Er Jelert og Gaaei gode nok til at spille de fleste, så kan BAK også. Han virker sgu lovende, uanset om man henter en ny mand (med klasse) til pladsen eller ej. Sidstnævnte forudsætter selvfølgelig at Paulinho bliver solgt. Dyhr er jo bare ren pis, intet mindre og det går kun ned ad bakke - tag pengene og løb. Bak er langt foran allerede.3316 skrev: ↑19. jun 2023, 06:56Jeg tror også at klubben ser Bak, som værende foran Dyhr på nuværende tidspunkt, men vil være vildt at forvente han kan spille mere eller mindre fuldtid i alle kampe allerede. Så tænker det er fint med Dyhr til at supplere, hvis det ender med at Paulinho bliver solgt.
Faktisk en af de positioner jeg mindst synes vi behøver forstærkninger, på linje med målmand og 6'eren.
Jeg syntes tilgengæld at man trænger til noget nyt på HB også. Joel har ikke kvalitet nok offensivt, og det er måske lidt plat at han er blevet forlænget i stedet for salg. Dalsgaard er oppe i alderen, så det vil være fint med en ny mand på den side, men det sker nok tidligst næste sommer.
Man mangler en klassespiller i hver kæde som jeg ser det. En proven 9'er, en klasse-kant eller 2 stk for Gusse og Sisto/Marrony/Dreyer, en ny Evander til midtbanen med øje for spillet og mål i fødderne (vi har kun rugbrød og felt-felt), og sidst men ikke mindst en solid/teknisk/hurtig boldspillene forsvarsspiller (tror ikke på at Juni/Gartner er gode nok til de mest vigtige kampe).
CS nævnte selv at man skulle have ca. 3 nye klassespillere, men mon ikke at det bliver til et par nye spillere med "reserve"kvalitet også.