Hvad skal han gøre? Hverken simsir eller franculino har luft til mere end 70.TrueWolfMidt skrev: ↑24. aug 2023, 22:29Tusind tak TT for at fjerne målene fra kampen og så sætte Fjolset BRUMADO på banen.Hold kæft hvor er han elendig. Er ser ikke en som kan smide 2 liter sekundlim under Brumados røv og så presse ham ned på bænken så kan han rådne op der. 3 point smidt væk 3 gange. Damed.
Europa Conference League 23/24
Re: Europa Conference League 23/24
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hellere Oliver på toppen end Brumado. Han er fucking pivringe, så må Rømer spille Olivers plads.SimonH skrev: ↑24. aug 2023, 22:40Hvad skal han gøre? Hverken simsir eller franculino har luft til mere end 70.TrueWolfMidt skrev: ↑24. aug 2023, 22:29Tusind tak TT for at fjerne målene fra kampen og så sætte Fjolset BRUMADO på banen.Hold kæft hvor er han elendig. Er ser ikke en som kan smide 2 liter sekundlim under Brumados røv og så presse ham ned på bænken så kan han rådne op der. 3 point smidt væk 3 gange. Damed.
Der var rigtig gode præstationer i holdet i dag. Mange gode relationer og gode kombinationer. Der hvor skoen halter er i bagkæden, da Gartenmann og Dalsgaard ikke har niveauet til at spille i Europa eller på et top 3 hold i Superligaen.
Den nye back gjorde det fint, men Ingason eller en ny spillende stopper skal ind, da det er den helt store akilleshæl på vores hold. Midtbanen og offensiven er stærk og alsidig og selv Marrony var god i dag.
Få nu bare de 30 millioner sendt afsted efter den dygtige Slovenske landsholdsspiller, som i øvrigt er rigtig dygtig på bolden i en vis fart. Jo før desto bedre.
Den nye back gjorde det fint, men Ingason eller en ny spillende stopper skal ind, da det er den helt store akilleshæl på vores hold. Midtbanen og offensiven er stærk og alsidig og selv Marrony var god i dag.
Få nu bare de 30 millioner sendt afsted efter den dygtige Slovenske landsholdsspiller, som i øvrigt er rigtig dygtig på bolden i en vis fart. Jo før desto bedre.
De 30 millioner blev jo afvist.Lupus1999 skrev: ↑24. aug 2023, 22:46Der var rigtig gode præstationer i holdet i dag. Mange gode relationer og gode kombinationer. Der hvor skoen halter er i bagkæden, da Gartenmann og Dalsgaard ikke har niveauet til at spille i Europa eller på et top 3 hold i Superligaen.
Men vi har vidst fået accepteret et bud nu, men der er også interesse fra PL.
Det viste sig nok engang i går, at vi ikke kan stille os ned og forsvare. Legia var ok på kuglen - ligesom vi også selv var det i perioder, men jeg syntes godt nok at midtbanen var meget åben og tilbageløbene haltede især i 1. halvleg. Det gav ikke meget hjælp til forsvaret heller.
Dalsgaard dækker slet ikke op på deres første mål og man må igen bare sige at ham og Gartenmann slet ikke er gode nok til FCM. Det er 2 snurretoppe uden lige. Brumado får som ventet også for lidt ud af det nok engang, og det var selvfølgelig ikke heldigt at han smed bolden ved deres tredje mål. Jeg syntes ikke at vores bænk er slagkraftig nok til hverken Europa eller at være en Top 50 klub. Jeg mener at det er et parametre, hvor man kan sætte ind på sigt og under vores nye Anders-Holch vinger.
Franculino igen dagens højdespringer. Man må rose ham for, at få meget ud af lidt og at være enormt effektiv.
Vi var netop effektive i går, men igen, det var Legia også - og man er bestemt ikke favoritter i Polen, sådan som tingene tager sig ud i den bagkæde. Jeg mener i øvrigt ikke at Løssel kan klandres for nogle af målene.
