Europa Conference League 23/24
- Administrator
Re: Europa Conference League 23/24
Jeg vil næste hellere se brevskak fra 1973 end tage på stadion på torsdag. Der er INTET offensivt output. Vi kan ikke slå et farligt indlæg selvom modstanderen er gået i bad. Simsir er pissefarlig når han får bolden i fart, det bør de lige fortælle ham, så han ikke løber rundt og leger Pione og varmer den alt for meget.
Amatørfejl af Gigovic.
VI var sikkert bedst på stats, men vi er for helvede da totalt ufarlige.
Amatørfejl af Gigovic.
VI var sikkert bedst på stats, men vi er for helvede da totalt ufarlige.
Jeg begynder at forstå hvorfor visse dele af sort snak hader dahlsgård. Hold da op en sløj kamp af vores anfører.
Vores start 11 er absolut hæderlig, men det er ikke meget vi får når vi skifter. Charlez chili fossum og for den skyld kaba, det er ikke meget de byder ind med. Dyhr vel egentlig ok.
Igen er vi vores egen værste modstander med så alvorlige personlige fejl.
Vi burde slå dem hjemme, come on FC.
Vores start 11 er absolut hæderlig, men det er ikke meget vi får når vi skifter. Charlez chili fossum og for den skyld kaba, det er ikke meget de byder ind med. Dyhr vel egentlig ok.
Arh, synes nu Chili var ok.Fcmrose skrev: ↑10. aug 2023, 21:13Jeg begynder at forstå hvorfor visse dele af sort snak hader dahlsgård. Hold da op en sløj kamp af vores anfører.
Kort om kampen:
Vi spiller alt for langsomt og er slet ikke kreative på den sidste tredjedel, længere er den ikke. Selvom de andre kun har 1+1 chance er vi heller ikke selv prangende
Hvorfor kommer Dyhr og Charles ind, og ikke Marrony og Franculino ? Satme en katastrofe efterhånden, at man tænker så ulogisk, når man mangler mål.
FCK havde ført med 3-4 stykker mod dem her, inden pause- the vel og mærke.
7 personlige fejl, som alle direkte resulterer i mål og 3 nederlag i træk. Fuldstændig vanvittigt jo
Pak visioner og målsætningerne væk for en stund
Vi spiller alt for langsomt og er slet ikke kreative på den sidste tredjedel, længere er den ikke. Selvom de andre kun har 1+1 chance er vi heller ikke selv prangende
Hvorfor kommer Dyhr og Charles ind, og ikke Marrony og Franculino ? Satme en katastrofe efterhånden, at man tænker så ulogisk, når man mangler mål.
7 personlige fejl, som alle direkte resulterer i mål og 3 nederlag i træk. Fuldstændig vanvittigt jo
Pak visioner og målsætningerne væk for en stund
Senest rettet af JBT 10. aug 2023, 21:21, rettet i alt 1 gang.
- Administrator
Jeg håber sgu at det var fordi der blev spillet med livrem og seler. 1-0 er jo til at komme tilbage fra, mens 2-0 ville være endnu et af de resultater der gør ondt i maven. Jeg håber virkelig at de kan få banket liv i hvad det end er der er dødt pt. Imponerende at vi kan falde så meget i forhold til at vi "smadrede" Silkeborg.JBT skrev: ↑10. aug 2023, 21:18Kort om kampen:
Vi spiller for alt langsomt og er slet ikke kreative på den sidste tredjedel, længere er den ikke. Selvom de andre kun har 1+1 chance er vi heller ikke selv prangende
Hvorfor kommer Dyhr og Charles ind og ikke Marrony og Franculino ? Satme en katastrofe efterhånden, at man tænker så ulogisk når man mangler mål.
Dyhr slutter sådan set af med at lave et kongeindlæg, som vi skulle have scoret på til allersidst. Desværre header Kaba, som han plejer.
Hvis vi for pokker kan få lidt tur i den og gejsten tilbage på det her hold, så har vi alle muligheder for at gå videre.
Hvis vi for pokker kan få lidt tur i den og gejsten tilbage på det her hold, så har vi alle muligheder for at gå videre.
Vi har ikke spillerne til TT’s 4-4-2, da det kræver hurtige, offensive og teknisk dygtige backs, samt en dygtig CB med visioner i sit spil.
Vi mangler en kvalitet på HB og CB. Offensivt har vi typerne, men balancen på holdet halter, når vi mangler 2 ud af 4 spillere i bagkæden til at praktisere den spillestil. TT er nød til at sadle om, så længe vi ikke har de to vigtigste typer til det system.
