Transfer - Sommer 2025

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT

Re: Transfer - Sommer 2025

Indlæg af JBT »

Jeg ved ikke om Rasmus Carstensen får spilletid, men han var tidligere en kandidat også.

Er der nogle spillere internt i ligaen, som potentielt kan stjæles som man har set det mange tidligere år, eller ser vi simpelthen på en højere hylde efterhånden (hvilket er forventeligt med onkel Anders).

German Onugkha har vel historisk set noget af den profil man søger i front for FCM, men om han har niveauet og er for meget en diva er sikkert rigtigt. Men han er et stort og hurtigt skur der laver mål. Blot som eksempel.

Andre eksempler
I SIF kunne man godt nappe Mattsson
I FCN Lucas Høgsberg, men han ryger selvf. til udlandet
I OB en Kjerumgaard

Jeg håber dog man går efter en højere og dyrere hylde

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Der er Olti Hyseni i SønderjyskE, som er et stort talent.
Han er en dygtig spiller, som minder lidt om Simsir, men en spiller der arbejder mere for holdet end Simsir. Og så mener jeg at han kun er 17 år.

Magnus Jensen fra Brentford?

Oliver Christensen? Stærk keeper.

6256

Indlæg af 6256 »

Er han ude i kulden i Brentford? Jeg synes det er længe siden, man har hørt noget til ham.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
2. jun 2025, 20:31
Han er en dygtig spiller, som minder lidt om Simsir, men en spiller der arbejder mere for holdet end Simsir. Og så mener jeg at han kun er 17 år.

Mener du Mathias Jensen?
Hvis han skal videre, så får han meget bedre tilbud end danmark.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Matjavsen skrev:
3. jun 2025, 07:07
Lupus1999 skrev:

Mener du Mathias Jensen?
Ja, sorry.
Det var ham.
Han er meget ude og inde af holdet, så måske man kunne lokke ham hjem. Det er i hvert fald sådan en type vi mangler.

JBT

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
3. jun 2025, 07:52
Matjavsen skrev:
Lupus1999 skrev:

Mener du Mathias Jensen?
Ja, sorry.
Det var ham.
Han er meget ude og inde af holdet, så måske man kunne lokke ham hjem. Det er i hvert fald sådan en type vi mangler.
Mathias Jensen er helt urealistisk, men gribben fra Kerteminde kunne måske været et bud på noget andet mellem stængerne og fortsat dansk pas til stammen. FCM har desværre aldrig vægtet højt at have en klassekeeper.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
3. jun 2025, 08:17
Lupus1999 skrev:
3. jun 2025, 07:52
Matjavsen skrev:

Mener du Mathias Jensen?
Ja, sorry.
Det var ham.
Mathias Jensen er helt urealistisk, men gribben fra Kerteminde kunne måske været et bud på noget andet mellem stængerne og fortsat dansk pas til stammen. FCM har desværre aldrig vægtet højt at have en klassekeeper.
Synes da Jesper Hansen var klasse.
Men ellers er der langt mellem snapsene

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Her er mine bud på spillere, som jeg syntes kan forstærke vores hold.

Oliver Christensen 26 år (Målmand med en god alder og har vist højt niveau og er i landsholdsvarmen) måske han skal hjem og genstarte karrieren. Er også god med fødderne.

Mathias Jensen 29 år
Er ude og inde af holdet i Brentford, og trænger måske til at genstarte karrieren. Nogle vil mene at han er urealistisk, men jeg tror godt på det kunne lykkes.

Frank Onyeka 27 år
Har været udlejet til Augsburg fra Brentford og fået 16 kampe. Har været lidt inde og ude af holdet. Måske han ville hjem og genstarte karrieren igen.

Pelle Matsson 23 år
Han ligner at han er klar til en større udfordring, og at han er vokset sig for god til Silkeborg.

John Björkengren 26 år
En meget solid og dygtig bolderobrer og som er dygtig til at lime et hold sammen på midten. Han ville være en dygtig maskinmester som Ricardo sagde om John Faxe.

Olti Hyseni 17 år
Minder meget om Simsir i forhold til driblinger og det lave tyngdepunkt, men er heller ikke bleg for at arbejde hårdt defensivt. Et meget stort talent, som jeg mener vi burde hente i tilfælde af salg på vores kanter.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
3. jun 2025, 12:21
Her er mine bud på spillere, som jeg syntes kan forstærke vores hold.

Oliver Christensen 26 år (Målmand med en god alder og har vist højt niveau og er i landsholdsvarmen) måske han skal hjem og genstarte karrieren. Er også god med fødderne.

Mathias Jensen 29 år
Er ude og inde af holdet i Brentford, og trænger måske til at genstarte karrieren. Nogle vil mene at han er urealistisk, men jeg tror godt på det kunne lykkes.

Frank Onyeka 27 år
Har været udlejet til Augsburg fra Brentford og fået 16 kampe. Har været lidt inde og ude af holdet. Måske han ville hjem og genstarte karrieren igen.

Pelle Matsson 23 år
Han ligner at han er klar til en større udfordring, og at han er vokset sig for god til Silkeborg.

John Björkengren 26 år
En meget solid og dygtig bolderobrer og som er dygtig til at lime et hold sammen på midten. Han ville være en dygtig maskinmester som Ricardo sagde om John Faxe.

Olti Hyseni 17 år
Minder meget om Simsir i forhold til driblinger og det lave tyngdepunkt, men er heller ikke bleg for at arbejde hårdt defensivt. Et meget stort talent, som jeg mener vi burde hente i tilfælde af salg på vores kanter.
Man "genstarter" ikke sin karrier som 29 årig, han skal ud og have tjent de sidste skejser hjem.
Derudover tjener han 26 mio om året, selv fck ville ikke kunne give halvdelen

Onyeka tjener omkring det samme.
Vil ham og Bjorkengren ikke også kæmpe med Bravo om pladsen som oprydder?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det er fordi jeg har et håb om at vi ændrer midtbanen og kører en 4-2-3-1, hvor du har to 6’ere og en 10’er.

Bravo - Björkengren/Jensen/Onyeka
Byskov

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
3. jun 2025, 13:00
Det er fordi jeg har et håb om at vi ændrer midtbanen og kører en 4-2-3-1, hvor du har to 6’ere og en 10’er.

Bravo - Björkengren/Jensen/Onyeka
Byskov
Snydekode formationen I football manager :D

Tror ikke man har opgivet Silva eller Castillo, så tror desværre vi skal se langt efter det.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Nummer 15 rygtes til Vejle. Lad det endelig gå i orden hurtigst muligt!
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg håber bare, at man smider en ordentlig bunke skillinger efter Olti Hyseni i Sønderjyske.
Mon ikke han kan landes for 20-25 mio og fornuftige klausul
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Brasilianske rygter på at Marrony ryger til Brasilien til en klub i deres Serie B. Ærgerligt han aldrig blev forløst og vel egentlig overhovedet fik chancen.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Tjah, han blev vel ramt af Rasmus Ankersen-forbandelsen. Var der ikke noget med, at hver gang RA spåede en spiller til at blive en profil og et stort salg i Sort Snak, blev vedkommende skadet? Måske er min hukommelse ret hullet, men jeg mener, han sagde det om Okosun, Dovbyk og Marrony. Måske også Kraev?

Besvar