SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Nogen på hvordan opstillingen ser ud i dag, eller mest af alt formationen, som TT teaser lidt for kan se anderledes ud end mod SIF?
Får chili mon chancen fra start i stedet for Isaksen og Kaba? Ikke at jeg håber, men tt kan lide ham.
Jeg kan se at Marrony er udeladt - enten må han være små skadet, eller trækker det mon op til et skifte?
Jeg tror en sejr 2-0, men Lyngby er altid et svært sted for fcm at spille. Slappe ben fra i torsdag er ikke en undskyldning og man har i den grad noget at revanchere hvad selve spillet angår. Det er tilmed et hold man skal slå, som værende guldaspiranter.
Håber personligt at se Franculino komme i spil
Opstilling 3-5-2:
Løssel
Dalsgaard - Ingason - Juninho
Sørensen - Olsson - Martinez - Simsir - Paulinho
Chili - Cho
Lets go
Får chili mon chancen fra start i stedet for Isaksen og Kaba? Ikke at jeg håber, men tt kan lide ham.
Jeg kan se at Marrony er udeladt - enten må han være små skadet, eller trækker det mon op til et skifte?
Jeg tror en sejr 2-0, men Lyngby er altid et svært sted for fcm at spille. Slappe ben fra i torsdag er ikke en undskyldning og man har i den grad noget at revanchere hvad selve spillet angår. Det er tilmed et hold man skal slå, som værende guldaspiranter.
Håber personligt at se Franculino komme i spil
Opstilling 3-5-2:
Løssel
Dalsgaard - Ingason - Juninho
Sørensen - Olsson - Martinez - Simsir - Paulinho
Chili - Cho
Lets go
Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland
Jeg er enormt bekymret for dagens opgør. Vi kommer fra et opgør i torsdags, hvor vi er tæt på en pinlig exit fra Conference League. Desuden blev kampene mod Hvidovre og Silkeborg heller ikke vundet i overbevisende stil. Jovist, 2-0 mod Silkeborg ligner på papiret en sikker sejr, men der var alt for stor slinger i valsen.
Jeg hader at skulle sammenligne os med klubben øst for Storebælt, men det er desværre nødvendigt.. FCK tonser i øjeblikket derudaf, og selvom deres forsvar i øjeblikket er ustemt, så kompenserer deres midtbane og angreb i den grad for det. Det samme kan vi desværre ikke sige.
Der er ingen undskyldning for at tabe i dag. Der er ingen undskyldning for at spille uafgjort i dag. Der er ingen undskyldning for at spille ringe i dag. Hvis vi drømmer om guld, så skal der andre boller på suppen og middelmådigheden skal smides ad Pommern til.
Jeg hader at skulle sammenligne os med klubben øst for Storebælt, men det er desværre nødvendigt.. FCK tonser i øjeblikket derudaf, og selvom deres forsvar i øjeblikket er ustemt, så kompenserer deres midtbane og angreb i den grad for det. Det samme kan vi desværre ikke sige.
Der er ingen undskyldning for at tabe i dag. Der er ingen undskyldning for at spille uafgjort i dag. Der er ingen undskyldning for at spille ringe i dag. Hvis vi drømmer om guld, så skal der andre boller på suppen og middelmådigheden skal smides ad Pommern til.
- Administrator
Hvis du mener Silkeborg var slinger i valsen, så bliver der ingen sikre sejre i denne sæson.
Vi havde 70 minutters total dominans, og Silkeborg fik kun en enkelt chance på en friløber. Ja, de sidste 20 minutter var ikke prangende, men vi kørte en sikker sejr hjem.
Når sæsonen er slut, så er 3 point lige meget værd, om man vinder med 1 eller 3. Jeg ser faktisk at FCK har lidt udfordringer i forsvaret, og for citere en ret god træner:
“Attack wins you games, defence wins you titles.”
— Alex Ferguson
Vi havde 70 minutters total dominans, og Silkeborg fik kun en enkelt chance på en friløber. Ja, de sidste 20 minutter var ikke prangende, men vi kørte en sikker sejr hjem.
Når sæsonen er slut, så er 3 point lige meget værd, om man vinder med 1 eller 3. Jeg ser faktisk at FCK har lidt udfordringer i forsvaret, og for citere en ret god træner:
— Alex Ferguson
Ved nogen noget om Marrony? Det ærgrer mig, at han er udeladt. Det ligner ikke at Thomasberg ser hans vej - eller har han gjort sig uheldigt bemærket? F.eks med endnu en tur direkte i omklædningsrummet i søndags.
Men spændende, hvis der pludselig bliver kigget August Priskes vej.
Det bliver en svær kamp, men jeg forventer at se nogen spillere, der er sultne efter at revanchere den jammerlige indsats fra i torsdags. Der er en del, særligt af de rutinerede, der skal kigge indad og steppe op.
Men spændende, hvis der pludselig bliver kigget August Priskes vej.
Det bliver en svær kamp, men jeg forventer at se nogen spillere, der er sultne efter at revanchere den jammerlige indsats fra i torsdags. Der er en del, særligt af de rutinerede, der skal kigge indad og steppe op.
