Transfer - Sommer 2023
Re: Transfer - Sommer 2023
Dovbyk har forlænget, så i stedet for udløb til vinter og dermed transferfri, har han kontrakt til sommeren 2025. Fantastisk nyhed for os formenligt, da jeg antager vi stadig får 50% af transfersummen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... er-dolberg
Nice ønsker angiveligt at sælge Dolberg. Pris ml 37-52 mil kr. Angiveligt interesse fra DK. Det er vel kun fck og os, der kan betale det beløb. Han kan flytte hjem til Silkeborg - for at bo, ikke for at spille…
Nice ønsker angiveligt at sælge Dolberg. Pris ml 37-52 mil kr. Angiveligt interesse fra DK. Det er vel kun fck og os, der kan betale det beløb. Han kan flytte hjem til Silkeborg - for at bo, ikke for at spille…
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Han har lige købt lejlighed i Aarhus, men han bliver en dyr herre at have på lønningslisten. Man kan også købt guld for dyrt.UlveLars skrev: ↑8. jun 2023, 15:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... er-dolberg
BT’s transfer podcast har snakket om Sousa til FCM. Har også tidligere hørt Kehinde fra Randers på en fri transfer.
Interessant om en eller dem begge bliver en realitet, og om det er det vi skal indstille os på som værende erstatning for Isaksen?
Interessant om en eller dem begge bliver en realitet, og om det er det vi skal indstille os på som værende erstatning for Isaksen?
/ ABT

Sousa er IMO for ustabil. Kehinde har vel gjort det fornuftigt over tid i Randers. Måske en okay tilføjelse, hvis han ikke er så dyr. Thomasberg kender ham indgående, så hans mening tæller alt for mig.
En erstatning for Isaksen får vi ikke.
En erstatning for Isaksen får vi ikke.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... i-west-ham
Martinez rygtet som erstatning for Declan Rice i West Ham. Hvis det har noget som helst på sig, bliver det voldsomt dyrt!
Martinez rygtet som erstatning for Declan Rice i West Ham. Hvis det har noget som helst på sig, bliver det voldsomt dyrt!
Ja, det afhænger naturligvis af den samlede pris, men et spændende navn, det er detKongeren82 skrev: ↑8. jun 2023, 15:20Han har lige købt lejlighed i Aarhus, men han bliver en dyr herre at have på lønningslisten. Man kan også købt guld for dyrt.UlveLars skrev: ↑8. jun 2023, 15:04https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... er-dolberg
Dolberg er nok desværre urealistisk, men det ville være et navn og en spiller som ville booste os tilbage ind i mesterskabsræset. Han trænger også til at komme et sted hen hvor han kan få karrieren tilbage på ret køl.
Han virker som en dreng, der måske ikke er stereotypen på en udenlandsprof og som måske kunne prioritere tryghed og familie og venner omkring sig i højere grad end andre topspillere. Det kunne være vores mulighed. Hvis han samtidig har købt lejlighed i Århus…
-
Copenhagenwolf
På Transfermarkt er det angivet at Toshin Kehinde skifter fra Randers til Ferencvaros pr. 1. juli på en fri transfer. Jeg synes ikke jeg har set noget offentliggjort. Står det til troende er han ude af billedet.
-
Jesper BW1100
Den ser bekræftet ud:Copenhagenwolf skrev: ↑8. jun 2023, 21:45På Transfermarkt er det angivet at Toshin Kehinde skifter fra Randers til Ferencvaros pr. 1. juli på en fri transfer. Jeg synes ikke jeg har set noget offentliggjort. Står det til troende er han ude af billedet.
https://hungary.postsen.com/news/amp/194521
To spillere fra øverste hylde, som kunne være perfekte af få hjem.
Paul Onuachu og Simon Kjær.
Paul er nok urealistisk pga løn, men er Championship mere sexet end Superligaen?
Simon Kjær har tidligere udtalt at han gerne vil slutte i FCM, og der går forlydender om at han ikke får en rolle i kommende sæson. Der er kun 1 år tilbage på kontrakten, så måske kan få den ultimative anfører hjem?
Ellers så jeg gerne at resten af truppen suppleres med egne unge talenter, men en 9’er og CB skal hentes udefra med meget høj kvalitet.
Paul er nok urealistisk pga løn, men er Championship mere sexet end Superligaen?
Simon Kjær har tidligere udtalt at han gerne vil slutte i FCM, og der går forlydender om at han ikke får en rolle i kommende sæson. Der er kun 1 år tilbage på kontrakten, så måske kan få den ultimative anfører hjem?
Ellers så jeg gerne at resten af truppen suppleres med egne unge talenter, men en 9’er og CB skal hentes udefra med meget høj kvalitet.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Mht. Simon Kjær så kan jeg personligt ikke se ideen i det. Han er 34 år og listen af skader og hviledage bliver bare længere og længere (har været ude 78 dage alene i 22/23 sæsonen). Var han fit, så var det en "no brainer", men som det er nu, så tror jeg det er alt for risikabelt.
Her er det korte svar vel - JA. Det er mere sexet at spille for en nedrykker fra PL end nr. 7 fra Superligaen i DK. Meget afhænger af kampen i aften, men vejen til Conference League er stadig lang og kvalificerer vi os ikke hertil, så bliver det umådelig svært at tiltrække spillere - i særdeleshed på Pauls niveau.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sk-skaebne
Det er en nødvendighed. Men forventningerne bliver også skruet i vejret og det kan svend forhåbentlig leve op til- Et transfervindue i FC Midtjylland er altid travlt. Der kommer altid til at ske noget, og vi skal ud og gøre vores hold mere kompetitivt, lyder det fra sportschef Svend Graversen.
- Der ligger et stort stykke arbejde foran os, og der er et stort stykke arbejde, vi allerede har lavet. Jeg kan kun sige, at vi til næste sæson igen skal have et hold, som kan være med i kampen om mesterskabet.
Jeg har kun hørt Simon Kjær sige at han aldrig kommer tilbage til fcm - hverken som spiller eller efter karrierenLupus1999 skrev: ↑9. jun 2023, 00:26To spillere fra øverste hylde, som kunne være perfekte af få hjem.