FM 2006, skuffelse eller hvad?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Persian_Wolf

FM 2006, skuffelse eller hvad?

Indlæg af Persian_Wolf »

Er der andre som er skuffet over Football Manager 2006? Hvad siger du Palle? SÅ nedern at SiGames/Sega og Eidos er gået fra hinanden. Sammen lavede de noget af det bedste. Nu ser vi en FM med mangel på EIDOS og EIDOS med mangel på FM stuff.. I hvert fald er FM ikke noget for mig, selvom der er mange nye funktions. Jeg savner Eidos udseendet. Glæder mig til deres 2006 udkommer. CM , det ved man hvad er :)

Senest rettet af Persian_Wolf 31. okt 2005, 16:48, rettet i alt 1 gang.

Simon

Re: FM 2006, skuffelse eller hvad?

Indlæg af Simon »

Er FM 2006 udkommet på dansk? Eller er det kun på engelsk indtil videre?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hejsa - Jeg synes ikke FM06 er en skuffelse. Match-engine kører langt bedre og mere uforudsigeligt, og sværhedsgraden i hele spillet synes at være øget. Gode ting med at man kan skælde ud i pausen, og også rart at spillernes højde og drøjde nu er med og har en betydning. Positionsskemaet for spillerne er også rart nok. Medie opmærksomheden er også øget. Træningsdelen synes jeg dog virker lidt slap ved første øjekast, men lad os nu se.

Absolut den vare man forventer, og med de årlige nye tilføjelser. Som sædvanelig er der selvfølgelig allerede kommet en patch til at lukke en stribe fejl, det er skuffende men trods alt ganske normalt ;-)

Kan skrive lidt mere senere, men skal ud af døren nu :-)

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

den er på dansk også

Rasmus

Indlæg af Rasmus »

hva er det vær at spille med FCM ellers er de total skod..
spør da jeg ikke gider smide penge på det hvis lavet ordentligt, dvs at de FCm er ustoppelige... eller næste :-)

Amby

Indlæg af Amby »

Tja...

Tog Supercuppen, Royal league og mesterskabet + jeg kom videre fra gruppespillet i UEFA-cuppen i den første sæson med FCM. Så det er da muligt at vinde lidt... ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Joh men underligt nok er det skidesvært at vinde over Viborg i spillet, hamrende urealistisk! ;-)

Sebdk

Indlæg af Sebdk »

Jeg slog dem 5-0..... Du skal bare spille med 4 i angreb! 4-2-4
Så vinder du.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sebdk skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg slog dem 5-0..... Du skal bare spille med 4 i
> angreb! 4-2-4