I øvrigt meget sigende at Oliver Sørensen får sig endnu en position, denne gang som kantspiller, og at man til sammenligning her, før havde Isaksen - der er bare milevid forskel og der kan ikke være 2 meninger om, at det er et kæmpe problem med den manglende offensive kreativitet og antallet af forskellige målscorer.
Dalsgaard dækker slet ikke op på deres første mål og man må igen bare sige at ham og Gartenmann slet ikke er gode nok til FCM. Det er 2 snurretoppe uden lige. Brumado får som ventet også for lidt ud af det nok engang, og det var selvfølgelig ikke heldigt at han smed bolden ved deres tredje mål. Jeg syntes ikke at vores bænk er slagkraftig nok til hverken Europa eller at være en Top 50 klub. Jeg mener at det er et parametre, hvor man kan sætte ind på sigt og under vores nye Anders-Holch vinger.
Franculino igen dagens højdespringer. Man må rose ham for, at få meget ud af lidt og at være enormt effektiv.
Vi var netop effektive i går, men igen, det var Legia også - og man er bestemt ikke favoritter i Polen, sådan som tingene tager sig ud i den bagkæde. Jeg mener i øvrigt ikke at Løssel kan klandres for nogle af målene.
I øvrigt meget sigende at Oliver Sørensen får sig endnu en position, denne gang som kantspiller, og at man til sammenligning her, før havde Isaksen - der er bare milevid forskel og der kan ikke være 2 meninger om, at det er et kæmpe problem med den manglende offensive kreativitet og antallet af forskellige målscorer.
Fuldstændig enig.JBT skrev: ↑25. aug 2023, 08:10Dalsgaard dækker slet ikke op på deres første mål og man må igen bare sige at ham og Gartenmann slet ikke er gode nok til FCM. Det er 2 snurretoppe uden lige. Brumado får som ventet også for lidt ud af det nok engang, og det var selvfølgelig ikke heldigt at han smed bolden ved deres tredje mål. Jeg syntes ikke at vores bænk er slagkraftig nok til hverken Europa eller at være en Top 50 klub. Jeg mener at det er et parametre, hvor man kan sætte ind på sigt og under vores nye Anders-Holch vinger.
Dalsgaard er over the hill. Jeg har masser af respekt for en flot karriere med både landshold og Brentford, og han var også okay i starten af sin FCM-karriere. Målnæsen er der sådan set endnu, men farten, koncentrationen og overblikket svigter alt for ofte, og det duer simpelthen ikke som en del af en bagkæde på et hold, der gerne vil i europæisk gruppespil.
Jeg har også respekt for, at Gartenmann kæmper og gør alt, hvad han kan. Evnerne rækker bare ikke til det, vi gerne vil. Han har haft en stærk kamp i ny og næ, men hans generelle niveau er ikke til meget mere end SønderjyskE. Han laver nogle helt vilde personlige fejl, hvor man bare må tage sig til hovedet. Selvmålet mod Sporting, det røde kort i Lyngby og en kæmpe foræring i overtiden i går, hvor vi skal være glade for, vi ikke tabte 3-4 pga. det. Det må ikke ske så ofte, og jeg kan kun forklare det med, at han ikke orienterer sig tilstrækkeligt på banen. I en alder af 26 tror jeg ikke, han lærer det.
Kombinationen af de to gør hele defensiven til en rodebutik, og det sætter sig i holdet.
Og ja, dertil kommer bænken, der typisk forringer vores hold så markant, at man som fan begynder at få tics, når der signaleres dobbeltudskiftning midt i anden halvleg.
Det er bittert, at vores hold er i så kaotisk en forfatning, for der er sandelig også nogle funklende stjerner, som jeg langt hellere ville skrive om. Cho, som har givet klubben star quality både på og uden for banen. Simsirs udvikling fra lunkne lejeophold i Norge til at være en af ligaens allermest spændende teknikere. For slet ikke at tale om Franculino, der ser så god ud allerede, at jeg tænker, han kommer til at smadre vores salgsrekord.
