Ja, jeg synes også det så fornuftigt ud.
Træning
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Træning
2 mål på 10 chancer = 1 femtedel
3 mål på 5 chancer = 3 femtedel
Forklaring = 3 mål på 5 chancer er betydeligt bedre end 2 på 10 det er ganske elementær brøkregning.
Håber det er forklaring nok
Forklaring = 3 mål på 5 chancer er betydeligt bedre end 2 på 10 det er ganske elementær brøkregning.
Håber det er forklaring nok
- Administrator
TrueWolfMidt skrev: ↑17. jul 2023, 10:432 mål på 10 chancer = 1 femtedel
Håber det er forklaring nok![]()
Nix, ham der kommer til chancerne vægtes meget højere. Af og til kommer der jo også en ripost der kan give mål.
Moralen er lidt det samme som xG. Hvis vi spiller os til en xG der er 0.25 større end modstanderen, så har vi bragt os i en favorabel situation i forhold til at kunne vinde kampen. Kommer vi til mange chancer, så vurderes det på samme måde.
Det var Ankersen der kom med den uddybning på et eller andet tidspunkt for en håndfuld år siden, da xG og smartoddsvar rimeligt nyt.
-
TrueWolfMidt
Prøv og hør. Jeg ved hvem jeg ville vælge - 3 femtedel og hvad andre finder på at sige Rasmus Ankersen, xG, mm. er for mig irrelevant. Brumado scorer ikke som det må formodes at han er hentet ind for. Hans placering på banen er forfærdelig, dog skal han have lidt ros for, her på det sidste at bevæge sig mere end normalt, dog stadigvæk alt for lidt. Hvis han foretrækkes frem for andre angribere, så lover jeg en elendig sæson for holdet. Alt andet end Brumado skal bringes i spil, hvis vi skal vinde kampe og løbevillighed skal vægtes højt.
Det kommer vel an på, hvordan det med chancerne skal tolkes.
Hvis spiller A skal bruge 5 forsøg* på at score 3 mål og spiller B skal bruge 5 forsøg* på at score 1 mål, så må spiller A vel være at foretrække.
Hvis det derimod handler om antallet af chancer spilleren selv skaber, så er billedet pludseligt et andet
edit: Jeg har ændret chancer til forsøg, der hvor der er anført en *.
Hvis spiller A skal bruge 5 forsøg* på at score 3 mål og spiller B skal bruge 5 forsøg* på at score 1 mål, så må spiller A vel være at foretrække.
Hvis det derimod handler om antallet af chancer spilleren selv skaber, så er billedet pludseligt et andet
-
TrueWolfMidt
Der står 2 mål på 10 chancer hvilket må være A. Så kan A ikke score 3 mål er vi enig ellers fatter jeg ikke en skid. For mig så må du have læst fuldstændig forkert og byttet om på A og B.Debussy skrev: ↑17. jul 2023, 12:48Det kommer vel an på, hvordan det med chancerne skal tolkes.
Ja, jeg har vistnok byttet rundt på rækkefølgen, men det vil jeg mene er underordnet for argumentetTrueWolfMidt skrev: ↑17. jul 2023, 12:53Der står 2 mål på 10 chancer hvilket må være A. Så kan A ikke score 3 mål er vi enig ellers fatter jeg ikke en skid. For mig så må du have læst fuldstændig forkert og byttet om på A og B.Debussy skrev: ↑17. jul 2023, 12:48Det kommer vel an på, hvordan det med chancerne skal tolkes.
-
TrueWolfMidt
Undskyld mit franske Debussy, men du kan sgu ikke bare ændre teksten og lave om på alt for at få det til at passe dig. Der stod mål og chancer og ikke alt muligt andet.
-
TrueWolfMidt
Nej Debussy, jeg havde rundet ned fra 2 tiendedele til 1 femtedel. Nu må du sgu styre det du skriver for ellers bliver det for kompliceret.
