Europa Kvalifikation 2024
Re: Europa Kvalifikation 2024
En kamp hvor TT igen formår at vælge en start 11 der rammer helt forbi. Så må han rette op i 2 halvleg, med den bedste spiller Franco, jeg ved ikke hvad der er galt med den midtbane, de ramte helt forkert i 1. halvleg, backpladserne viser igen hvor det svage punkt er.
Måske det bare var fordi Ferencvaros var gode?
Flot 2. halvleg.
Flot 2. halvleg.
Anden halvleg var det bedste spil i hele denne sæson, virkelig flot!
Vi har to fantastiske angribere i Franculino og Buksa. Det er svært at forstå vi kunne få en spiller som Buksa, han er sgu den ægte angriber-vare!
Enig i at det her show omkring straffe må stoppe. Det handler ikke om hvem vi synes skal have et mål, det handler om at der bliver scoret. Lad Buksa og Franculino om det, jeg er sikker på at de begge kan placere sådan et skud hårdt og rigtigt.
Thomasberg skal have ros for justeringen i pausen. Der kom holdet i balance og vi spillede godt.
Vi har to fantastiske angribere i Franculino og Buksa. Det er svært at forstå vi kunne få en spiller som Buksa, han er sgu den ægte angriber-vare!
Enig i at det her show omkring straffe må stoppe. Det handler ikke om hvem vi synes skal have et mål, det handler om at der bliver scoret. Lad Buksa og Franculino om det, jeg er sikker på at de begge kan placere sådan et skud hårdt og rigtigt.
Thomasberg skal have ros for justeringen i pausen. Der kom holdet i balance og vi spillede godt.
Bratislava vinder 2-0 hjemme over APOEL. Det kunne ligne en PO mod slovakkerne. Det kan simpelthen ikke ønskes bedre
Jeg er stadig langt fra sikker på at vi slår Ferencvaros ud.
Husker stadig kampen i 2017, hvor vi blev spillet ud af brættet og nede 2-0. Det var kun pga et tyndt rødt kort at vi kom tilbage og vandt den kamp.
Jeg håber vi klarer den, men det bliver en gyser.
Husker stadig kampen i 2017, hvor vi blev spillet ud af brættet og nede 2-0. Det var kun pga et tyndt rødt kort at vi kom tilbage og vandt den kamp.
Jeg håber vi klarer den, men det bliver en gyser.
Jeg ser os som kæmpe favoritter
Jo, som fan vil man altid være nervøs (læs: total paranoid), men objektivt er vi altså rigtig store favoritter.
Rigtig god tur derned - og tak for støtten til holdet

Rigtig god tur derned - og tak for støtten til holdet
Ville have vedhæftet en vurdering der har os til 92% sandsynlighed for videre avancement, men det kan jeg ikke få til at fungere
2-0 er den farligste føring, som salig Richardo sagde. Men jeg synes nu der var niveauforskel på dem og os, så den bør vi klare.
Men altså Buksa har vist sig at være en nøglespiller og er han seriøst skadet har vi et problem.
Men altså Buksa har vist sig at være en nøglespiller og er han seriøst skadet har vi et problem.
Scorer vi en enkelt dernede er den i hvertfald hjemme. De var markant bedre på kuglen end os før pølsen.
Heldigvis spilles der på det mindste stadion og Ungarn har heldigvis ikke cypriotisk varme heller..
Heldigvis spilles der på det mindste stadion og Ungarn har heldigvis ikke cypriotisk varme heller..
Du tager helt fejl, vejret tirsdag i Budapest er 33-35 i skyggen, husk temperaturen inde i Europa falder ikke så meget om aften som her i DK med havet omkring os.
Tror DU skal kikke lidt på vejrkortet, Tirsdag klokken 20 er temperaturen sat til 30 grader *-)
Det ser jeg som en dansk fordel, da det vil lægge en dæmper på tempoet. og Midtjylland har en del spillere der er vant til varme.
Varmen er ikke ligeså kvælende som længere syd på, 30g er jo perfekt vejr til lidt fussball - selv for vel nok vores tungeste dreng, Mads BechFCM2000 skrev: ↑9. aug 2024, 09:50Du tager helt fejl, vejret tirsdag i Budapest er 33-35 i skyggen, husk temperaturen inde i Europa falder ikke så meget om aften som her i DK med havet omkring os.
Tror DU skal kikke lidt på vejrkortet, Tirsdag klokken 20 er temperaturen sat til 30 grader *-)
Det ser jeg som en dansk fordel, da det vil lægge en dæmper på tempoet. og Midtjylland har en del spillere der er vant til varme.
Det tror jeg ikke du skal regne medJBT skrev: ↑9. aug 2024, 13:15Varmen er ikke ligeså kvælende som længere syd på, 30g er jo perfekt vejr til lidt fussball - selv for vel nok vores tungeste dreng, Mads BechFCM2000 skrev: ↑9. aug 2024, 09:50Du tager helt fejl, vejret tirsdag i Budapest er 33-35 i skyggen, husk temperaturen inde i Europa falder ikke så meget om aften som her i DK med havet omkring os.
Det ser jeg som en dansk fordel, da det vil lægge en dæmper på tempoet. og Midtjylland har en del spillere der er vant til varme.![]()