↑20. jun 2025, 21:19Ja, det siger han godt nok. Men hmmm, 23 år og udviklingsspiller. Jeg troede vi var færdig med den type handler. Kan ikke huske de nogensinde har været en succes
Han er helt sikkert ikke interesseret i at tage med Mafra ned i 3 division. Og hans markedsværdi er næppe til at holde indtjeningen hjemme lige pt.
Ergo tænker jeg kalkulen er at den bedste mulighed var at “flytte” Etim til FCM.
Det lyder koldt og kynisk, og spilleren skal selvfølgelig ville det.
Men jeg tænker ikke jeg rammer helt forbi skiven.
Jeg vil gå så langt som at sige at transferen var noget mere usandsynlig havde Mafra spillet i den næstbedste række i Portugal i den kommende sæson…
Spændende betragtning, som jeg slet ikke havde tænkt på. Tak for baggrundsinfoJesper BW1100 skrev: ↑20. jun 2025, 21:51Etim er én man har investeret en pæn sum penge i til Mafra i sin tid (omegnen af 1 mio euro).
Han er helt sikkert ikke interesseret i at tage med Mafra ned i 3 division. Og hans markedsværdi er næppe til at holde indtjeningen hjemme lige pt.
Ergo tænker jeg kalkulen er at den bedste mulighed var at “flytte” Etim til FCM.
Jeg vil gå så langt som at sige at transferen var noget mere usandsynlig havde Mafra spillet i den næstbedste række i Portugal i den kommende sæson…
-
Jesper BW1100
Det var så lidtUlveLars skrev: ↑21. jun 2025, 13:21Spændende betragtning, som jeg slet ikke havde tænkt på. Tak for baggrundsinfoJesper BW1100 skrev: ↑20. jun 2025, 21:51Etim er én man har investeret en pæn sum penge i til Mafra i sin tid (omegnen af 1 mio euro).
Jeg vil gå så langt som at sige at transferen var noget mere usandsynlig havde Mafra spillet i den næstbedste række i Portugal i den kommende sæson…![]()
-
sonderskov
FCK og Brøndby handler før træningskampe, FCM er som vanlig sent ude, så de ikke får evt. nye spillere på plads. Så har Steinlein jo også en undskyldning for dårlige resultater, er det historien om igen. Kom nu FCM så vi kan se I vil klubben det bedste. Ellers skriv I har de spillere I satser på.
Jeg er enig, sidste år fik de dog købt ind i god tid, men det lykkedes ikke TT at få udbytte af det.sonderskov skrev: ↑24. jun 2025, 10:55FCK og Brøndby handler før træningskampe, FCM er som vanlig sent ude, så de ikke får evt. nye spillere på plads. Så har Steinlein jo også en undskyldning for dårlige resultater, er det historien om igen. Kom nu FCM så vi kan se I vil klubben det bedste. Ellers skriv I har de spillere I satser på.
Synes en Mathias Jørgensen i aab kan være et godt indkøb, når bodø har snøren ude efter ham, så kan fcm også få noget ud af ham.
Målmand Jonathan Fischer kan også være interessant, han er vurderet til 3,5 mill euro for Frederiksstad.
Der skal jo to parter til en handel. Jeg er 110% sikker på at de arbejder på højtryk.sonderskov skrev: ↑24. jun 2025, 10:55FCK og Brøndby handler før træningskampe, FCM er som vanlig sent ude, så de ikke får evt. nye spillere på plads. Så har Steinlein jo også en undskyldning for dårlige resultater, er det historien om igen. Kom nu FCM så vi kan se I vil klubben det bedste. Ellers skriv I har de spillere I satser på.
Enig i at vi nok godt kunne bruge Mathias Jørgensen, og så ud med Chilufia. Kan se at forhandlinger med Bodø er gået i stå.FCM2000 skrev: ↑24. jun 2025, 11:49Jeg er enig, sidste år fik de dog købt ind i god tid, men det lykkedes ikke TT at få udbytte af det.sonderskov skrev: ↑24. jun 2025, 10:55FCK og Brøndby handler før træningskampe, FCM er som vanlig sent ude, så de ikke får evt. nye spillere på plads. Så har Steinlein jo også en undskyldning for dårlige resultater, er det historien om igen. Kom nu FCM så vi kan se I vil klubben det bedste. Ellers skriv I har de spillere I satser på.
Synes en Mathias Jørgensen i aab kan være et godt indkøb, når bodø har snøren ude efter ham, så kan fcm også få noget ud af ham.
Målmand Jonathan Fischer kan også være interessant, han er vurderet til 3,5 mill euro for Frederiksstad.
Jeg læser også meget godt om Jonathan Fischer - allerede da han var i Hobro, men vi vil jo hellere have en afrikaner.
Kunne vi ikke bruge en Gift Links ?