3-5-2 eller 3-4-3 er det ideelle system med de nuværende spillere. Franculino, Marrony, Cho, Simsir og Chilli er skræddersyet til det system.
Vi mangler en kvalitet på HB og CB. Offensivt har vi typerne, men balancen på holdet halter, når vi mangler 2 ud af 4 spillere i bagkæden til at praktisere den spillestil. TT er nød til at sadle om, så længe vi ikke har de to vigtigste typer til det system.
3-5-2 eller 3-4-3 er det ideelle system med de nuværende spillere. Franculino, Marrony, Cho, Simsir og Chilli er skræddersyet til det system.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi kræver et svar. Hvorfor bruger vi ikke Franculino og Marrony ?. I stedet bruger man Kaba, Charles, Chilli, er det fordi man håber at de brænder ligaen af og at man så kan få et salg af dem ?
Vi skal vinde og må videre på Mch Arena. Der SKAL vi bringe betydeligt mere og ville det mere.
Troede vi var ovre fejl som Gigovic begår. Det skriger til himlen at se sådan en fejl.
Vi skal vinde og må videre på Mch Arena. Der SKAL vi bringe betydeligt mere og ville det mere.
Troede vi var ovre fejl som Gigovic begår. Det skriger til himlen at se sådan en fejl.
Så du kampen i dag? Der var absolut ingen grund til at spille med livrem og seler overhovedet. Der ingen undskyldningen for at foretage så ultra defensive ændringer, når de andre hverken kan eller ville producerer noget. Folk er brugte og trætte og man skal fremad, men alligevel sidder Franculino og Marrony og varmer sæder, hvad fanden sker der.Administrator skrev: ↑10. aug 2023, 21:21Jeg håber sgu at det var fordi der blev spillet med livrem og seler. 1-0 er jo til at komme tilbage fra, mens 2-0 ville være endnu et af de resultater der gør ondt i maven. Jeg håber virkelig at de kan få banket liv i hvad det end er der er dødt pt. Imponerende at vi kan falde så meget i forhold til at vi "smadrede" Silkeborg.JBT skrev: ↑10. aug 2023, 21:18Kort om kampen:
Vi spiller for alt langsomt og er slet ikke kreative på den sidste tredjedel, længere er den ikke. Selvom de andre kun har 1+1 chance er vi heller ikke selv prangende
Hvorfor kommer Dyhr og Charles ind og ikke Marrony og Franculino ? Satme en katastrofe efterhånden, at man tænker så ulogisk når man mangler mål.
Man skal jo smadrer dem her 5-0 hjemme og kører en sikker 2-0 hjem idag, men niveauet er der slet ikke for tiden i fcm.. desværre
Det hold vi mødte idag var det svageste vi har mødt længe - også svagere end Silkeborg. De ville og kunne intet, og de få chancer der opstår er som sædvanlig nogle vi giver dem også målet. Vi dominerer totalt hele kampen, men de stod bare massivt foran eget felt.Administrator skrev: ↑10. aug 2023, 21:21Jeg håber sgu at det var fordi der blev spillet med livrem og seler. 1-0 er jo til at komme tilbage fra, mens 2-0 ville være endnu et af de resultater der gør ondt i maven. Jeg håber virkelig at de kan få banket liv i hvad det end er der er dødt pt. Imponerende at vi kan falde så meget i forhold til at vi "smadrede" Silkeborg.JBT skrev: ↑10. aug 2023, 21:18Kort om kampen:
De er et hold man skal slå 10 ud af 10 gange. De kommer formentlig ikke til en eneste chance "måske giver vi dem en" på MCH og derfor forventer jeg også at vi smadrer dem.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Omonia bringer typisk 4-5 mand i feltet, hvorfor gør vi ikke det. Hvis vi gjorde, var der flere modstanderne skulle dække op og vi havde størrere mulighed for mål.
Omonia var så meget ringere end jeg forventede. Vi skal klaske dem med minimum 2 mål over 90, eller 120 minutter i Herning, ellers er det en fiasko.
Alle mand på stadion!
Alle mand på stadion!
Som jeg ser det er der flere ting som springer i øjnene.
1. Gigovic skal simpelthen ikke være på banen, han har ikke niveauet.
2. Vi har en HB, som er 34 år gammel, hvis man vil spille en 4-4-2, hvor HB skal løbe en del, så skal denne være yngre og hurtigere.
