DBU Pokalen R4: Hillerød - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

DBU Pokalen R4: Hillerød - FCM

Indlæg af ABT »

Runde 4 (eller 1/16 finalerne) står for døren, hvor vi indtræder i turneringen. På papiret en halvskidt trækning med en tur til Sjælland, men heldigvis spilles den i egen hule.

En masse rotation i vente (forventeligt), men ikke desto mindre en must win.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Re: DBU Pokalen R4: Hillerød - FCM

Indlæg af Ravnen »

Ja grundet kampprogrammet må der roteres en del. Men ærligt talt, vi har så meget bredde at det ikke burde blive et problem.

Vi er jo endda på hjemmebane, da Hillerød tillod os at bytte. Jeg tror næsten vi kan stille omvendt op og vinde alligevel. Respekt for opgaven, men den skal vi simpelthen kunne lade reserverne klare.

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg ser nok mere kampen som sådan en bananskræl, vi kan komme til at glide i, hvis vi undervurderer Hillerød. Det er trods alt 1. division og ikke Aabenraa eller Kjellerup. Det var heller ikke prangende mod Næstved sidste år.

Men ja, det skal give sejr og masser af minutter til reserverne. Jeg håber ikke der bliver roteret for voldsomt fra start. Jeg synes f.eks der er langt fra Martinez og Oliver til reserverne. Aral må også være sulten efter den anden dag, Kuchta ligeså.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Uden at have set det…men dog læst og hørt lidt… så tyder det på en god måde at få afviklet kampen på med en sejr og mange aktører i spil. Perfekt indledning på pokalturneringen, og nu har holdet spillet 20 kampe med kun det ene smertelige nederlag i Branislava. Pænt uanset.

Der ligner, at man trods skader har fundet det rigtige niveau mht at tage superligaen seriøst samtidig med at dosere spillerne. Selvfølgelig også et billede på det høje niveau truppen har.

Vi nyder det stadig.

Besvar