Transfer - Sommer 2023
Re: Transfer - Sommer 2023
Tipsbladet melder om svensk interesse for Mads Døhr.
Tænker det kunne være fint at sende ham afsted, da vi er i overskud på backerne, når Joel kommer tilbage.
I øvrigt lidt sjovt at de skriver flere steder, at han er populær..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... andsskifte
Tænker det kunne være fint at sende ham afsted, da vi er i overskud på backerne, når Joel kommer tilbage.
I øvrigt lidt sjovt at de skriver flere steder, at han er populær..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... andsskifte
Kunne Williot Swedberg være en mulighed for os?
https://bold.dk/fodbold/klubber/celta-v ... rtalent-ud
Jeg husker, vi tidligere har været rygtet interesserede i ham, da han spillede i Hammarby. Kan umiddelbart spille en offensiv rolle på midten eller i venstre side.
En lejeaftale ville dog nok skulle være med en købsoption, og det er ikke sikkert, Celta vil det.
https://bold.dk/fodbold/klubber/celta-v ... rtalent-ud
Jeg husker, vi tidligere har været rygtet interesserede i ham, da han spillede i Hammarby. Kan umiddelbart spille en offensiv rolle på midten eller i venstre side.
En lejeaftale ville dog nok skulle være med en købsoption, og det er ikke sikkert, Celta vil det.
Paulinho bliver forsøgt afsat til Italienske hold. Fint med mig. Afløser går i det svenske og tidligere Fcm spiller Kristoffer Lund, de blev svensk mester Hacken og kan være svær at lokke væk med Champions. Leg bold efter ferien.
Tror ikke Lund er interesseret i at komme tilbage til fcm. Blev i går rygtet til Italien.
"Konkret skulle Serie A-klubben Salernitana have udset sig Lund som et hovedmål til venstresiden, skriver transferjournalisten Gianluca Di Marzio.", bold.dk, rygtetid.
UlveLars skrev: ↑18. jun 2023, 19:37Tror ikke Lund er interesseret i at komme tilbage til fcm. Blev i går rygtet til Italien.
"Konkret skulle Serie A-klubben Salernitana have udset sig Lund som et hovedmål til venstresiden, skriver transferjournalisten Gianluca Di Marzio.", bold.dk, rygtetid.
Mon ikke vi satser på Bak?
Jeg tænker også, at vi satser på Bak. Jeg tænker umiddelbart heller ikke at Lund er interesseret i at komme tilbage. Men sjovt, at Lund også er rygtet til Italien, når vi tilbyder Paulinho til samme Salernitana.UlveLars skrev: ↑18. jun 2023, 19:38UlveLars skrev: ↑18. jun 2023, 19:37Tror ikke Lund er interesseret i at komme tilbage til fcm. Blev i går rygtet til Italien.
Mon ikke vi satser på Bak?
Men forsøger vi at afskippe Paulinho, (hvor pålidelig er kilden?), er jeg da også spændt på, hvad tanken med backen er. Jeg har også svært ved at se Dyhr komme ind at agere backup for Bak. Har vi nogle fra U19 på vej op?
Hvorfor tænker du ikke Dyhr og Bak kan konkurrere om spilletiden på venstre back?
Dyhr er ikke god nok i mine øjne. Bak bliver god men at han skal i mine øjne have 1 år som back up på de 2 back’s og tænker det vil give ok med tid.
enig de er bare ikke gode nok til et top 2 hold p.t., Bak har et større potentiale end Dyhr, der ikke kun tilspil sig spilletid på et middelmådigt belgisk hold. Sælg dyhr
Det er for enøjet en betragtning. Der var vel heller ikke mange, der for alvor troede på, at Aral Simsir ville komme hjem fra et blandet ophold i Norge og gøre en forskel. Men det har han gjort.
Lad ham få opstarten, så Thomasberg kan danne sig et indtryk.