Jeg synes at Silkeborg kampen udstillede en af de væsentligste problematikker vi har haft de seneste par sæsoner. Vi er simpelthen ikke i stand til at spille 2x45 minutters koncentreret fodbold. Vi burde have ydmyget Silkeborg, men i stedet var vu ved at lukke dem tilbage i opgøret, men heldigvis kom sejren aldrig rigtig i fare.Administrator skrev: ↑6. aug 2023, 11:32Hvis du mener Silkeborg var slinger i valsen, så bliver der ingen sikre sejre i denne sæson.
— Alex Ferguson
Jeg er ikke enig. Vi var SIF overlegne igennem hele kampen og spillede godt. Presset og kombinationerne sad der, man manglede kun at lukke den til 3-0. Omstillignerne havde man også ok styr på.Debussy skrev: ↑6. aug 2023, 12:45Jeg synes at Silkeborg kampen udstillede en af de væsentligste problematikker vi har haft de seneste par sæsoner. Vi er simpelthen ikke i stand til at spille 2x45 minutters koncentreret fodbold. Vi burde have ydmyget Silkeborg, men i stedet var vu ved at lukke dem tilbage i opgøret, men heldigvis kom sejren aldrig rigtig i fare.Administrator skrev: ↑6. aug 2023, 11:32Hvis du mener Silkeborg var slinger i valsen, så bliver der ingen sikre sejre i denne sæson.
— Alex Ferguson
Hvidovre og Niederkorn x2 har dog været frygteligt lavt bundniveau på trods af man i de to hjemmekampe af disse egentlig har holdt modstanderen total væk fra eget mål.
Det jeg er enig i er, at holdet ikke har mødt en kvalitetsmodstander endnu, eller haft en svær udebane tur - den kommer så i dag (selvom Lyngby jo ikke burde være skræmmende på nogen måde).
Niederkorn ude var skrækkeligt og viser at man ikke er kommet langt nok i processen under TT ift medaljer og jagten på nye europæiske eventyr (som banneret i Viborg playoff away så flot udtrykte det).
Pause til Cho, Simsir, Juninho og Olsson.
Kaba, Charles og Fossum fra start.
Det er flere ændringer end jeg havde regnet med..
Spændende om det kan ses i spillet.
Kaba, Charles og Fossum fra start.
Det er flere ændringer end jeg havde regnet med..
Spændende om det kan ses i spillet.
- Administrator
Tager vi lige et kig på Silkeborg kampen også, så bliver vores pres mindre godt da vi begynder at skifte ud.JBT skrev: ↑6. aug 2023, 14:22Jeg er ikke enig. Vi var SIF overlegne igennem hele kampen og spillede godt. Presset og kombinationerne sad der, man manglede kun at lukke den til 3-0. Omstillignerne havde man også ok styr på.Debussy skrev: ↑6. aug 2023, 12:45Jeg synes at Silkeborg kampen udstillede en af de væsentligste problematikker vi har haft de seneste par sæsoner. Vi er simpelthen ikke i stand til at spille 2x45 minutters koncentreret fodbold. Vi burde have ydmyget Silkeborg, men i stedet var vu ved at lukke dem tilbage i opgøret, men heldigvis kom sejren aldrig rigtig i fare.Administrator skrev: ↑6. aug 2023, 11:32Hvis du mener Silkeborg var slinger i valsen, så bliver der ingen sikre sejre i denne sæson.
— Alex Ferguson
Hvidovre og Niederkorn x2 har dog været frygteligt lavt bundniveau på trods af man i de to hjemmekampe af disse egentlig har holdt modstanderen total væk fra eget mål.
Det jeg er enig i er, at holdet ikke har mødt en kvalitetsmodstander endnu, eller haft en svær udebane tur - den kommer så i dag (selvom Lyngby jo ikke burde være skræmmende på nogen måde).
Niederkorn ude var skrækkeligt og viser at man ikke er kommet langt nok i processen under TT ift medaljer og jagten på nye europæiske eventyr (som banneret i Viborg playoff away så flot udtrykte det).
Nå, så spiller vi allerede 10 mod 11... Katastrofe.
Virkelig dårlig beslutning af Gartenmann.. Hvem var det, der blev snydt oppe på midterlinjen?
Nu er uafgjort lige pludselig en god udgang på kampen..
Nu er uafgjort lige pludselig en god udgang på kampen..
Tosset af Gartenmann, men også voldsomt at VAR omstøder dommerens beslutning, syntes ikke den nødvendigvis var soleklar. Men det er uanset hvad simpelthen for dumt af havemanden...
Dumt af Gartenmann. Helt korrekt rødt kort.
Jeg er dog ikke sikker på, at jeg mener en VAR intervention i sagen er korrekt, da der også kan findes argumenter for gult. Umiddelbart er det i mine øjne en 80/20 på rød/gul og dermed ikke en klar og åbenlys fejl.
Ændrer ikke på en fortjent udvisning.
Gartenmann er så frisk til Europa kampene.
Jeg er dog ikke sikker på, at jeg mener en VAR intervention i sagen er korrekt, da der også kan findes argumenter for gult. Umiddelbart er det i mine øjne en 80/20 på rød/gul og dermed ikke en klar og åbenlys fejl.
Ændrer ikke på en fortjent udvisning.
Gartenmann er så frisk til Europa kampene.