Europa Conference League 23/24

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Administrator »

mousebreaker skrev:
21. aug 2023, 10:42
Administrator skrev:
20. aug 2023, 23:05
Rømer
Cho
Ingi
Fossum
Franculino
Hedvall
Fraisl

Og så er Olsson blevet permanent, Gigovich genlejet.

Jeps, der er IKKE sket en skid, eller noget.

Vi har da hentet tidligt i dette vindue, men jeg håber da heller ikke at de er færdige.
Udmeldingen er, at man forventer 1-2 spillere mere ind før vinduet lukker. Så må vi se om det lykkedes.
Min holdning er, at 7. pladsen i sidste sæson var et wake-up call til ledelsen og at de lyttede efter. De har handlet tidligere end de plejer omend man da altid gerne vil have mere.

Truppen er dog ikke stærk nok til at konkurrere med FCK endnu. Måske ikke engang top 2
Jeg er helt enig med dig i at truppen ikke er stærk nok endnu. Flere af de signings der er lave indtil nu er kun styrkelse af bredden. Truppen lider imo under flere vinduers mangel på kvalitet nok på ind siden, samt at flere spillere er købt til en anden stil. Jeg håber på 3 forstærkninger, ikke breddespillere. Lykkes det, så tro jeg godt vi kan snakke top 3, når det pludselig klikker igen.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Administrator skrev:Rømer
Cho
Ingi
Fossum
Franculino
Hedvall
Fraisl

Vi har da hentet tidligt i dette vindue, men jeg håber da heller ikke at de er færdige.
Fossum skal grave dybt for at bevise hvorfor han er signet.

Rømer er en yderst diffus signing. Hvad er meningen med den, udover en trupspiller.

Hedvall lader til at være en fadæse, omend gratis.

Fraisl kender vi ikke.

Cho, Ingi og Franculino er tiltrængte succeser.

Olsson er en super fastholdelse.

Gigovic må gerne snart bevise hvorfor han skal være med. Det er ikke sådan at man er blæst bagover.

De har handlet forbilledligt tidligt i vinduet, og det skal der lyde stor ros for. Sammensætningen pt. virker bare underlig. Der er blevet smidt spillere til Mafra, som vi forventeligt godt kunne have anvendt pt., så det havde nok været bedre at skyde dem af i næste uge.

Røde kort og skader er svære at gardere sig for, men at der ikke er hentet sikret kvalitet på højre backen forstår jeg ikke. Det er pt. kun Dahlsgaard der er på den, alt andet er nødløsninger.

At der skal en angriber mere til, er jeg uenig i. Der er Cho og Franculino til de pladser, og Priske til opbakning. Aral og Junior kan til nøds.

Skal der yderligere offensivt til, er jeg virkelig i tvivl om. Der er masser af kræfter til de pladser, men hvis de ikke skal bruges skal de væk.

De tre der bliver rygtet til nu, forstår jeg heller ikke rigtigt.

Det må være to til startpladserne, og en til udvikling. Men Verteseen og Brekalo skal så vippe hvem af? Juninho, Gartenmann eller Ingi? Cho eller Franculino?
Gale er 21, så han skal spille med den alder. Men til hvilken plads, Arals?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

PH1978 skrev:
21. aug 2023, 17:22
Administrator skrev:Rømer
Cho
Ingi
Fossum
Franculino
Hedvall
Fraisl

Fossum skal grave dybt for at bevise hvorfor han er signet.

Rømer er en yderst diffus signing. Hvad er meningen med den, udover en trupspiller.

Hedvall lader til at være en fadæse, omend gratis.

Fraisl kender vi ikke.

Cho, Ingi og Franculino er tiltrængte succeser.

Olsson er en super fastholdelse.

Gigovic må gerne snart bevise hvorfor han skal være med. Det er ikke sådan at man er blæst bagover.

De har handlet forbilledligt tidligt i vinduet, og det skal der lyde stor ros for. Sammensætningen pt. virker bare underlig. Der er blevet smidt spillere til Mafra, som vi forventeligt godt kunne have anvendt pt., så det havde nok været bedre at skyde dem af i næste uge.

Røde kort og skader er svære at gardere sig for, men at der ikke er hentet sikret kvalitet på højre backen forstår jeg ikke. Det er pt. kun Dahlsgaard der er på den, alt andet er nødløsninger.

At der skal en angriber mere til, er jeg uenig i. Der er Cho og Franculino til de pladser, og Priske til opbakning. Aral og Junior kan til nøds.

Skal der yderligere offensivt til, er jeg virkelig i tvivl om. Der er masser af kræfter til de pladser, men hvis de ikke skal bruges skal de væk.

De tre der bliver rygtet til nu, forstår jeg heller ikke rigtigt.

Det må være to til startpladserne, og en til udvikling. Men Verteseen og Brekalo skal så vippe hvem af? Juninho, Gartenmann eller Ingi? Cho eller Franculino?
Gale er 21, så han skal spille med den alder. Men til hvilken plads, Arals?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Se mit svar ovenover.

Kim

Indlæg af Kim »

Så er det i aften vi skal bevise os i ECL, vi har vores to profil salg ude med skade. Cho og Info - ikke godt, men jeg glædes over vi har 3 forsvarsspillere mere med end i søndags. Jeg tipper en 2-1 til os!