Der er så meget potentiale i det hold, at det virkelig er ærgerligt, hvis vi ikke får et gruppespil som udstillingsvindue. Man må så også sige, at der, hvor det halter, halter det rigtig meget.
Det, jeg ikke gider se, er et køb af Brekalo til 40 mio., når vi er røget ud af Europa.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af kampen i aften. Jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om vi kan vinde i Polen. Jeg synes ikke vi har spillet særligt godt i et stykke tid selvom der er elementer af vores kamp mod Legia jeg synes var gode. Når jeg ser på holdet så synes jeg egentlig også at vores start 11 egentlig er ok til at vinde over det hold som Legia stillede med i Herning, men jeg frygter de får vinger hjemme foran 30.000 tilskuere.
Derfor tænker jeg vi bør stille lidt defensivt op med Martinez, Sørensen og Gigovic som vores maskinrum der skal lukke rum af foran forsvaret. Jeg synes egentlig at vi skal tage et defensivt udgangspunkt og så satse på dødbolde. De var ikke særligt gode på dem og vi var ikke gode defensivt så det virker som taktikken, hvis vi skal have en chance...
Min start 11'er:
Lössl
Gabriel Inga Juninho Paulinho
Martinez
Sørensen Gigovic
Olsson
Cho Franculino
Derfor tænker jeg vi bør stille lidt defensivt op med Martinez, Sørensen og Gigovic som vores maskinrum der skal lukke rum af foran forsvaret. Jeg synes egentlig at vi skal tage et defensivt udgangspunkt og så satse på dødbolde. De var ikke særligt gode på dem og vi var ikke gode defensivt så det virker som taktikken, hvis vi skal have en chance...
Min start 11'er:
Lössl
Martinez
Sørensen Gigovic
Olsson
Cho Franculino
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Øv kun med 10 mand. Snyd.MrWolf skrev: ↑31. aug 2023, 19:13Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af kampen i aften. Jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om vi kan vinde i Polen. Jeg synes ikke vi har spillet særligt godt i et stykke tid selvom der er elementer af vores kamp mod Legia jeg synes var gode. Når jeg ser på holdet så synes jeg egentlig også at vores start 11 egentlig er ok til at vinde over det hold som Legia stillede med i Herning, men jeg frygter de får vinger hjemme foran 30.000 tilskuere.
Min start 11'er:
Lössl
Martinez
Sørensen Gigovic
Olsson
Cho Franculino
Hvad snakker du om?TrueWolfMidt skrev: ↑31. aug 2023, 19:25Øv kun med 10 mand. Snyd.MrWolf skrev: ↑31. aug 2023, 19:13Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af kampen i aften. Jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om vi kan vinde i Polen. Jeg synes ikke vi har spillet særligt godt i et stykke tid selvom der er elementer af vores kamp mod Legia jeg synes var gode. Når jeg ser på holdet så synes jeg egentlig også at vores start 11 egentlig er ok til at vinde over det hold som Legia stillede med i Herning, men jeg frygter de får vinger hjemme foran 30.000 tilskuere.
Min start 11'er:
Lössl
Martinez
Sørensen Gigovic
Olsson
Cho Franculino
/ ABT

I øvrigt, Legia tabte i seneste runde mod Austria Wien 1-2, efter at have været nede 0-2. Så helt umuligt er det ikke at sætte en kæp i hjulet på dem. Selvom det bliver svært…
I det mindste har vi ikke Junior eller Chili at skyde med fra bænken.
I det mindste har vi ikke Junior eller Chili at skyde med fra bænken.
/ ABT

Det ligner noget nær stærkeste opstilling, så det kommer til at give et godt indblik i hvor gode vi egentligt er.
Ja, spændende med stærkeste opstilling incl lidt fra bænken også. De grå trøjer har heldigvis karantæne i aften.
Man må give Legia, deres tifoer er i verdensklasse
Sikke noget rod fra begge hold