SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Om muligt endnu dårligere beslutning af Paulinho 
Træk dem i løn hele banden
Hvad fanden tænker Paulinho på
Skandale
Glem medaljer allerede nu
Hvad fanden tænker Paulinho på
Skandale
Glem medaljer allerede nu
Det sejler, det her bliver op ad bakke 
To så ekstreme personlige fejl i én og samme kamp. Utilgiveligt. Fuck det er til grin.
Hvis man troede at vores defensiv var forbedret efter de første to clean sheets mod Hvidovre og Silkeborg, så kan man godt tro om igen. Den er fortsat pivringe og uafstemt.
FCM har fortsat et ekstremt mentalitets problem. Hvad laver BS?
Ingasson pivringe so far i dag også. Hold nu op det er sløjt…
Jeg vil vove den påstand, at lyngby ikke ville få scoret hvis vi ikke forærer dem et straffe. De kan jo ikke skabe kampen, og havde formentlig forberedt sig på en omstillingskamp.
Hvis man troede at vores defensiv var forbedret efter de første to clean sheets mod Hvidovre og Silkeborg, så kan man godt tro om igen. Den er fortsat pivringe og uafstemt.
FCM har fortsat et ekstremt mentalitets problem. Hvad laver BS?
Ingasson pivringe so far i dag også. Hold nu op det er sløjt…
Jeg vil vove den påstand, at lyngby ikke ville få scoret hvis vi ikke forærer dem et straffe. De kan jo ikke skabe kampen, og havde formentlig forberedt sig på en omstillingskamp.
/ ABT

Sidste sæson spillede vi uafgjort i hele 10 kampe ud af 22 mulige i grundspillet. Så uafgjorte havde vi skam massere af. Jeg husker sågar 2 kampe mod hhv. Lyngby og Horsens hvor vi formøblede to 3-0 føringer i streg.3316 skrev: ↑6. aug 2023, 16:241 point er bedre end 0. Måske du kan komme i tanke om en situation i sidste sæson, hvor et ekstra point ville have hjulpet os..
-
mousebreaker
Det er bare en talemåde som Ferguson omformulerede fra amerikansk fodbold, hvor det allerede havde været brugt i årtier:Administrator skrev: ↑6. aug 2023, 11:32“Attack wins you games, defence wins you titles.”
— Alex Ferguson
Offense sells tickets but defense wins championships.
Uden jeg kan huske præcist af hvem, så mener jeg at udsagnet er blevet modbevist.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Hvis Henrik Dalsgaard får en kamp mere i FCM, så er afskriver jeg sejren. Han er så håbløs.
Dalle med en personlig fejl mere til bogen
Fyr ham nu bare
Hold kæft det er pinligt
Fyr ham nu bare
Hold kæft det er pinligt
2 ekstreme personlige fejl i samme fejl er selvfølgelig ikke nok. Dalle skal selvfølgelig også være med i festen, som sædvanligt.
Man er tabt for ord…
Man er tabt for ord…
/ ABT

Håber Dalsgaard bliver bænket i næste kamp. Han må efterhånden have spillet sig af..
Man kan ikke vinde med så vilde personlige fejl
Det ender jo i en ren ydmygelse
Sgu ikke det man havde regnet med at stå op til i dag
Men man må også kigge på tt ift hvorfor man ikke bare stiller stærkest når alle ved at man har det svært generelt i lyngby
Det ender jo i en ren ydmygelse
Sgu ikke det man havde regnet med at stå op til i dag
Men man må også kigge på tt ift hvorfor man ikke bare stiller stærkest når alle ved at man har det svært generelt i lyngby
Det er ikke Kaba, Charles og Fossum der har kostet denne kamp..
Medmindre Thomasberg kan finde på noget genialt, så er denne kamp ovre...