3. Vores midtbane er uden styrmand (holdet er generelt uden styrmand), og er på ingen måde kreative. -og heller ikke afstemt, hvor en Olsson vil bagud, vil en Martinez frem. Hvor en O.Sørensen vil frem, vil en Gigovic kigge på fugle..
4. Det virker til at angrebet skal hjælpe for meget i opbygningsspillet.
Det virker til at man er for "cocky" ift. de dårligere hold, og bare spiller dårligere mod det (det er mere håb fra min side af), som at det er en walkover, og man ikke rigtigt skal kæmpe.
Der er for mange personlige fejl, og her vil jeg påpege, at det er træneren der skal rette op på dette, i stedet for at Gigo spiller den tilbage, til bagerste mand, kan han også vælge at flække den opad.. ingen grund til at skabe usikkerhed i en bagkæde, der i forvejen har lavt selvtillid..
Og så er det direkte PINLIGT at læse TT sige at der bliver "leveret på flere parametre".
Vær nu ærlig og sig at det er noget pis, at man forventer mere og at niveauet skal hæves.
Den kækhed vi havde under Glenn Riddersholm den er væk, vi fik den lidt tilbage under Bo, men nu er det visket ud..
For mig virker det til at spillerne ikke rigtigt har noget at spille for, at det bare er "hyggebold på senior niveau", kampgejsten, motivationen og kampånden er godt nok ikke eksisterende.
1. Gigovic skal simpelthen ikke være på banen, han har ikke niveauet.
2. Vi har en HB, som er 34 år gammel, hvis man vil spille en 4-4-2, hvor HB skal løbe en del, så skal denne være yngre og hurtigere.
3. Vores midtbane er uden styrmand (holdet er generelt uden styrmand), og er på ingen måde kreative. -og heller ikke afstemt, hvor en Olsson vil bagud, vil en Martinez frem. Hvor en O.Sørensen vil frem, vil en Gigovic kigge på fugle..
4. Det virker til at angrebet skal hjælpe for meget i opbygningsspillet.
Det virker til at man er for "cocky" ift. de dårligere hold, og bare spiller dårligere mod det (det er mere håb fra min side af), som at det er en walkover, og man ikke rigtigt skal kæmpe.
Der er for mange personlige fejl, og her vil jeg påpege, at det er træneren der skal rette op på dette, i stedet for at Gigo spiller den tilbage, til bagerste mand, kan han også vælge at flække den opad.. ingen grund til at skabe usikkerhed i en bagkæde, der i forvejen har lavt selvtillid..
Og så er det direkte PINLIGT at læse TT sige at der bliver "leveret på flere parametre".
Vær nu ærlig og sig at det er noget pis, at man forventer mere og at niveauet skal hæves.
Den kækhed vi havde under Glenn Riddersholm den er væk, vi fik den lidt tilbage under Bo, men nu er det visket ud..
For mig virker det til at spillerne ikke rigtigt har noget at spille for, at det bare er "hyggebold på senior niveau", kampgejsten, motivationen og kampånden er godt nok ikke eksisterende.
Jeg synes det ville være pinligt, hvis TT gik ud med samme fremtoning som hovedparten af forum og malede fanden på væggen efter den her kamp.
Det her er en kamp og et kampforløb, der ville give en sejr i langt de fleste kampe, uafgjort en gang imellem og sjældent et nederlag. At Gigovic sejler i og Lössl dropper, skal ikke påvirke vores træners vurdering af kampen i sin helhed.
Der var på ingen måder tale om en pragtkamp - og selvfølgelig skal de individuelle fejl italesættes og årsagen findes - men vi var det bedste hold på banen i dag og leverede den bedste præstation.
Om vi generelt skal spille bedre - bortset fra de individuelle fejl - har jeg svært ved at vurdere. Jeg hælder dog til, at vi sagtens kunne have gjort det bedre overordnet set - og selvfølgelig skulle have haft den individuelle kvalitet til at prikke en eller 2 mål ind. Vi skal bare samtidig huske at spille en kamp i 30 grader bare ikke kan sammenlignes med at spille hjemme i DK.
Hvis Lössl og Gigovic ikke havde fejlet, var vi gået derfra i en kamp vi havde domineret, med et fornuftigt 0-0 resultat - så havde de fleste været tilfredse. Hvis dommeren havde dømt et diskuterbart straffe, eller vi havde prikket en af vores mange chancer ind, så havde vi formenligt vundet. Det kommer i sidste ende ned til marginaler og den individuelle kvalitet. TT skal ikke indrette sig efter marginaler - de vil svinge over tid.
