Europa Kvalifikation 2024
Re: Europa Kvalifikation 2024
Vanvittig god lodtrækning.
Skulle vi tabe til Ferencvaros, så venter enten borac fra Bosnien eller Klaksvik fra Færøerne i Europa League Playoff.
Skulle vi tabe til Ferencvaros, så venter enten borac fra Bosnien eller Klaksvik fra Færøerne i Europa League Playoff.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber virkelig at der er blevet snakket, tegnet mm. om hvordan vores kamp i aften skal gøres, nu da vores 2 Vb'ere er ude. Vi skal vinde i aften og Joel og Gabriel skal op og præstere på den høje hylde. Håber at TT har en god taktisk plan klar.
Hvorfor sparker buksa eller Dario ikke straffe
Jeg har aldrig oplevet et så dårlig straffe wtf det er dårligt
Vil er spillet total ned og skulle ret beset have været bagud med et par stykker
Håber ikke det får konsekvenser at brænde den der
Jeg har aldrig oplevet et så dårlig straffe wtf det er dårligt
Vil er spillet total ned og skulle ret beset have været bagud med et par stykker
Håber ikke det får konsekvenser at brænde den der
Mon ikke snart Buksa skal tage straffespark?
Simsir har ikke været særlig god i den kamp, hvorfor i alverden sætter man ham til at sparke det straffe. Voldsomt ringe sparket.
Vi er heldige at være foran 1-0 for kampen har været fuldstændig på ungarernes præmisser i første halvleg.
Vi er heldige at være foran 1-0 for kampen har været fuldstændig på ungarernes præmisser i første halvleg.
Man kunne se på ham at han brændte, FCMs midtbane er ikke eksisterende, Martinez har ikke spillet godt,
Kampen viser igen den dårlige omgang med bolden holdet lider under.
Få nu Simsir flået ud. Han bidrager med intet. Han hjælper ikke holdet med noget som helst. Jeg vidste han ville brænde - lad nu Buksa eller Osorio sparke.
Vi får jo ikke større chance for at øge føringen, men det ved Simsir åbenbart ikke. Hvor er Gogorza egentlig ?
Vi får jo ikke større chance for at øge føringen, men det ved Simsir åbenbart ikke. Hvor er Gogorza egentlig ?
Det er en brist at vi gang på gang bommer straffe. Det må Thomasberg steppe op på. Simsir var jo helt uforberedt på opgaven. Vi skal have en der er kold i røven og bare smadrer den ind.
Senest rettet af Jakla 6. aug 2024, 20:16, rettet i alt 1 gang.
Jeg var sikker på at Buksa skulle tage det straffespark.
Og hvad laver Simsir med det spark?? Har han set Cho i sidste sæson og tænkt Wow. Hak nu bare til den!
Og hvad laver Simsir med det spark?? Har han set Cho i sidste sæson og tænkt Wow. Hak nu bare til den!
Simsir er for langsom og arbejder ikke nok hverken i pres eller hjælper vores VB, til gengæld har han smidt enormt mange afleveringer væk, han er sgu for alt for lask og topper den så lige med muligvis dårligste straffe jeg nogensinde har set en fcm spiller foretage.
Hvor er det fucking vildt altså i så betydningsfuld en kamp og hvor man er blevet kørt rundt i 45 min
Vi skal have købt en ekstra kant hvis ikke han snart opper sit bundniveau
Man træner åbenbart ikke straffespark i fcm siden Polle og Evander, det er en ommer
Hvor er det fucking vildt altså i så betydningsfuld en kamp og hvor man er blevet kørt rundt i 45 min
Vi skal have købt en ekstra kant hvis ikke han snart opper sit bundniveau
Man træner åbenbart ikke straffespark i fcm siden Polle og Evander, det er en ommer
-
mousebreaker
Det er mig en gåde, at Buksa ikke skal sparke det straffe.
Det er en beslutning som er svær at finde undskyldninger for. Hjernedødt. Komplet hjernedødt
Det er en beslutning som er svær at finde undskyldninger for. Hjernedødt. Komplet hjernedødt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Simsir gør det godt igen med den assist - lækkert sparket ind af Francu - fortsæt nu
Så skal vi vidst ikke høre mere negativt om Simsirs pasningsfod...fremragende.