Transfer - Sommer 2023
-
Copenhagenwolf
Re: Transfer - Sommer 2023
Ingason må kunne forhandles lidt ned ift han er næsten 30 år?
Han lyder som et stærkt kort til forsvaret, og har FCM identificeret ham som den helt rigtige til at lede backlinien, og han i øvrigt har en fornuftig skadeshistorik og kan holde 3-4 år mere, så er det bare at punge ud, jo hurtigere jo bedre. Det er alt for vigtigt en position til at risikere at ende med en lappeløsning på sidste dag i transfervinduet.
Han lyder som et stærkt kort til forsvaret, og har FCM identificeret ham som den helt rigtige til at lede backlinien, og han i øvrigt har en fornuftig skadeshistorik og kan holde 3-4 år mere, så er det bare at punge ud, jo hurtigere jo bedre. Det er alt for vigtigt en position til at risikere at ende med en lappeløsning på sidste dag i transfervinduet.
“ FC Midtjylland skal ifølge Tipsbladets oplysninger være indstillet på at købe Ingason fri af PAOK for et beløb i omegnen af 25 millioner kroner, mens grækerne sandsynligvis lægger sig på et lidt højere tal i forhandlingen.”Copenhagenwolf skrev: ↑27. jun 2023, 18:18Ingason må kunne forhandles lidt ned ift han er næsten 30 år?
Ja, det må vi håbe
- Administrator
Gustav Ø.C. og ?FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 10:06forkert, Charles blev købt for + 10 mill kroner + en dyr løn, havde et navn i brazilien men var røget lidt ud i kulden, derfor han hentes tilbage af en af hans tidligere træner. alle de spillere fcm hentede i brazilien var røget lidt ud i kulden dernede. man kan sige at evander og martinez har løft sig op fra den situation de stod i dernede,Peter skrev: ↑27. jun 2023, 09:44Charles har ikke skullet løfte noget. Hans position i truppen det sidste år har været bredde og komme ind og få de sidste 15 minutter af nogle kampe. Den rolle kan de unge sagtens fylde ud. Det skal de kunne! Vi er bygget op omkring akademiet og hvis at man så ikke vil bruge sine akademi spillere fordi at de ikke har lige så meget senior erfaring som en middelmådig spiller fra Brasilien så har akademi tanken jo spillet fallit. Det er dog slet ikke tilfældet. Akademiet er stærkt og bliver endnu stærkere i den næste periode. Vi SKAL give de unge chancen. Det er vores identitet.FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 00:27
hvis fcm skal i gruppespil, pokal og 1 udfordre til fck +top50, og alt sammen samtidig, så skal man ud og hente en erstatning.
Man er nød til at tage udgangspunkt i hvor man er, en del har ikke slået til herunder Charles, derfor nedrykningsspil,
at u-19 spillere skal kunne løfte fcm ud af den situation er for mig mere en drøm end det er virkelighed.
Så det er forkert det du skriver.
Diskussionen omkring akademi kontra investorer/sponsorer må tage udgangspunkt i, at man har en ny investor der har skudt xxx millioner kroner i FCM, et nyt stadionsnit til xxx millioner kroner lavet for kommende sponsorer, de er total ligeglad med akademiet, de kikker på stillingen, det er det der bringer værdi for deres sponsorudgifter.
FCM kan ikke bærer en fuser sæson mere uden at det koster tab af sponsorpenge, og Holch han investerer ikke xxx millioner for en drøm.
Akademiet kunne jo ikke løfte fcm op i top 6 sidste år, to spillere er smuttet ud af akademiet det sidste år, f.x. topscoreren i u19 ligaen, uden af FCM har fået en dyt for dem.
realitisk kan akademiet skole 1-2 klassespillere pr. år.
Jeg kan ikke lige huske.