Jeg er faktisk overordnet mere optimistisk for videre avancement efter i går end jeg var før, fordi Omonia så meget ringere ud end jeg havde forventet.
Hvis vi spiller bare nogenlunde op til niveau på torsdag, så skal vi nok vinde den kamp med mindst 1-2 mål.
Helt enig i at tt snakker for sin syge moster, om omvendt hvad skal han gøre når vi køber spillere som Fossum, Rømer, Hedvall, Gigovic osv.
Det er jo så ekstremt uambitiøst og leverpostej over hele linjen af fcm at man ikke går ud og brager igennem på transfermarkedet bare en smule mere, efter at komme fra den mest katastrofale sæson nogensinde, målt på ambitioner og budget
Trupsammensætningen er for anden sæson i træk til at lukke op og skide i. Man har ikke fået tilført holdet mål, mål som mangler siden bl.a Evander, Dreyer og nu Isaksen.
Iøvrigt er det nemlig altid trænerens ansvar at få rettet op på de personlige fejl, feks Neestrup fortalte det meget fint efter Prag kampen at han havde valgt at Gabara altid skulle sparke bolden langt ved enhver tvivl/pres, så man ikke blev ramt over overrasket ligesom da de spillede mod islændingene. Og at det ikke er det der gør, at de ikke vinder deres kamp, selvom man ofte losser den op i ingenmandsland og det er utåleligt at se på som fan, ja så udrydder man en risiko defensivt og er alligevel monster stærke offensivt på alle andre parametre, det opbyggende, omstillinger osv.
Gigo kunne jo bare tage at kigge op, spille tilbage til Inga eller løssel eller høvle den langt, men det kræver os at trænerne tager fat i spillerne generelt og siger hvad de må og ikke må. Er enig i at Gigo , Martinez, Kaba spiller som ragede det dem en høstblomst og for sig selv.
En ting du også har helt ret i er at Martinez ofte ingen situationsfornemmelse har. Han er ofte med fremme hvilket han slet ikke skal eller har kompetencer til, og så ender han med at rode og være langsom på kuglen. Også derfor omstilinger bliver så farlige og man kun har Paulinho nede bagved på dødbolde. Det må jo aldrig ske men er åbenbart sket igen og igen, også i går i en enkelt situation. At Olsson så ligger så langt tilbage som han gør er jo fint nok for at dikterer spillet, men han er sgu ikke oprydder - og så mangler man en spiller på den 8’er til at skabe det kreative.
Det er jo så ekstremt uambitiøst og leverpostej over hele linjen af fcm at man ikke går ud og brager igennem på transfermarkedet bare en smule mere, efter at komme fra den mest katastrofale sæson nogensinde, målt på ambitioner og budget
Trupsammensætningen er for anden sæson i træk til at lukke op og skide i. Man har ikke fået tilført holdet mål, mål som mangler siden bl.a Evander, Dreyer og nu Isaksen.
Iøvrigt er det nemlig altid trænerens ansvar at få rettet op på de personlige fejl, feks Neestrup fortalte det meget fint efter Prag kampen at han havde valgt at Gabara altid skulle sparke bolden langt ved enhver tvivl/pres, så man ikke blev ramt over overrasket ligesom da de spillede mod islændingene. Og at det ikke er det der gør, at de ikke vinder deres kamp, selvom man ofte losser den op i ingenmandsland og det er utåleligt at se på som fan, ja så udrydder man en risiko defensivt og er alligevel monster stærke offensivt på alle andre parametre, det opbyggende, omstillinger osv.
Gigo kunne jo bare tage at kigge op, spille tilbage til Inga eller løssel eller høvle den langt, men det kræver os at trænerne tager fat i spillerne generelt og siger hvad de må og ikke må. Er enig i at Gigo , Martinez, Kaba spiller som ragede det dem en høstblomst og for sig selv.
En ting du også har helt ret i er at Martinez ofte ingen situationsfornemmelse har. Han er ofte med fremme hvilket han slet ikke skal eller har kompetencer til, og så ender han med at rode og være langsom på kuglen. Også derfor omstilinger bliver så farlige og man kun har Paulinho nede bagved på dødbolde. Det må jo aldrig ske men er åbenbart sket igen og igen, også i går i en enkelt situation. At Olsson så ligger så langt tilbage som han gør er jo fint nok for at dikterer spillet, men han er sgu ikke oprydder - og så mangler man en spiller på den 8’er til at skabe det kreative.