Transfer - Sommer 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Transfer - Sommer 2024

Indlæg af Vijen »

Med tilgangen af Buksa, så vi nu kan stå med ham og Cho inde foran mål, så synes jeg at vores næste indkøb skal have en super indlægsfod. Vi ser i dag at vi har flere forskellige som sparker vores dødbolde, nogle vil måske sige at det er fordi vi har mange der kan. Men dengang vi havde JP var der ingen tvivl om hvem der tog dem. Og det var fordi de lå knivskarpt hvergang.

Begge vores fløje er udfordrende spillere som gerne trækker ind og afslutter. Det betyder at indlæg i åbentspil hovedsageligt skal komme fra backs. Og herfra ser vi ikke mange assists. Se på Christian Sørensen i FCK, hans indlæg skaber næsten altid en farlig situation. At en evt ny højreback kommer til at være dyr, fordi han også skal være bedre end Christian Sørensen. Men med det potentiale med Buksa og Cho i feltet, så skal vi have en indlægsmaskine.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kunne en transferfri Robert Skov være den kantspiller med mål eller den vikar på venstre back vi savner?

Det ville i hvert fald give genlyd i fodbold Danmark.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
25. jul 2024, 18:59
Kunne en transferfri Robert Skov være den kantspiller med mål eller den vikar på venstre back vi savner?

Hvorfor skulle Robert Skov tage til os når han.

1. Er Silkeborg dreng
2. Har haft stor succes i FCK og de vil have ham tilbage.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

FCK er kun interesseret, såfremt de sælger en spiller.
Hvis han gerne vil hjem og ikke har andre muligheder og gerne vil spille CL?

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
26. jul 2024, 12:00
Jeg er enig i, at fcm ikke vil være et drømmeskifte for Robert Skov, hvis han kunne vælge frit.
Ville det være attraktivt for os, at tilknytte en spiller, som opfattede os som en nødløsning, fordi han gerne ville hjem.
Nej tak herfra

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
26. jul 2024, 12:00
Du tror ikke FCK tager ham ligemeget om de sælger Moi hvis han så gerne vil tilbage til DK?

Større chance for at vi går videre fra league phase i Champios League end at vi signer ham

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:
25. jul 2024, 18:59

Han tager til FCK, og han er højre kant, og der mangler vi ikke nogen. Venstre back på landsholdet var vel af nød.

JLP

Indlæg af JLP »

Det forlyder at Artem Dovbyk nu er enig med Roma. Det sender godt 70 mio til FCM + potentielt yderligere godt 12 mio hvis div bonusser udløses. Spørgsmålet er vel så om pengene skal permanent i kassen eller op igen ret hurtigt ?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JLP skrev:
27. jul 2024, 15:50
Det forlyder at Artem Dovbyk nu er enig med Roma. Det sender godt 70 mio til FCM + potentielt yderligere godt 12 mio hvis div bonusser udløses. Spørgsmålet er vel så om pengene skal permanent i kassen eller op igen ret hurtigt ?
Det er penge man ikke har kalkuleret med, det er det alt for usikkert til, men for mig skal pengene bruges til forstærkninger, højre back pladsen som nr. 1, så så jeg også gerne en Hercules komme, og måske en central back plads.

men nogle skal også ud, personligt mener jeg Andersson, Rømer, Byskov, Gartenmann, Ortiz, Lind, heisselberg, Priske, nogle på leje andre direkte salg, oven i de 70 mio kan der vel måske hentes 20 mill mere samlet.

Diomonde i portugal hvis han sælges også, så kan der ryge små 70-100 mio mere i kassen.

JLP

Indlæg af JLP »

Mon ikke at der arbejdes meget aktivt på en højre back, jeg kan ikke forestille mig andet 🤷

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

JLP skrev:
28. jul 2024, 05:51
Mon ikke at der arbejdes meget aktivt på en højre back, jeg kan ikke forestille mig andet 🤷
Men i hvilken retning der mon arbejdes? NK havde været drømmen, men hvor kigger man hen, når det ikke kunne realiseres? Kigger man efter en fra egen andedam i Skandinavien, eller er vi ude i noget eksotisk? Hverken Joel eller Gabriel er svaret, hvert fald…

Hvad med Sonne i Silkeborg? Kigger han uden for Danmark eller vil han til en klub i toppen af Suppen? FCK burde være ude af billedet efter tidligere flirt. Sonne er årgang 0 så stadig lidt videresalgspotentiale indenfor et par år, hvor NK måske kan blive aktuel på ny. Smid evt en Lind e.lign i puljen. Tænker det kunne give mening, og for at sikre sig lidt dansk islæt til holdet og kulturen.
/ ABT

Billede

JLP

Indlæg af JLP »

Jeg ved ikke rigtigt med Sonne, er han så god ?

Enten så skal man finde en der kan sælges når R. NK. er klar om et par år, eller også en ældre etableret spiller der kan sendes til elefant kirkegården i Aarhus til den tid.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Charles kom ind i kampen atlectico MG - Corinthians, en kamp der endte 2-1 og med 47000 tilskuere

https://www.youtube.com/watch?v=98QvvS-a_p8

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Nu ved jeg ikke om det er helt ude i torvene, men Christian Sørensen har fået at vide at han skal finde en ny klub.

31 år og en vanvittig indlægsfod. God pasningsspiller og kan servicere Cho og Buksa. FCK købte ham for 7.5 million kroner. Synes det er en no brainer i forhold til det vi søger.

Dovbyk præsenteres i Roma torsdag og de betaler 290 millioner for ham. Det betyder ca. 87 millioner ryger i vores kasse.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
31. jul 2024, 23:51
Nu ved jeg ikke om det er helt ude i torvene, men Christian Sørensen har fået at vide at han skal finde en ny klub.

31 år og en vanvittig indlægsfod. God pasningsspiller og kan servicere Cho og Buksa. FCK købte ham for 7.5 million kroner. Synes det er en no brainer i forhold til det vi søger.

Dovbyk præsenteres i Roma torsdag og de betaler 290 millioner for ham. Det betyder ca. 87 millioner ryger i vores kasse.
Han kan helt sikkert noget offensivt, men en stor del af kritikken af ham har været, at han ikke kan forsvare.

Tipsbladet melder om 250 mil, dvs 75 mil til Heden. Uanset en fantastisk forretning

Besvar