jeg forholder mig til det <Sand og TT melder ud, nemlig, at truppen skal udvides i alle tre kæder.
Da Olsson er en ubekendt og Gigovic er rejst, det giver 2 stk der er væk, og det var spillere med erfaring, ikke mindst Olsson, der er kommet 2 unge uerfarne ind, den ene kan ikke engelsk, så mit regnestyke siger 2-2 = 0.
TT fortalte at sørensen blev brugt på kanten i efteråret.
Så jeg forventer mindst en erfaren midtbane mand der kan give noget konkurrence i en sæson med formentlig rigtig rigtig mange kampe og at man vil europa, Hercules har været nævnt, han er lige manden de kan bruge, i nat spillede han hele kampen for Fortaleza, der vandt over de forsvarende mestre fra Palmeiras med 3-0, med en sejre kunne Palmeiras have lagt sig i spidsen af den brazilianske liga, Fortaleza har spillet en kamp mindre og kan med en sejr bringe sig i top 5.
Hvad vil jeg sige med det, ja Hercules er den kvalitetsspillere FCM kan brug for på midten, han har fysisk og så kan han fordele spillet som en rigtig 8'er
det samme ser man i angrebet, igen i dag sættes EM spilleren fra Polen i forbindelse med FCM, så bredden i toppen øges, Cho kommer til at hæve sit niveau hvis han vil holde ham der uden for, men der kommer mange kampe og cho vil også få hans kampe.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... r/10281873
FCM kan faktisk også rammes af skader.