G.S.B

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

G.S.B

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Øv nederlag igen, jeg mindes ikke at Guld, Sølv og Bronce er afgjort så tidlig på sæsonen de tre aspiranter har desværre nok allerede skilt sig ud ØV ØV ØV
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 31. okt 2005, 18:26, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: G.S.B

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Øv nederlag igen, jeg mindes ikke at Guld, Sølv og
> Bronce er afgjort så tidlig på sæsonen de tre
> aspiranter har desværre nok allerede skilt sig ud
> ØV ØV ØV

Hallo der! sæsonen er ikke halvfærdig endnu.. Tjek lige min superoptimiske signatur.. Og tro på det!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Viborg skal nok fucke det op... Det ville i hvertfald ikke undre mig, selvom det ikke ser sådan ud pt.

At jeg så tvivler på, vi selv kan nå bronze-pladsen, er en anden ting. Men det vil fryde mig, hvis Viborg fucker et så stort forspring, selvom vi ikke evt. selv kan formå at nå 3. pladsen :-)

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har ihverfald stadig kun seks point op til fjerdepladsen, og vi plejer jo at komme stærkt igen om foråret :-D

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Husk også :

Vi har haft FCK + BIF ude 2 gange hver !.

Dvs. sæsonens 4 sværeste udekampe er "overstået".

Ikke at det er en undskyldning men alligevel...

BW # 163

JesperK

Indlæg af JesperK »

Minder mig lige om hvor rådden den danske suppe-turneringsstruktur er strikket sammen..
Det er jo bare faktum, at vi har haft et af de sværeste programmer overhovedet her i efteråret indtil videre. At vi så også har været pivringe, det er jo så bare med til at gøre det hele endnu værre.

YahooSeeker [Bot]

som det ser ud nu kan de muggrønne spille en rigtig lorte kamp og alligevel få 3 point på kontoen, vi kan slås uden at opnå en skid ikke retfærdig, derfor er jeg sq bange for at fodsvederne går hele vejen

Besvar