Det var gjort i bedste mening, da jeg selv prøvede at forstå hvad der i første omgang blev skrevet og ment. Du og jeg er helt enige om, at hvis de fremførte:TrueWolfMidt skrev: ↑17. jul 2023, 13:01Undskyld mit franske Debussy, men du kan sgu ikke bare ændre teksten og lave om på alt for at få det til at passe dig. Der stod mål og chancer og ikke alt muligt andet.
2/10 og 3/5 skulle tages i betragtning, så er spilleren med 3/5 at foretrække.
Jeg beklager, jeg har umiddelbart misforstået dit tidligere svar.TrueWolfMidt skrev: ↑17. jul 2023, 13:03Nej Debussy, jeg havde rundet ned fra 2 tiendedele til 1 femtedel. Nu må du sgu styre det du skriver for ellers bliver det for kompliceret.
- Administrator
I glemmer at fællesnævneren er samme minuttal på banen.
FCM måler sig på at komme frem til bedste output på data. Stillingen er selvføælgelig mål og point, men hvis vi ikke kommer frem til chancerne, så får vi heller ikke mål.
Kommer en spiller frem til 5 chancer, er det kun 5 gange forsvaret skal forholde sig til ham. Kommer han frem til 10 muligheder, er det flere gange de skal forholde sig til ham, og det efterlader jo også mere plads til andre.
FCM måler sig på at komme frem til bedste output på data. Stillingen er selvføælgelig mål og point, men hvis vi ikke kommer frem til chancerne, så får vi heller ikke mål.
Kommer en spiller frem til 5 chancer, er det kun 5 gange forsvaret skal forholde sig til ham. Kommer han frem til 10 muligheder, er det flere gange de skal forholde sig til ham, og det efterlader jo også mere plads til andre.
-
TrueWolfMidt
Undskyld, men jeg fatter ikke en skid af det xG og det interesserer men heller ikke. Jeg bekymrer mig kun om at Fcm får så mange point som overhovedet muligt og i den ligning er Brumado ikke inkluderet som overhovedet ikke. Derfor lad ham selvtræne med skud på mål i 2-3 uger og giv ham så chancen hvis altså han har forstået budskabet og kan lave mål. Vi har pt. rigtig mange angribere så giv dem spilletid istedet, det tror jeg klubben vil nyde godt af, på den lange bane.Administrator skrev: ↑17. jul 2023, 15:32I glemmer at fællesnævneren er samme minuttal på banen.
- Administrator
Det skal du have lov til, men hverdagen er præget af underliggende data. Alle klubber bruger det mere eller mindre, også selvom vi fans kan have svært ved at forstå det.
Bl.a. betød det at Jess Thorup ikke blev fyret dengang det ikke gik så godt, da data sagde vi gjorde flere ting rigtige end vi ikke gjorde. Efterfølgende gik det jo meget godt.
Bl.a. betød det at Jess Thorup ikke blev fyret dengang det ikke gik så godt, da data sagde vi gjorde flere ting rigtige end vi ikke gjorde. Efterfølgende gik det jo meget godt.
Ja, det handler jo netop om sandsynligt output over tid og potentiale, men det er selvfølgelig begrænset hvor længe troen kan holdes i live hvis 2/10 efterfølges af 2/10 gang på gang uden tegn på forbedringer.
-
TrueWolfMidt
Ingen er naturligvis i tvivl om at Cho og Simsir skal spille, men kan nogle med lidt insider viden fortælle, hvor Franculino og Marrony står ? Er de tæt på spilletid? Jeg er faktisk lidt forundret at de har fået så lidt spilletid. Er der en logisk forklaring? Hvor står Priske i rækken, havde også lidt forhåbninger til at se ham spille efter at han er vendt tilbage efter udleje. Håber virkelig at en eller nogle kan forklare hvad der sker omkring vores hold mht. vores angribere.