Der sidder en Gustav Grubbe i OB med splinter i røven. 20 år og ser ud til at være blevet syltet af Alm. Kom til RB Leipzig som 16 årig.
Han er en hurtig højre back. Men sådan en kan vores scouting system nok ikke finde.
Så du vil have en som åbenbart ikke er god nok til at spille i OB?
Fordi han er hurtig og har været i Leipzig.
Hvordan synes du selv det går for dem vi har? Dalle er det værste pis. Grubbe har en voldsom motor og en tordenstøvlen uden lige bto - men lad Silkeborg tage ham - de spiller også fodbold, modsat os.
Du ved vel heller ikke om han er god til ob eller om det er en træning holdning. Det minder lidt om Marrony og Franculino fra tt’s side.
Hvorom alting er, bør vi kunne hente endnu bedre klasse - og gerne meget snart. Men som ventet har Svend og Claus ikke forberedt sig til længere end det vi har set nu, så det bliver sgu en lang og træg sæson igen.
Der skal købes kvalitet ind til alle kæder. Spillende midterforsvar, højre back, midtbane general der kan noget offensivt, 2 hurtige fløje og en bomber oppe foran.
Så vil der være noget der siger FCM hverken mangler bomber eller midtbane general, da vi har Cho og Olsson. Men det kræver jo mere end en god start 11, for at spille med om guldet. Sådan som de spiller nu, så synes jeg kvaliteten bliver forringet, lige så snart de skifter ud. Et tophold har brug for 17-18 kvalitetsspillere i truppen.
Black Wolves
57 min · TRANSFER ARRANGEMENT
Den 1. september inviterer Black Wolves til transfer arrangement. Kom og hyg dig med andre FCM fans på transfervinduets sidste dag
Der vil være helstegt pattegris og åbent i baren, hvor der vil være mulighed for at slukke tørsten med kolde drikkevarer
I løbet af aftenen vil der være forskellige spændende og relevante indslag. Der arbejdes gevaldigt på at få nogle spændende gæster på besøg
Tilmelding åbner snart! Følg med her på siden for info.
FORZA FC - Sammen står vi stærkest
Rygterne går på, at vi har accepteret et bud fra Birmingham City på Kaba.
Mon ikke vi beholder ham til og med kampen på torsdag og han så ryger videre.
Måske, men har godt nok svært ved at se Kaba sætte sig op til den kamp, hvis han mentalt er videre. Jeg er ikke sikker på, at der kommer noget godt ud af at bruge ham i den kamp
Med det nye ejerskab kunne de godt komme med en spiller øverste hylde i super liga forstand. Eksempl. Dreyer hjem til heden. Robert Skov før FCK køber ham. Mads Roerslev fra Brentford søm højre back.
Nu deadline eventen nævnes, så håber jeg på at se så mange af jer som muligt i loungen. Jeg dukker selv op, men nok først efter spisning. Det der arbejde tager alt for meget af ens fritid.
Med det nye ejerskab kunne de godt komme med en spiller øverste hylde i super liga forstand. Eksempl. Dreyer hjem til heden. Robert Skov før FCK køber ham. Mads Roerslev fra Brentford søm højre back.
Dreyer, Skov og Roerslev....... så begynder det at lige noget.
Dreyer, Skov og Roerslev....... så begynder det at ligne noget.