Eller 1 division
SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK
Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK
Forhelvede. Stopper det aldrig? HVORFOR, JUNIOR?!
Det lugter af 1 div.
Træneren er fejlcastet og ledelsen er elendig
Træneren er fejlcastet og ledelsen er elendig
1-3 mod Lyngby HJEMME.
Herregud. Der er helt sikkert mangler i truppen, men for mit vedkommende peger pilen på træneren. Endnu en sløj præstation. Jeg kan ikke se, hvad han vil. Og jeg tror heller ikke, han har egenskaberne.
SKIDT - IGEN, IGEN!
Herregud. Der er helt sikkert mangler i truppen, men for mit vedkommende peger pilen på træneren. Endnu en sløj præstation. Jeg kan ikke se, hvad han vil. Og jeg tror heller ikke, han har egenskaberne.
SKIDT - IGEN, IGEN!
Olsson har intet at gøre på det hold her
Fuck hvor er han dårlig
Historisk krise i FCM - trist men fortjent
Fuck hvor er han dårlig
Historisk krise i FCM - trist men fortjent
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi kan og vil INTET. KATASTROFE.
Sørgeligt men fcm er bare ikke bedre
Der skal evalueres nu, ny træner, og måske sportschef
Niels Frederiksen eller lign må ind allerede nu, det ender sgu med nedrykning ellers
-
TrueWolfMidt
Tænker at der nu skal indkaldes til stormøde blandt aktionærerne- Asap.
-
TrueWolfMidt
Sælg dog de BRASSERE, de ser efterhånden rødt hele tiden og køb nogle fra Skandinavien.
Det er frygteligt at være vidne til vores fald. Intet virker. Forsvar, midtbane, "angreb", alt er elendigt og uden sammenhæng. Det sejler taktisk som mentalt.
Bo Henriksen startede med at vi skulle spille defensivt og løbe kontra, nu vil Capellas at vi skal presse. Intet af det har virket.
Og så Brumado, sikke en hjerneblødning, hvad skal vi med ham?
Vi har noget struktur i hele klubben som der skal ses på. Indkøbene har været elendige. Salget af vores to suverænt bedste spillere mens vi allerede var i krise har været fatal. Albert Capellas virker rådvild og ændrer konstant opstilling og hans taktik virker ikke. Hvor skal vi dog starte for at løse alt det?
På hjemmebanen, det der var vores fort, har vi vundet sølle 2 kampe ud af 11. Det er absurd ringe.
Bo Henriksen startede med at vi skulle spille defensivt og løbe kontra, nu vil Capellas at vi skal presse. Intet af det har virket.
Og så Brumado, sikke en hjerneblødning, hvad skal vi med ham?
Vi har noget struktur i hele klubben som der skal ses på. Indkøbene har været elendige. Salget af vores to suverænt bedste spillere mens vi allerede var i krise har været fatal. Albert Capellas virker rådvild og ændrer konstant opstilling og hans taktik virker ikke. Hvor skal vi dog starte for at løse alt det?
På hjemmebanen, det der var vores fort, har vi vundet sølle 2 kampe ud af 11. Det er absurd ringe.
René Meulensteen fyret træner i Brøndby 2007.
Brøndby som en 'alvorligt syg patient, der har brug for akut behandling for at blive rask'.
Denne klub er nødt til at trække i en mere professionel retning i forhold til tankegangen og tilgangen til tingene.
Klubben mangler den nødvendige ekspertise flere steder i organisationen.
Er det ikke situationen de sidste 2 år for FCM.
CS er en person med for meget magt.
Brøndby som en 'alvorligt syg patient, der har brug for akut behandling for at blive rask'.
Denne klub er nødt til at trække i en mere professionel retning i forhold til tankegangen og tilgangen til tingene.
Klubben mangler den nødvendige ekspertise flere steder i organisationen.
Er det ikke situationen de sidste 2 år for FCM.
CS er en person med for meget magt.