Transfer - Sommer 2024
Re: Transfer - Sommer 2024
Et sted vi kan forbedre os og skal må være HB. Joel søger væk og Adam er ikke god nok endnu.
Der står at der er interesse fra klubber og FCM er ikke afvisende da man vil satse på Diao.UlveLars skrev: ↑5. jul 2024, 12:59https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... live-solgt
Nogen der kan læse denne? Teaser jo for at Ingi kan ryge. Er det seriøst eller fri fantasi?
Personligt så jeg det gerne
Der står også man overvejer udlejning af Lee..
Vi skulle fortsat være interesserede i at styrke offensiven og artiklen nævner Buksa og Um Won-Sang som mulige tilføjelser til truppen.
På Twitter spekuleres der i om et salg af Ingi kunne skabe rum i lønbudgettet til at hente Rasmus Nissen retur til FCM.
Nissen vil helt sikkert være en forstærkning, men hvad skulle få ham til at skifte til Danmark? Mister han ikke sin landsholdsplads på den baggrund? Eller satser han på, at Hjulmand træder tilbage?Dondinho skrev: ↑5. jul 2024, 14:44Der står at der er interesse fra klubber og FCM er ikke afvisende da man vil satse på Diao.UlveLars skrev: ↑5. jul 2024, 12:59https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... live-solgt
Nogen der kan læse denne? Teaser jo for at Ingi kan ryge. Er det seriøst eller fri fantasi?
Vi skulle fortsat være interesserede i at styrke offensiven og artiklen nævner Buksa og Um Won-Sang som mulige tilføjelser til truppen.
På Twitter spekuleres der i om et salg af Ingi kunne skabe rum i lønbudgettet til at hente Rasmus Nissen retur til FCM.
Der står at der er interesse fra klubber og FCM er ikke afvisende da man vil satse på Diao.Danand123 skrev: ↑5. jul 2024, 15:07[quote=Dondinho post_id=185819 time=<a href="tel:1720183463">1720183463</a> user_id=12051]
[quote=UlveLars post_id=185817 time=<a href="tel:1720177195">1720177195</a> user_id=10605]
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... live-solgt
[/quote]
Nissen vil helt sikkert være en forstærkning, men hvad skulle få ham til at skifte til Danmark? Mister han ikke sin landsholdsplads på den baggrund? Eller satser han på, at Hjulmand træder tilbage?
[/quote]
En gravid kæreste med et ønske om om at komme til Danmark skulle være argumentet.
Hans landsholdsplads ville han måske miste, men han spillede vel også 0 minutter til EM.
Tusind takDondinho skrev: ↑5. jul 2024, 14:44Der står at der er interesse fra klubber og FCM er ikke afvisende da man vil satse på Diao.UlveLars skrev: ↑5. jul 2024, 12:59https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... live-solgt
Kæresten har hele tiden boet i Århus. Hun er gravid og skal føde til august. Leeds er røget i ChampionshipDanand123 skrev: ↑5. jul 2024, 15:07Nissen vil helt sikkert være en forstærkning, men hvad skulle få ham til at skifte til Danmark? Mister han ikke sin landsholdsplads på den baggrund? Eller satser han på, at Hjulmand træder tilbage?Dondinho skrev: ↑5. jul 2024, 14:44Der står at der er interesse fra klubber og FCM er ikke afvisende da man vil satse på Diao.UlveLars skrev: ↑5. jul 2024, 12:59https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... live-solgt
Det er alligevel vildt, hvis det overvejes at sende Ingason videre allerede. Uden at have fulgt så meget med, men hvor meget har han så været med i opstarten?
Det er vel også risikabelt at bygge (for meget) op om Diao, hvis han brænder det hele af og er væk allerede næste sommer. Kunne Simon Kjær være en ubekendt, der lurer i kulissen?
Nissen virker på nogle måder oplagt, samtidigt med at det virker urealistisk.
Det er vel også risikabelt at bygge (for meget) op om Diao, hvis han brænder det hele af og er væk allerede næste sommer. Kunne Simon Kjær være en ubekendt, der lurer i kulissen?
"Nissen virker på nogle måder oplagt, samtidigt med at det virker urealistisk."6256 skrev: ↑5. jul 2024, 21:06Det er alligevel vildt, hvis det overvejes at sende Ingason videre allerede. Uden at have fulgt så meget med, men hvor meget har han så været med i opstarten?
Det er jo i virkeligheden spot-on. Lad os håbe det første vægter mere end det sidste
Ingi har ikke spillet i nogen af de to første træningskampe.
Har haft forlænget ferie. Jeg er faktisk lidt bekymret ift. hans (bund)niveau og hans alder ift. løn - måske det er fint at sælge hvis buddet er der?
På den anden side er spørgsmålet hvad han bidrager med ift. lederskab, træningsmiljø, vinder mentalitet osv…
Har haft forlænget ferie. Jeg er faktisk lidt bekymret ift. hans (bund)niveau og hans alder ift. løn - måske det er fint at sælge hvis buddet er der?
På den anden side er spørgsmålet hvad han bidrager med ift. lederskab, træningsmiljø, vinder mentalitet osv…
Apropros angribere. Er Marrony egentlig i landet? Har slet ikke hørt om ham siden opstarten - men så ham til guldfesten.
Nogen der ved noget om ham og evt fremtidsplaner?
Nogen der ved noget om ham og evt fremtidsplaner?
Tror han stadig er under genoptræning, mener først at det er her i juli at han skal være klar, næppe nogen klubber er interesseret nu.
Derimod kan man spørge ind til Brumado, Pablo m.fl. Hvor står de nu ?
Hørte på Mediano at FCM også var med i jagten på Trott, så man er åbentbart i så fald, interesseret i en bedre målmand. Mener også at det er en af de pladser som tåler et løft, når man ser på hvad FCK, FCN og Brøndby har.
Hmm, jeg tvivler lidt på Medianos kilder her.
1. Jeg ser ikke Trott som den enestående målmand, der gør, at vi ser bort fra vores “egne”.
2. Er Jonas ikke længere god nok, har det vel nærmest været kaldt i årevis at Elias skal tilbage og overtage.
Giver simpelthen ikke mening for mig
Okay. Jeg har heller ikke været videre imponeret, men synes han fik spillet sig lidt op i slutspillet. Hvis der er en mulighed, der giver mening, kan jeg måske godt forstå, Midtjylland er åbne for det.Dondinho skrev: ↑5. jul 2024, 23:26Ingi har ikke spillet i nogen af de to første træningskampe.
Han har bare en personlighed, som jeg fornemmer passer lige ind i FCM tankegangen omkring det holistiske menneske. Det hjælper måske ikke så meget, hvis niveauet ikke er der.
Men jeg kan også blive lidt bange for kulturen og FCM-DNA'et, hvis man sælger. Dalsgaard er væk. Paulinho ryger sandsynligvis. Olsson er ubekendt. Taber Løssl kampen til Elias, og flere nye unge kommer ind, så er der ikke meget rutine og FCM-DNA tilbage.
Fx Pentz og Trott er også markant bedre målmænd end dem fcm har, så det giver god mening, som minimum at snuse til.