SL R06: FCM - Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R06: FCM - Sønderjyske

Indlæg af ABT »

Endnu en bananskrælskamp mellem vores to vigtigste kampe i sæsonen. Vi kommer helt sikkert til at se stor rotation nok engang. Forhåbentlig har vi fokus på opgaven og ikke kigger alt for langt frem i kalenderen.

På trods af rotation og det mentale spil, så er det must win at få 3 pinde mod Sønderjyske i egen hule. Det ville være ideelt, hvis vi relativt hurtigt kan få smidt kampen i kisten, så vi kan køre en form for cruise control så tidligt som muligt.
/ ABT

Billede

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R06: FCM - Sønderjyske

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mht. rotation så undrer det mig at Byskov tilsyneladende ikke er en del at de spillende. Hvad med Heiselberg og Lind ?umiddelbart en del af 1 holdstruppen, eller venter Fcm bare på salg eller udleje ? Pedro arbejder tilsyneladende hårdt på at få debut, så spændende hvornår. Vi har tit haft det svært imod SønderjyskE og ved hvad de kommer med, så TT må have en god plan klar. Vi skal have 3 point.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er ingen tvivl om at der her må og skal roteres hårdt. Alle der skal spille returen i CL kval, burde reelt have en pause. Så det er nærmest kalkuleret en kamp vi kan tåle at smide, hvis blot det giver et avancement på onsdag.

MEN i forhold til Sønderjyskes styrke, har vi også en ret kompetent b-linje. Det er deres store chance for at vise hvad de kan, og spille sig tættere på startopstillingen.

Men igen, en anden fare er vores fokus.

Kommer vi fra kampen med tre point, er jeg ligeglad med spillet. Det er selvfølgelig også det vi bør få, men jeg kan dog leve med mindre, for at have alle de bedste fuldstændig klar på onsdag. For det er på onsdag sæsonens kamp spilles og lørdagens kamp minder mest om en showkamp i Kjellerup i sommerferien ved siden af.. ;-)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er som udgangspunkt enig, men desværre tæller morgendagens tre point jo ligeså meget som dem i Parken til foråret. Det sagt, så skal alle med stor belastning selvfølgelig spares. Idet Osorio kun spillede 45 minutter onsdag, så starter han formentlig i morgen og spiller så 50-60. Det kan blive afgørende for de tre point.

Jeg tror på 3-1 og følgende;

Olafsson
Gabriel - Diao - Lee - Juninho
Osorio - Castillo - Askildsen - Gogorza
Brynhildsen - Chili

Stadigt et markant bedre hold end SønderjyskEs bedste 11.

Kejle

Indlæg af Kejle »

TrueWolfMidt skrev:
23. aug 2024, 17:29
Mht. rotation så undrer det mig at Byskov tilsyneladende ikke er en del at de spillende. Hvad med Heiselberg og Lind ?umiddelbart en del af 1 holdstruppen, eller venter Fcm bare på salg eller udleje ? Pedro arbejder tilsyneladende hårdt på at få debut, så spændende hvornår. Vi har tit haft det svært imod SønderjyskE og ved hvad de kommer med, så TT må have en god plan klar. Vi skal have 3 point.
Jeg tror ikke de 2 drenge har en fremtid i klubben. Desværre.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kejle skrev:
24. aug 2024, 11:12
TrueWolfMidt skrev:
Så ryger de nok til Sverige eller Norge begge 2. Hvad med Byskov hvorfor får han ikke spilletid ?

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

TrueWolfMidt skrev:
24. aug 2024, 11:19
Kejle skrev:
24. aug 2024, 11:12
TrueWolfMidt skrev:
Så ryger de nok til Sverige eller Norge begge 2. Hvad med Byskov hvorfor får han ikke spilletid ?
Ja, Byskov er et stort spørgsmålstegn. Det har vel hele tiden ligget i kortene, at de to andre skal videre. Heiselberg vist i øvrigt skadet

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

I BTs transfervindue onsdag lød det i en opdatering om FCM at der er stor interesse for Byskov op mod vinduets lukning (OB blev nævnt, men dog ikke sandsynlig pga divisionsstatus), så det kan da lugte af salg, mere sandsynligt udleje.

Mit bud på dagens startopstilling: Elias - Gabriel, Bech, Lee, Junior - Bravo, Askildsen, Castillo, Osorio - Brynhildsen, Chili

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Angående Byskov så håber jeg at det enten bliver et stort salg eller udleje i 1 sæson og så tilbage til Fcm og derefter tilbage til fuld spilletid. Han er betydelig bedre end Ola og har et vildt spark.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter at have erfaret at Pedro Bravo får debut, Good luck. Håber virkelig at du må få en fantastisk karriere i Fcm.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

uha uha Mads bech ser meget skidt ud på første mål, mener helt klart at diao har overhalet ham, Lee ?? ser rusten ud, defensivt spøger det igen i FCM.
De 2 på midten bringer ikke megen fremad.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Gabriel mangler virkelig noget teknisk træning

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi får ikke fat på en skid. SønderjyskE får fat i alt hovedstød od andenbolde, de knokler efter bolden vi snorksover. Hvor er vores Fcm dna. Er ved at være træt af SKÅNEKOST.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vigtigt.

Ola opsummeret som fodboldspiller i den sidste aktion. 93:30 og han har alle muligheder for at starte en 5 mod 1. I stedet sløser han den væk og giver dem en sidste mulighed.

Man så også hvorfor Osorio ikke skal spille 90… for offensivt fra TT ril sidst, havde gerne set en Askildsen ind i stedet for Ola for mere balance.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

en kamp der stiller flere spørgsmål end svar

Besvar