Transfer - Sommer 2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubbi77

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Gubbi77 »

Når man kigger på hvem FCM har købt udover Cho i dette vindue og sammenligner det med hvem FCK og til dels også FCN har hentet ind, så synes jeg det er meget naivt at melde ud, at man i denne sæson vil spille med om guldet.
Hvis de mener det alvorligt, så skulle de fx se at få hentet Gaaei. Ja han er fra Viborg, men klart den bedste højreback i superligaen.

JBT

Indlæg af JBT »

Gubbi77 skrev:
9. aug 2023, 18:27
Når man kigger på hvem FCM har købt udover Cho i dette vindue og sammenligner det med hvem FCK og til dels også FCN har hentet ind, så synes jeg det er meget naivt at melde ud, at man i denne sæson vil spille med om guldet.
Hvis de mener det alvorligt, så skulle de fx se at få hentet Gaaei. Ja han er fra Viborg, men klart den bedste højreback i superligaen.
Men hvad skulle Gaaei i fcm når en hylde som Ajax er interesseret? Han er for god til fcm, åbenbart og så er det vel fair nok.

Mit bud var Rasmus Carstensen på leje, men han drog i stedet til Køln, og er måske også på en lidt højere hylde.

Så er vi nede på fx en Villadsen (unreal), Bundgaard eller Sonne fra hjemlig andedam, men det er jo slet ikke godt nok til fcm heller. Eller jo, det er det, hvis man vil være nærig eller ikke dygtig nok til at scoute, med pengene, men så skal målsætninger og udmeldinger også bare stå på mål med dette, hvilket vel aldrig har været mere uharmonisk end det vi er vidne til i disse år, af udtalelser og ambitioner.

Hvis man kan finde en ny Filip Novak bare til højre side kunne det være blæret. Kigger vi aldrig mod østlandene og Balkan?

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

JBT skrev:
9. aug 2023, 18:37
Gubbi77 skrev:
9. aug 2023, 18:27
Men hvad skulle Gaaei i fcm når en hylde som Ajax er interesseret? Han er for god til fcm, åbenbart og så er det vel fair nok.

Mit bud var Rasmus Carstensen på leje, men han drog i stedet til Køln, og er måske også på en lidt højere hylde.

Så er vi nede på fx en Villadsen (unreal), Bundgaard eller Sonne fra hjemlig andedam, men det er jo slet ikke godt nok til fcm heller. Eller jo, det er det, hvis man vil være nærig eller ikke dygtig nok til at scoute, med pengene, men så skal målsætninger og udmeldinger også bare stå på mål med dette, hvilket vel aldrig har været mere uharmonisk end det vi er vidne til i disse år, af udtalelser og ambitioner.

Hvis man kan finde en ny Filip Novak bare til højre side kunne det være blæret. Kigger vi aldrig mod østlandene og Balkan?
Gaaei eller Carstensen skulle jo være købt i vinters. Jeg synes ikke man igen i år kan melde store ambitioner ud, når man ikke har viljen eller evnen til at realisere ambitionerne.

JBT

Indlæg af JBT »

Her lidt omkring pengeregnen på Dovbyks transfer:

https://campo.dk/2023/08/06/millionregn ... er-dovbyk/

Og Cajuste transferen (ved ikke om det kun er en ca 5% der er på ham nu?):

https://bold.dk/fodbold/nyheder/medie-j ... til-napoli

O

Indlæg af O »

Jeg ville elske at se Tochi fra Lyngby i FCM. Han er en stærk boks-til-boks spiller med videresalgspotentiale.
Spørgsmålene er om der er plads til endnu en midtbane efter tilgangen af Fossum, samt Rømer som også kan dække pladsen og om han i det hele taget ville være interesseret.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis vi ikke får gjort noget ved den højre back, og endnu en spillende centerback, så kan vi glemme alt om medaljer.

De fremadrettede spillere dem har vi nok af. Også spillere med stort potentiale. Det er rigtig dygtige forsvarsspillere der kan noget på bolden. Det har vi manglet lige siden Bo Henriksen og faktisk siden Scholz skiftede.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Lupus1999 skrev:
9. aug 2023, 22:08
Hvis vi ikke får gjort noget ved den højre back, og endnu en spillende centerback, så kan vi glemme alt om medaljer.

De fremadrettede spillere dem har vi nok af. Også spillere med stort potentiale. Det er rigtig dygtige forsvarsspillere der kan noget på bolden. Det har vi manglet lige siden Bo Henriksen og faktisk siden Scholz skiftede.
Ny højreback, en spillende midtstopper, en general til midtbanen, der også har offensive kvaliteter og 2 fløjspillere, der er driblestærke, hurtige og kan slå indlæg, mangles der efter min mening

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Gubbi77 skrev:
9. aug 2023, 22:21

Ny højreback, en spillende midtstopper, en general til midtbanen, der også har offensive kvaliteter og 2 fløjspillere, der er driblestærke, hurtige og kan slå indlæg, mangles der efter min mening
Argh is på! Det der er jo et halv hold og det kommer nok desværre ikke. Jeg mener også mindre kan gøre det.

Realistisk så kommer der en ny offensiv spiller/angriber som nok er af den type der kan spille både kant og helt fremme.

Herudover er jeg 100% på der kommer en ny højre back fra en høj hylde, samt måske en ny CB’er.

Resten tror jeg ikke på desværre.

JBT

Indlæg af JBT »

Så gerne man hentede ham her hvis Martinez skulle blive solgt. Jeg ved ikke om nedenstående gør at der er mulighed for det.

https://bold.dk/fodbold/klubber/dynamo- ... roneangreb

Men igen, midtbanen er ikke der vi mangler.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Så gerne at man lejede Oscar Fraulo fra Gladbach med købsoption.

JBT

Indlæg af JBT »

Cajuste officielt, dog kun 3 - 4 mio (forskel mellem 90 og 75 mio skal fcm haven 25%) :

https://bold.dk/fodbold/stillinger/ital ... til-napoli

Det vælter ind med penge, man ikke gider at bruge…

Medina sang engang noget med “det der gør mest ondt”…

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Brug 75 millioner på Paul Onuachu.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
10. aug 2023, 19:23
Så gerne at man lejede Oscar Fraulo fra Gladbach med købsoption.
Ja, det kræver i hvert fald en købsoption - og det kommer nok ikke til at ske

Debussy

Indlæg af Debussy »

Det er efterhånden ret bekymrende, at der ikke sker mere på transfersiden. Vi har akut brug for et par nye ansigter til forsvaret, især en ny højreback og venstreback ville pynte. Dalsgaard har kun været til besvær, først sammen med Erik og nu sammen med Inga.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Der sidder en Gustav Grubbe i OB med splinter i røven. 20 år og ser ud til at være blevet syltet af Alm. Kom til RB Leipzig som 16 årig.

Han er en hurtig højre back. Men sådan en kan vores scouting system nok ikke finde.

Besvar