Holck har vel netop investeret xxx millioner i bedre forhold for bl.a. akademiet? Var akademiet ikke en væsentlig grund til at han spyttede penge i nyt og forbedret træningsanlæg? Jeg tror bestemt ikke Holck er ked af at vi satser stort på akademietFCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 10:06forkert, Charles blev købt for + 10 mill kroner + en dyr løn, havde et navn i brazilien men var røget lidt ud i kulden, derfor han hentes tilbage af en af hans tidligere træner. alle de spillere fcm hentede i brazilien var røget lidt ud i kulden dernede. man kan sige at evander og martinez har løft sig op fra den situation de stod i dernede,Peter skrev: ↑27. jun 2023, 09:44Charles har ikke skullet løfte noget. Hans position i truppen det sidste år har været bredde og komme ind og få de sidste 15 minutter af nogle kampe. Den rolle kan de unge sagtens fylde ud. Det skal de kunne! Vi er bygget op omkring akademiet og hvis at man så ikke vil bruge sine akademi spillere fordi at de ikke har lige så meget senior erfaring som en middelmådig spiller fra Brasilien så har akademi tanken jo spillet fallit. Det er dog slet ikke tilfældet. Akademiet er stærkt og bliver endnu stærkere i den næste periode. Vi SKAL give de unge chancen. Det er vores identitet.FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 00:27
hvis fcm skal i gruppespil, pokal og 1 udfordre til fck +top50, og alt sammen samtidig, så skal man ud og hente en erstatning.
Man er nød til at tage udgangspunkt i hvor man er, en del har ikke slået til herunder Charles, derfor nedrykningsspil,
at u-19 spillere skal kunne løfte fcm ud af den situation er for mig mere en drøm end det er virkelighed.
Diskussionen omkring akademi kontra investorer/sponsorer må tage udgangspunkt i, at man har en ny investor der har skudt xxx millioner kroner i FCM, et nyt stadionsnit til xxx millioner kroner lavet for kommende sponsorer, de er total ligeglad med akademiet, de kikker på stillingen, det er det der bringer værdi for deres sponsorudgifter.
FCM kan ikke bærer en fuser sæson mere uden at det koster tab af sponsorpenge, og Holch han investerer ikke xxx millioner for en drøm.
Akademiet kunne jo ikke løfte fcm op i top 6 sidste år, to spillere er smuttet ud af akademiet det sidste år, f.x. topscoreren i u19 ligaen, uden af FCM har fået en dyt for dem.
Tror han tænker Fraulo - hvad fik vi for ham 3 mill. ?Administrator skrev: ↑27. jun 2023, 19:04Gustav Ø.C. og ?FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 10:06forkert, Charles blev købt for + 10 mill kroner + en dyr løn, havde et navn i brazilien men var røget lidt ud i kulden, derfor han hentes tilbage af en af hans tidligere træner. alle de spillere fcm hentede i brazilien var røget lidt ud i kulden dernede. man kan sige at evander og martinez har løft sig op fra den situation de stod i dernede,Peter skrev: ↑27. jun 2023, 09:44
Charles har ikke skullet løfte noget. Hans position i truppen det sidste år har været bredde og komme ind og få de sidste 15 minutter af nogle kampe. Den rolle kan de unge sagtens fylde ud. Det skal de kunne! Vi er bygget op omkring akademiet og hvis at man så ikke vil bruge sine akademi spillere fordi at de ikke har lige så meget senior erfaring som en middelmådig spiller fra Brasilien så har akademi tanken jo spillet fallit. Det er dog slet ikke tilfældet. Akademiet er stærkt og bliver endnu stærkere i den næste periode. Vi SKAL give de unge chancen. Det er vores identitet.
Jeg kan ikke lige huske.
Så den sidste halve time mod Portugal i EM-kval. Og her virkede han utrolig stærk - en fighter der fik ryddet op. På et tidspunkt fik han et ordentligt drøn og troede han måtte udgå, men han fightede videre.UlveLars skrev: ↑27. jun 2023, 16:07Men min. 25 millioner er godt nok meget for en 30-årig spiller.Lupus1999 skrev: ↑27. jun 2023, 15:07En stærk leder til forsvaret er måske på vej?
Og det er ifølge Tipsbladets oplysninger Islands landsholdsanfører Sverrir Ingi Ingason, som FC Midtjylland har udset sig som ny krumtap i det centrale forsvar.
29-årige Ingason spiller for græske PAOK, som FC Midtjylland mødte i europæisk fodbold i Conference League i begyndelsen af 2022, og islændingen passer som fod i hose til det, FC Midtjylland søger. Han har masser af rutine og åbenlyse lederegenskaber, hvad det faktum, at han også har båret anførerbindet i mange kampe for PAOK, vidner om.
