SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Kim »

Så skal vi til det igen - jeg forventer vi stiller stærkt, og selvom vi mangler vores anfører i aften, kommer vi stærkt.

Glæder mig til at se Martinez tilbage på holdet, og tipper en 2-0'er til os! :)

/Kim

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lupus1999 »

Håber at se Byskov, Heiselberg og Bak i dag.

Synes de har vist lovende takter og de først nævnte burde få chancen igen.

Tror på en 2-1 sejr.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi skal se vildt mange løb idag fra samtlige spillere, for kun en sejr er acceptabelt i denne kamp om top 6, men også en samlet placering hvor vi som minimum sikrer os bronze og Europa efter sommerferien, det skal være vores mindset.

Tænker 2-0 i dagens kamp.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi kan selv afgøre op til 2. pladsen pt. og den skal jagtes for enhver pris, da den i bedste fald kan give EL kval.

Hvis Pokalvinderen, samtidig bliver Danske mestre, så går EL pladsen fra pokalen til 2. pladsen i Superligaen.

FCN, FCK og Viborg er stadig med i Pokalen.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Forventer der bliver presset i bund fra start. Lidt mere fri rolle til Ashour i dag, ligner det, så en del offensive forventninger herfra også.

Den her skal vindes. Kom så Midtjylland.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Har en skidt fornemmelse. Kan ikke se hvor målene skal komme fra, andet end at Isaksen igen rammer en gylden dag, men det kan han ikke gøre hver gang. Jeg tror, vi bliver lagt under pres og Brøndby vil dominere, og jeg sælger den gerne for x... Trist, men sådan jeg ser det.

Lombago

Indlæg af Lombago »

En meget lige første halvleg.
I virkeligheden ligner Brøndbys spil det jeg havde forestillet mig, vores udtryk skulle være under Capellas. Jeg synes Brøndby kombinerer flot, men har svært ved at bryde vores defensiv ned. Vi har svært ved at skabe chancer, men lurer på omstillingerne!
Glæder mig til anden halvleg, ikke fordi det er smuk bold, men vi har brug for et godt resultat idag!🖤❤️🖤

JBT

Indlæg af JBT »

Paulinho har været total væk i hele kampen

Det er da gået helt gal for ham i fcm efterhånden

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Forskellen idag er at bif har en angriber, der laver mål, og en forsvarsgeneral. Vi har desværre ingen af delene.

JBT

Indlæg af JBT »

Ledelsen hænger fortsat på ikke at ha fundet nogle offensive kort efter 2 mdr transfervindue og vm. Skandaløst

Top 6 hænger i en tynd tråd som spået tidligt, så man skal vist til at gøre sig mere umage

Top 2 over værste sæsoner i historien

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

God sæsonstart forvandlet til røv og nøgler på en uge. Vi havde ikke scoret i denne kamp om vi så spillede indtil nytår. Vi har nada firepower. Helt til grin.

Stein og Svend har gjort et så latterligt ringe job i efterhånden mange vinduer, at man næsten ikke ved om man skal grine eller græde. Særligt defensivt og offensivt sidder man på sine hænder. Vanvittigt.

Det er lige før at jeg hellere ville have Brøndbys trup i dag, hvis man tager den spiller for spiller. Det siger alt.

Ser man tilbage på træningskampene er alt det her dog ganske forventeligt… suk
Senest rettet af ABT 27. feb 2023, 20:58, rettet i alt 2 gange.
/ ABT

Billede

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lund7400 skrev:
27. feb 2023, 18:55
Har en skidt fornemmelse. Kan ikke se hvor målene skal komme fra, andet end at Isaksen igen rammer en gylden dag, men det kan han ikke gøre hver gang. Jeg tror, vi bliver lagt under pres og Brøndby vil dominere, og jeg sælger den gerne for x... Trist, men sådan jeg ser det.
Ak ja. Det kunne vel ikke have været mere rammende for mine forventninger... Vi har én (!!) klassespiller til de tre forreste positioner. Det er jammerligt, at ledelsen har ladet det komme dertil, og i dag såvel som i fremtidige kampe vil vi blive straffet for det. Det er da et fint tryk til sidst, men det er panikbold, som alle i princippet vil kunne praktisere, og ikke et udtryk for kvalitet fra vores side.

Vi skal være heldige, hvis vi skal i top-6 nu, et kryds havde gjort en verden til forskel.

Måske det er bedre at ende i nederste 6, da vores vej ud i Europa via top 6 nærmest er umuligt med 9 point op til Viborg...

Suk suk suk.

O

Indlæg af O »

Ærgerligt den går på stolpen fra Heisselberg, tror vi havde nuppet den, hvis den var gået ind. Selmani arbejder hårdt, men om han bliver den store målræv er jeg meget i tvivl om, omend jeg håber det.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Spørgsmålet er vel hvor længe Capellas sidder på bænken. Jeg tror at han er færdig til sommer, hvis ikke der kommer andre boller på “suppen”, som han jo har lovet med en ny spillestil. Tbh, i Viborg, ja der spillede vi også jammerligt, forskellen var bare Isaksen. Idag blev han mandsopdækket af 2 spillere.

JBT

Indlæg af JBT »

Truppen er lort og det er ledelsens fejl - ikke capellas

Der er dog fortsat ingen klar stil i hvordan vil spille fodbold, kæmpe dumpet udvikling af dette i fcm , man sejler bare videre

Idag var man hunde i kegler ift 1 halvlegs presspil, der var enorme mængder plads til bif

Bund 6 vil være en historisk skandale med budget og forventninger i mente og så må man sgu rulle nogle hoveder

Besvar