Den skuffede tråd...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM_Aarhus

Den skuffede tråd...

Indlæg af FCM_Aarhus »

OK, nu har jeg kæmpet med at holde modet oppe de sidste 3 måneder, men jeg må indrømme det ligner en stor gang elendigt GF-eventyr... hvor man spiller kampe med gode chancer og hyppige spilovertag - men hvor man bare ikke har x-faktoren, the edge, kald det hvad man vil.

Jeg er nu seriøst skuffet og mener nu at der skal ske noget drastisk i klubben...

5-0 til Brøndby kan undskyldes, det kan 0-2 hjemme mod SIF ikke.

Æv, æv, æv.
Senest rettet af FCM_Aarhus 7. nov 2005, 16:35, rettet i alt 1 gang.

Jakobs

Re: Den skuffede tråd...

Indlæg af Jakobs »

Jeg er fuldstændig enig. Men HVAD??????

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg vil på ingen måde stå og svine nogen personer herinde, da jeg tror de selv er lige så træt af det som vi er det.. Jeg håber blot at gutterne vil kæmpe sig ud af krisen, og det er i sådan en krise vi skal vise vores støtte.. Hos mig hedder det 100 % FCM, og det er selvom jeg lige pt allermest har lyst til at brænde alt hvad der bare står F på i ren ærgerelse og raseri over vores øjeblikkelige indsats og placering. Men som sagt: "Succes is temporary, loyalty is forever!" Kom nu forhelvede FCM!!

Jesper BW1100 - Som for første gang i dag tænkte den tanke at det her fandme kan gå virkelig galt hvis vi ikke får det vendt..

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

^
|
Good posting ..
Gi'r dig ret.. Ud af den krise gutter, kom så!

YahooSeeker [Bot]

FARVEL Erik

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu må det sgu nok snart ske.... NØJ hvor har vi et møj hold i denne sæson. Tror vi har så travlt med at skabe et image af pop smart klub og glimmer at de glemmer hvad det handler om nemlig fodbold. for Det er ynkeligt PT. Spillerne render jo og gemmer sig og M. HANSEN er en ren skandale, hane r færdig. J. Mikkelsen kan ikke engang lave kasse på straffe og igen er Daugaard under middel. Bak og thyge og Simon er de eneste der kan se sig selv i spejlet i morgen.

Tak for nu Erik og held fremover.

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Det er da rart med positivitet, og det er vel også de eneste man som fan kan gøre.
Spekulere lidt på, hvad Esbjerg gjorde for at vende skuden, synes faktisk Fcms situation minder uhyggelig meget om deres, og var de ikke også en tur under stregen? Nu kan de slå Fck.......

Altoriso

Re: FARVEL Erik

Indlæg af Altoriso »

Men da det gik godt var du anderledes kæphøj hva ?

YahooSeeker [Bot]

--- Altoriso

Nej det var jeg så nok ikke....

lad være med at køre den personligt nu...

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Det her er den værste periode i hele FCM's historie....

Og jeg er fuldstændig enig i at der skal ske et eller andet.

Spillere som:
Jesper Mikkelsen
Rasmus Daugaard
Dennis Sørensen
Michael Hansen

har intet at gøre på vores hold. Det er ikke bare idag men generelt. Det er direkte fornærmende at spille så ringe.
Konstante fejlafleveringer, dårlige løb og forrygte atityder. Det har intet med SAS liga niveau at gøre......
Det er direkte pinligt...

Med hensyn til Erik, er det vel ikke hans skyld at vi brænder 100%'s chance på 100%'s chance....

Hvad kan vi egenligt for tiden???

Svaret er "Nothing"

Spillere der egentligt fortjener ros idag er:
Magnus Troest
Kristian Bak

som kæmper og spiller en ganske udemærket kamp.

Men i det store hele burde vi have vundet kampen med mindst 6 - 2.... Men desværre er vi endnu en gang bedre til at ramme stolperne og uden for rammen, end til det som det gælder om, nemlig at score....

Det er udtur, men man kan ikke blive ved med at æde den slags bitre nederlag, hvor man sidder med den klare fornemmelse af, at vi var det bedste hold, og alligevel ikke fik et eneste point ud af anstrengeslerne...

Det er svært at blive ved med at se lyst på tingene, men lad os nu for alt i verden få 9 point i de sidste 3 kampe, og ikke forværre vores elendige skudstatistik som helt klart må ligge på 95% brændte afslutninger...

Det handler om at score mål!!!!

YahooSeeker [Bot]

Det kan godt være Michael Hansen laver " for " mange fejl men han binder holdet sammen. Da han bliver skiftet ud bliver der alt for langt mellem kæderne hvilket også resultere i mål.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg forholder mig ikke mere personligt til dig end du forholder dig personligt til spillere og træner !

Men lige så vel som du hævder din ret til at kommentere spilleres præstationer, forbeholder jeg mig også ret til at kommentere debattørers præstationer..

Jeg synes ikke du skriver noget i dit indlæg som giver mening, andet end det åbenbart er noget du synes..

nybo

Indlæg af nybo »

konsekvens foran mål ja tak... tænkte på at ebbe sand havde scoringskrise på landsholdet... han fik special og endnu mere special træning... har vi en personlig angrebs træner i klubben(ikke E.R)???

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

genial ide, en decideret angrebstræner, det trænger Frank i mine øjne i særlig høj grad til, men også DS, hvis han skal fortsætte på toppen

YahooSeeker [Bot]

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg forholder mig ikke mere personligt til dig end
> du forholder dig personligt til spillere og træner
> !
>
> Men lige så vel som du hævder din ret til at
> kommentere spilleres præstationer, forbeholder jeg
> mig også ret til at kommentere debattørers
> præstationer..
>
> Jeg synes ikke du skriver noget i dit indlæg som
> giver mening, andet end det åbenbart er noget du
> synes..
>
>
>
> ***************************************
>
> Husk at besøge www.bweast.dk
>
> ***************************************

Jeg havde opfattelsen af at det var på banen kampen skulle stå ikke her på graven,
at vi giver vores mening til kende er vel ikke forbudt ELLER HVAD ??????

enhver kan da se at der er DYB KRISE så lad være at NAKKE andre debatører fordi de har en anden mening end dig Altoriso (en besked jeg selv fik af dig)

Skovsen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er Eriks største fan, men må indrømme at jeg desværre også tror det er slut efter i dag. Han var fuldstændig modfalden ude på bænken, reagerede dårligt da SIF scorede, tror ikke han har mere i posen.
Surt for spillere som har nydt friheden under Erik, men med frihed følger der også ansvar, og der er for mange halvhjertede indsatser i øjeblikket.

Det jeg hæftede mig ved i dagens kamp, er at selv i første halvleg hvor det gik nogenlunde, formåede vi ikke at lægge noget der blot mindede om et pres. Det er, krise eller ej, simpelthen ikke godt nok på hjemmebane. Selv Bak som plejer at ligne en kogende kedel så ud til at være fuldstændig paralyseret i dag, så ham dårligt forsøge at opildne medspillerne som han ellers plejer at gøre.
Det var viljen der manglede i dag.

Nå det var så den ugentlige søndags tortur :-)

Besvar