Med andre ord skal vi gerne have fundet formen fra afslutningen af 2023 frem igen. Det virker til vi skal have banket lidt vinterpause rust af, men lige så stille begynder både defensiv og offensiv at vise noget mere. Jeg tror Osorio kan blive afgørende men Cho skal altså til at banke nogle flere mål ind, og så synes jeg Brynhildsen efter en god start i klubben er faldet for meget i "angriber-niveau". Franculino er ung.
Oliver Sørensen er ligeledes en nøglespiller som kan blive afgørende for vores forår.
Men det er tæt og når guldet skal uddeles tror jeg det er med få point.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at Europa kampene bare koster dyrt, se FCK, de har haft en blændende europæisk sæson. Men de kan jo omvendt nå at komme tilbage nu hvor de kan koncentrere sig om superligaen. Seks point kan hurtigt forsvinde.
Hvad tænker I andre? Og skal vi ikke forsøge at kickstarte ulvegraven lidt