Han endte i en meget uheldig situation i Belgien. Han skulle afløse klublegende og anfører, men han valgte så alligevel at blive i klubben.
Udlejningen af ham her i foråret ser jeg som en indikation, fra klubbens side, om at man satser på Bak. Spørgsmålet er om Dyhr har lyst til at blive, hvis der er udsigt til at han skal være reserve igen i næste sæson.
Jeg tror også at klubben ser Bak, som værende foran Dyhr på nuværende tidspunkt, men vil være vildt at forvente han kan spille mere eller mindre fuldtid i alle kampe allerede. Så tænker det er fint med Dyhr til at supplere, hvis det ender med at Paulinho bliver solgt.
Faktisk en af de positioner jeg mindst synes vi behøver forstærkninger, på linje med målmand og 6'eren.
Faktisk en af de positioner jeg mindst synes vi behøver forstærkninger, på linje med målmand og 6'eren.
FCM2000 skrev: ↑9. jun 2023, 15:54den med at out smarte er jo mislykket de sidste 3-4 vinduer, læs hvad jeg skrevKongeren82 skrev: ↑9. jun 2023, 15:43Jeg ved ikke hvem der er mest naive. Dem der ønsker en angriber og en forsvarer, eller dig der tror at jo dyrere spilleren er, jo bedre er han også.FCM2000 skrev: ↑9. jun 2023, 15:22
FCM skal mindst have 5-6 klassespillere i samme prisklasse som olsson, marrony og Martinez, altså hvis FCM skal kunne udfordre FCK, ryger isaksen og martinez skal der købes ind for dem også. Man kan måske også hente en par spillere til billigere pris, men succesraten falder nok.
Marrony skulle aldrig have været til fluminese, der var tophold i seria a og topscoreren i serie a var fra fluminese, han skulle have været til en klub der bød på spilletid.
I guldtiden havde FCM klassespillere på bænken, det har FCM ikke mere, at nogle herinde og i sort snak, mener at en angriber og en forsvar er det der skal til, så er man ikke naiv, men megettt naiv.
Det der er spændende er om FCM har nogle klar til første de første europa kampe, som starter 13 juli.
Man må snart have lært, at være bedre forberedt til opstarten, det har man langt fra lykkes med de sidste mange vinduer.
Vi skal ikke out spende FCK, vi skal out smarte dem og det indebærer at finde spillere som kan være dark horses og ikke nødvendigvis koster kassen.
""""Man kan måske også hente en par spillere til billigere pris, men succesraten falder nok""""
Dem der tror at ungdomsafdelingen kan hæve loftet, det er hovedrystende, hvis der 1-2 der kan bryde igennem par år skal man være tilfreds.
Hvis man kører med over 40% af akademister må der være mere end 1-2 spillere der bryder igennem….
Isforhold til vinduerne er jeg heller ikke super enig… der er både skidt og kanel, men sådan er set vel altid
Thychosen tæt på AIK, ifølge Farzam fra BT.
Og G. Fraulo nu på en femårig aftale. Vigtigt.
Nu ved jeg ikke, hvor slemt det stadig ser ud med Joel og Dalle, men i hvert fald åbner det lidt op for akademister på den position. Texel er selvfølgelig oplagt, men Fraulo har bare en spændende fysisk pakke og har tidligere erfaringer fra backpositionen - selvom han selvfølgelig har gjort sig på midtbanen for det meste på vores fremragende U19-mandskab.
Håber og tror, de får muligheden her i opstarten.
Og G. Fraulo nu på en femårig aftale. Vigtigt.
Nu ved jeg ikke, hvor slemt det stadig ser ud med Joel og Dalle, men i hvert fald åbner det lidt op for akademister på den position. Texel er selvfølgelig oplagt, men Fraulo har bare en spændende fysisk pakke og har tidligere erfaringer fra backpositionen - selvom han selvfølgelig har gjort sig på midtbanen for det meste på vores fremragende U19-mandskab.
Håber og tror, de får muligheden her i opstarten.