/Kim

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Fremragende spil indtil videre.

Franculino bliver en konge 9’er. Super opspilsstation, god teknik, og klinisk afslutter.

Olsson og Sørensen burde også have scoret.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

God halvleg. Dalsgaard igen svageste led, to gange efterlader han fuldstændig deres WB ved at bakke alt for meget ind, den ene gang kostede det.

Vanvittigt at det svin ikke blev vist ud.

Den her kamp kan vi godt vinde med flere mål, særligt hvis vi de første 15 får presset på, så tror jeg de trækker et rødt.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Jeg begynder at sætte stort spørgsmålstegn ved Løssl. Han smider boldene ud, tager ingen bolde, og kan virkelig ikke se hvorfor vi ikke bør give Fraisl chancen snart.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Som jeg også var inde på i transfertråden, så er det ikke angribere vi mangler, men derimod et solidt forsvar og eventuelt også en bedre målmand, selvom Lössl ikke rigtig kan bebrejdes i nogen af situationerne.
Samtidig er det ærgerligt, at vores offensive spil ødelægges af dårlige udskiftninger igen. I det sekund Charles kom ind vidste jeg, at det ville ende enten uafgjort eller med nederlag.
Brumado bidrager med et par hjørnespark og lidt fysik, men han bidrager generelt med aaaaaaalt for lidt.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Den sejr formøblede TT fra bænken. Hvordan han kan se ideen i at skifte Simsir og Franculino i vores bedste periode og lige efter en kasse, det er jo katastrofalt dårligt. Øv jeg er træt af hans indskiftningshånd, den er tit helt gal.

Ærgerligt med det 3-3, tror 3-2 havde været nok. Nu må vi se. Vi er ikke ude, vi er ikke favoritter.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Debussy skrev:
24. aug 2023, 21:55
Som jeg også var inde på i transfertråden, så er det ikke angribere vi mangler, men derimod et solidt forsvar og eventuelt også en bedre målmand, selvom Lössl ikke rigtig kan bebrejdes i nogen af situationerne.
Samtidig er det ærgerligt, at vores offensive spil ødelægges af dårlige udskiftninger igen. I det sekund Charles kom ind vidste jeg, at det ville ende enten uafgjort eller med nederlag.
Brumado bidrager med et par hjørnespark og lidt fysik, men han bidrager generelt med aaaaaaalt for lidt.
'"selvom Lössl ikke rigtig kan bebrejdes i nogen af situationerne" - jeg mener helt bestemt at han står forkert placeret i 2/3 situationer, han kaster sig ej heller efter bolden. Men han har tid nok til at kigge bolden ind i målet. Tilmed smider han bolden ud over sidelinjen 5 gange idag? Altså det er jo piv elendigt.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Lund7400 skrev:
24. aug 2023, 21:57
Den sejr formøblede TT fra bænken. Hvordan han kan se ideen i at skifte Simsir og Franculino i vores bedste periode og lige efter en kasse, det er jo katastrofalt dårligt. Øv jeg er træt af hans indskiftningshånd, den er tit helt gal.

Ærgerligt med det 3-3, tror 3-2 havde været nok. Nu må vi se. Vi er ikke ude, vi er ikke favoritter.
Jeg siger det gerne igen. Thomasberg er og forbliver en middelmådig superliga træner (og måske er det det vi har brug for). Han var ikke første valg, han var ikke andet valg, og jeg aner ikke om han var tredjevalg i klubben - men han var den eneste træner vi kunne få.
Hvis han for alvor skal lykkedes i klubben, så skal der altså være en bedre assistent end Lodberg når det kommer til de taktiske facetter af spillet.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Diebesten skrev:
24. aug 2023, 21:59
Debussy skrev:
24. aug 2023, 21:55
'"selvom Lössl ikke rigtig kan bebrejdes i nogen af situationerne" - jeg mener helt bestemt at han står forkert placeret i 2/3 situationer, han kaster sig ej heller efter bolden. Men han har tid nok til at kigge bolden ind i målet. Tilmed smider han bolden ud over sidelinjen 5 gange idag? Altså det er jo piv elendigt.
Jeg mener i bund og grund, det er dårligt forsvarsspil ved samtlige mål. Måske han skulle have haft luffen på ved målet til 2-2, men 3-3 målet er hårdt sparket ind helt ude ved stolpen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er så bittert at vi formøbler føringer igen og igen i kampen. Jeg håber de får købt forsvarsspilleren de har kig på, det skriger til himlen at vi scorer tre mål og alligevel ikke vinder den kamp. Der er bare ikke kvalitet nok i bagkæden.

Absurd at Paulino skal kvæstes med en hånd og det kun giver gult kort.

Hvor er Franculino dog bare et fænomen, I kan lige vove på at sælge ham, penge har vi rigeligt af, den slags kvalitet skal man nå at nyde inden han skal videre om et par år ;-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tusind tak TT for at fjerne målene fra kampen og så sætte Fjolset BRUMADO på banen.Hold kæft hvor er han elendig. Er ser ikke en som kan smide 2 liter sekundlim under Brumados røv og så presse ham ned på bænken så kan han rådne op der. 3 point smidt væk 3 gange. Damed.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Besvar