SL R27 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland
SL R27 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Så gælder det en svær udebane, hvor det nu er et krav at vi vinder, så vi kan neutralisere Brøndbys momentum.
Puha!
Puha!
Re: SL R27 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Must win - intet mindre kan efterhånden gøre det
De andre pligtsejrer. Der skal helst svares tilbage. Håber TT snart har knækket koden i Farum. Ellers bliver det for alvor spændende nu…
/ ABT

-
Copenhagenwolf
Sidst FCM vandt i Farum var i 2020. Siden da syv kampe med 0-4-3 som resultat.
FCN er bestemt ikke uefne, men de har haft mange afgange og er ved at bygge nyt hold op, så jeg synes chancerne er bedre end de seneste kampe.
Måske bør TT overveje en kunstgræsopstilling med fx Paulinho (frem for Bak, Castillo (frem for Bravo) og Franculino (frem for Buksa), altså spillere der hurtigt kan vende på det hurtige kunstgræs og har mere fart. Bech er også en tung duelspiller, men her har vi ikke en oplagt kunstgræsafløser.
FCN er bestemt ikke uefne, men de har haft mange afgange og er ved at bygge nyt hold op, så jeg synes chancerne er bedre end de seneste kampe.
Måske bør TT overveje en kunstgræsopstilling med fx Paulinho (frem for Bak, Castillo (frem for Bravo) og Franculino (frem for Buksa), altså spillere der hurtigt kan vende på det hurtige kunstgræs og har mere fart. Bech er også en tung duelspiller, men her har vi ikke en oplagt kunstgræsafløser.
-
mousebreaker
De kommende danske mestre vinder med 60 point 
Jeg tror vi laver 4 point mod FCN, 3 point mod AGF og Randers, taber i Brøndby og taber/uafgjort i Parken.
Det giver 10-11 point mere i regnskabet eller et slutresultat på 59/60 point.
Brøndby har taget 13 af 15 mulige indtil nu. Jeg tror de basker os og FCK på hjemmebane, og får 4-5 point i de sidste 3 udekampe mod nr 4-6. Dvs en tangering eller forbedring af slutspilsrekorden, hvis jeg ikke tager fejl. Dermed bronze
FCK har overstået Farum og Herning, hvilket i mine øjne gør dem til svage favoritter. De får 7 point mod Randers, AGF og FCN. Taber i Brøndby. Vinder eller spiller uafgjort mod os. Vinder de, bliver de mestre med 60 point, uafgjort så bliver vi mestre med 60 point!
Jeg tror vi laver 4 point mod FCN, 3 point mod AGF og Randers, taber i Brøndby og taber/uafgjort i Parken.
Det giver 10-11 point mere i regnskabet eller et slutresultat på 59/60 point.
Brøndby har taget 13 af 15 mulige indtil nu. Jeg tror de basker os og FCK på hjemmebane, og får 4-5 point i de sidste 3 udekampe mod nr 4-6. Dvs en tangering eller forbedring af slutspilsrekorden, hvis jeg ikke tager fejl. Dermed bronze
FCK har overstået Farum og Herning, hvilket i mine øjne gør dem til svage favoritter. De får 7 point mod Randers, AGF og FCN. Taber i Brøndby. Vinder eller spiller uafgjort mod os. Vinder de, bliver de mestre med 60 point, uafgjort så bliver vi mestre med 60 point!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
FCK og Brøndby har lagt maksimalt pres på os i denne runde. Træls. Men selvom det er en udebane vi har det svært på, så er der kun en opskrift på et mesterskab. Sejr.
Det er nu vi skal skabe et momentum.
Det er nu vi skal skabe et momentum.
I aften gælder det. Det er i aften at vi finder ud af om vi overhovedet har rykket os med TT ved roret de sidste to år, eller om vi blot er stagneret eller i værste fald i forfald. Snakken om en “svær udebane” i Farum, Brøndby osv. skal stoppes. Spillerne skal simpelthen stråle af ærgerrighed og finde den professionelle stolthed frem.
4 point ud af 12 mulige i mesterskabsspillet skal hedde 7 ud af 15 efter i aften ellers risikerer vi at Brøndby også overhaler os indenom efter at have været bagud med hele 12 point inden slutspillet begyndte.
Uanset udfaldet af sæsonen, så håber jeg, at vi kan score os et nyt trænerteam til næste sæson, da jeg føler vi med spillertruppen in mente virkelig har underpræsteret i samtlige turneringer under TT denne sæson.
4 point ud af 12 mulige i mesterskabsspillet skal hedde 7 ud af 15 efter i aften ellers risikerer vi at Brøndby også overhaler os indenom efter at have været bagud med hele 12 point inden slutspillet begyndte.
Uanset udfaldet af sæsonen, så håber jeg, at vi kan score os et nyt trænerteam til næste sæson, da jeg føler vi med spillertruppen in mente virkelig har underpræsteret i samtlige turneringer under TT denne sæson.
Nogen der kan svare på, hvorfor vi bruger den ene af vores bænk pladser på en 3. målmand?
Ser ikke umiddelbart andre i ligaen gøre der..
Ser ikke umiddelbart andre i ligaen gøre der..
Håbløst nok engang… vi savner kamp meget en ny målmand.
/ ABT

1-0 mads bech og løssl, de to svageste positioner, slår til igen igen igen
FCM kunne skifte samtlige 11 på banen allerede. Kæft hvor er det håbløst hvor ringe TT formår at forberede kampe i Farum. Der skal skiftes formation. Var jeg træner, havde jeg flået 2 mand allerede nu.
/ ABT

Vi spiller ad helvede til igen, igen.
der var der et indlæg, og buksa, men ?
Tak for Buksa..
Kæft bech er ringe, sikke en clearing