Der har ifølge Tipsbladets kilder været kontakt mellem parterne længe, og det lader til, at islændingen er positivt stemt overfor et skifte til FC Midtjylland, hvor han fortsat kan spille europæisk fodbold og spille med i toppen af ligaen. Forud for de omtalte kampe mellem PAOK og FCM i Conference League sidste år udtalte islændingen, at han anser FC Midtjylland for at være "et rigtig godt hold".
Spændende.
Er der nogen der kan beskrive ham som type? Er han den spillende forsvar, vi mangler?
Hedvall officiel. Der går nok ikke længe før Elias er offentliggjort i Mafra.
Nu er det efterhånden ret lang tid siden jeg har set Hedvall spille, men som jeg husker ham, er han ret så middelmådig. Håber ikke vi skal gøre brug af ham for ofte, for han har dælme været garant for drops og uheldige involveringer. Måske han er blevet mere stabil, men det selvsagt ret svært, når man ikke spiller fodbold på højeste niveau…
Nu er det efterhånden ret lang tid siden jeg har set Hedvall spille, men som jeg husker ham, er han ret så middelmådig. Håber ikke vi skal gøre brug af ham for ofte, for han har dælme været garant for drops og uheldige involveringer. Måske han er blevet mere stabil, men det selvsagt ret svært, når man ikke spiller fodbold på højeste niveau…
/ ABT

-
Jesper BW1100
2 mio euro ca.tatoo skrev: ↑27. jun 2023, 20:37Tror han tænker Fraulo - hvad fik vi for ham 3 mill. ?Administrator skrev: ↑27. jun 2023, 19:04Gustav Ø.C. og ?FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 10:06
forkert, Charles blev købt for + 10 mill kroner + en dyr løn, havde et navn i brazilien men var røget lidt ud i kulden, derfor han hentes tilbage af en af hans tidligere træner. alle de spillere fcm hentede i brazilien var røget lidt ud i kulden dernede. man kan sige at evander og martinez har løft sig op fra den situation de stod i dernede,
Jeg kan ikke lige huske.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-klubben
Det var så første transfer, for mig total uforståeligt. Så er der 2 tilbage.
Jeg tror du tolker Steinleins svar forkert, hvis du tror at udskiftning af Olafsson for en ny 2. keeper, tæller med, når han sige vi skal krydre truppen med 2-3 kvalitetsspillere.TrueWolfMidt skrev: ↑27. jun 2023, 21:59https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-klubben
-
Jesper BW1100
At hente en reservekeeper fordi man vil have Olafsson ud og spille kampe tæller selvfølgelig ikke med i forhold til de kvalitetssignings der snakkes omTrueWolfMidt skrev: ↑27. jun 2023, 21:59https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-klubben
Hvis Olafsson udlejes, så er målmandsposten svækket.MFKM skrev: ↑27. jun 2023, 22:13Jeg tror du tolker Steinleins svar forkert, hvis du tror at udskiftning af Olafsson for en ny 2. keeper, tæller med, når han sige vi skal krydre truppen med 2-3 kvalitetsspillere.TrueWolfMidt skrev: ↑27. jun 2023, 21:59https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-klubben
Men forhåbentligt styrket på sigt, ved at vi får en bedre arvtager til Lössl, eller alternativt en mulighed for et bedre salg end muligt nu,
Oscar er med garanti ikke hentet for at skulle agere 3. målmand. Olafsson skal heller ikke. Lössl er ikke på vej væk.FCM2000 skrev: ↑27. jun 2023, 22:39Hvis Olafsson udlejes, så er målmandsposten svækket.MFKM skrev: ↑27. jun 2023, 22:13Jeg tror du tolker Steinleins svar forkert, hvis du tror at udskiftning af Olafsson for en ny 2. keeper, tæller med, når han sige vi skal krydre truppen med 2-3 kvalitetsspillere.TrueWolfMidt skrev: ↑27. jun 2023, 21:59https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-klubben
Olafsson er en mere sikker afgang i det her transfervindue end Isaksen. Om det er salg eller leje må tiden vise, jeg forventer leje.
Herning Folkeblad melder at han lejes ud til MafraMFKM skrev: ↑27. jun 2023, 22:58Oscar er med garanti ikke hentet for at skulle agere 3. målmand. Olafsson skal heller ikke. Lössl er ikke på vej væk.
Olafsson er en mere sikker afgang i det her transfervindue end Isaksen. Om det er salg eller leje må tiden vise, jeg forventer leje.