SL R32 - FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R32 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Lupus1999 »

Sæsonens sidste kamp, hvor der vel ligger 95-5 i FCK favør, men det skal ikke hedde sig at vi ikke leverede, såfremt FCK fejler.

Alle mand er klar og vi skal håbe på hjælp fra FCN.

flødenæbet

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af flødenæbet »

Oddset sætter odds på FCK til 1,5.

Hvis vi regner med en ca. 4% overskudsgrad svarer det ca. til 70% sandsynlighed for FCK sejr, og omvendt ca. 1/3 sandsynlighed for et af de øvrige to mulige udfald.

30% chance for vi selv kan afgøre det med en sejr er slet ikke så tosset endda…

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, og så skal det kombineres med en sejr til os og så rammer vi ca. 20%.

Dvs. spiller vi de her kampe 10 gange så vinder vi mester 2 af gangene. Lad os håbe det er en af de 2 gange på søndag. 🤞🏻

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sidste år havde jeg en rigtig god fornemmelse af, at vi ville få hjælp af AGF. I år har jeg på ingen måde troen på, at FCN tager point fra FCK. Jeg anser styrkeforholdet (og formen) de to hold imellem som værsentligt mere distanceret end BIF/GF sidste år. Og så bør FCK også have mere erfaring.

Det værste udfald vil være, at vi får den uventede hjælp, og så snubler selv (som sidste år...). Hvis vi vinder, og det ikke er nok, så lever jeg med det. Særligt hvis FCK vinder pokalen, så vi får en billet til EL kval.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er alligevel flere sammenligningspunkter. Både Brøndby sidste år og FCK i år, har for kort tid (år) siden vundet et mesterskab, så holdene vidste/ved hvad der skal til. De har begge pole position og hele mesterskabs gejlet gjort klar, de er så klar til en fest og går kampen i år ikke FCKs vej kan de få gummiben som Brøndby gjorde, fordi der er så meget på spil. FCK i år er ikke som FCK andre år, det er et usikkert hold som går op og ned i niveau.

Omvendt er FCN jo et rigtig medgangshold, får de en scoring og kan begynde at spille på kontra er de giftige.

Der er ingen tvivl om at FCK har det hele serveret, men deri er der også et enormt pres. De kan ikke nøjes med uafgjort hvis de selv vil afgøre det, der skal en sejr til, så fra kampstart er de nødt til at spille offensivt.

Jeg synes der er meget grund til at være positiv. Uanset hvad, er det fedt at være med i kampen helt til den sidste kamp.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Lidt optimisme set fra en særlig, og nogle vil nok sige meget søgt vinkel.

Michael Tykgaard er dommer i FCK-FCN, og jeg har tjekket hans FCK-historik på superstats.dk

Tykgaard har dømt 41 FCK-kampe, og statistikken er 20-12-9, en relativ lav andel FCK-sejre ift mange andre dommere. Af de sidste fem kampe med Tykgaard som dommer har FCK kun vundet en.
Fordelingen kan skyldes flere ting, fx FCKs modstandere i Tykgaards kampe - men måske også at Tykgaard ikke lader sig presse til at dømme det "store" holds vej, som andre (mere urutinerede dommere?) kan have tendens til.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Man kunne blive udsat for det mest forfærdelige at FCK - FCN ender uafgjort og det samme gør vores egen kamp.

Jeg havde en tro på det sidste år, men den er mindre i år, da det er holdet med flest titler, penge og nogle af de bedste spillere der “bare” skal vinde på hjemmebane.

Jeg finder lidt håb i at FCK på ingen måde har top præsteret igennem sæsonen og kæmpet med spillet.
En toppræstation kommer sjældent to kampe i træk og slet ikke i den danske superliga.

Lad os gå ind til kampen med alt at vinde, og så må vi gøre status efter kampen. Tror på vi vinder 2-1, og så håber jeg FCN har en kongedag.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Lupus1999 skrev:
22. maj 2025, 11:39
Man kunne blive udsat for det mest forfærdelige at FCK - FCN ender uafgjort og det samme gør vores egen kamp.

Værre hvis Fck taber og vi spiller uafgjort og ikke får guld pga målscoren.

Tror ikke på at Fck misser chancen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mirakler sker i Herning.
https://ekstrabladet.dk/sport/anden_spo ... n/10785198

Lad os håbe på endnu et på søndag, men blot 50 meter ved siden af Boxen.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Det ser ud til at søndag eftermiddag vejrmæssigt bliver en våd omgang i København og Parken. En god sjaskvåd hybridbane - det er jo nærmest som kunsten hjemme i Farum, og så kan FCN ikke ønske sig mere i deres jagt på Europa. Vi regner med jer.
Tre point på MCH arena mod hestene, så er den hjemme ;-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Lad os sammen fejre 25 års jubilæum for Herfølges overraskende mesterskab med endnu et FC Midtjysk mesterskab.

Kom så.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Skidt vi ikke formår at få lægget pres på København ved pausen.

Alt for at åben slagudveksling til min smag. Alt kan ske i begge ender. Fortsat kun i forbindelse med dødbolde, at man for alvor kommer op af stolen.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

… og så bliver man stadig overrasket hver gang Løssl skal forsøge at tage et straffespark, hvor fuldstændig afsindig dårlig han er til den disciplin. Automatisk mål. Altid.
/ ABT

Billede

Stimme

Indlæg af Stimme »

Skuffende

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Forsvar vinder mesterskaber

skal man gøre status, så har FCM sig selv at takke for at det ikke blev guld.

Mange spørgsmål kan stilles

1) er det TT der skal forsætte med FCM ? det er jo de samme problemer som sidste år, og her var marginalerne på FCMs side.

2) truppen er den sat rigtig sammen ? fik TT de spillere der kunne forstærke holdet ? man køber en dyr silva og sætter ham på bænken, det samme med castillo og marroni, Elias kom hjem men slog han til ? aldersfordelingen ?

3) hvordan skal truppen rettes til i forhold til spilstillen, ny målmand, nye forsvarsspillere

4) kan steinlein være tilfreds efter at have efteråret og fyring af 2 trænere ?

5) på salgs og indkøbssiden bliver der nogle spørgsmål at stille, det er lettere at hente spillere hvis man ligger til enten CL eller EL, nu er CL, det bliver sværere at hente spillere, bliver man nød til at holde på spillerne, men hvad med motivationen ? kan TT blive ved, han har været her i 2 1/2 år men har stort set ikke formået at sætte spillet og udvikle spillerne det sidste år.

Besvar