Transfer - Vinter 2022/2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Lupus1999 »

Vi er tæt på at leje en angriber fra Hapoel Beer Sheva. Kosovo landsholdsspiller på 25 år.
Har spillet i Hammarby.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lupus1999 skrev:
31. jan 2023, 19:48
Vi er tæt på at leje en angriber fra Hapoel Beer Sheva. Kosovo landsholdsspiller på 25 år.
Har spillet i Hammarby.
Pisser i bukserne for at holde varmen.

Baseret på CV’et er jeg langt fra imponeret.
/ ABT

Billede

Sahl

Indlæg af Sahl »

Synes det er en god handel med egypteren, men jeg forstår intet af at man skulle være interesseret i Selmani

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Lupus1999 skrev:
31. jan 2023, 19:48
Har spillet i Hammarby.
Virker meget uambitiøst at leje en spiller der ikke er på holdet i Hapoel Beer Seva, der ikke ligefrem er en magtfaktor i israelsk fodbold.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Sahl skrev:
31. jan 2023, 19:50
Synes det er en god handel med egypteren, men jeg forstår intet af at man skulle være interesseret i Selmani
Hvis det bliver ham er det så elendigt som noget kan være.
Skandaløst arbejde af ledelsen!

Farvel til top 6
Farvel til Europa!

Hvad FANDEN bilder de sig ind!! De ødelægger klubben som ikke længere er konkurrence dygtig. Jeg håber godt nok de lander noget helt andet inden midnat ellers tror jeg bliver det en skrækkelig halv sæson!

Sahl

Indlæg af Sahl »

Dondinho skrev:
31. jan 2023, 19:55
Sahl skrev:

Farvel til top 6
Farvel til Europa!

Hvad FANDEN bilder de sig ind!! De ødelægger klubben som ikke længere er konkurrence dygtig. Jeg håber godt nok de lander noget helt andet inden midnat ellers tror jeg bliver det en skrækkelig halv sæson!
Jeg synes altså Ashour virker spædende baseret på vm, stats and lidt youtube gøjl. Men er helt enig i at det er useriøst med Selmani, så kan man ligeså godt gå fuldt ud med vores egne talenter og hente til sommer.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Sahl skrev:
Dondinho skrev:
31. jan 2023, 19:55
Sahl skrev:

Farvel til top 6
Farvel til Europa!

Jeg synes altså Ashour virker spædende baseret på vm, stats and lidt youtube gøjl. Men er helt enig i at det er useriøst med Selmani, så kan man ligeså godt gå fuldt ud med vores egne talenter og hente til sommer.
Lidt fra Transfermarkt;

https://www.transfermarkt.com/astrit-se ... ler/423879

Og Aftonbladet :

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... it-selmani

Fra tiden i Hammarby

https://youtu.be/tnFggp4Skxc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Virker helt væk, at man henter ham her på en lejeaftale med købsoption. Hvis man ikke vidste bedre, ville man jo tro at han er 8. Valget på listen af angribere. Har nul forventninger til ham, så han kan næsten kun overraske.

Havde også hellere set at vi så gav tid til vores egne talenter, hvis ham her lottokuponen er det eneste vi kan hive op. Minder om en random PC transfer.

Mon vi får mere ind udover Selmani og Ashour?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Ashour bekræftet af klubben.

https://www.fcm.dk/nyheder/egyptisk-lan ... dtjylland/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sahl

Indlæg af Sahl »

ABT skrev:
31. jan 2023, 20:04
Virker helt væk, at man henter ham her på en lejeaftale med købsoption. Hvis man ikke vidste bedre, ville man jo tro at han er 8. Valget på listen af angribere. Har nul forventninger til ham, så han kan næsten kun overraske.

Havde også hellere set at vi så gav tid til vores egne talenter, hvis ham her lottokuponen er det eneste vi kan hive op. Minder om en random PC transfer.

Han kan næppe være tænkt som starter, med de stats jeg ser på ham! Så hellere vores egen 9ér i Heiselberg.
Men de er nok bange for, at det ikke er nok. Jeg har egentlig været ude med transfers i denne omgang og de to andre man har kigget på, men Selmani virker bare trist, men han skal vel have chancen for at modbevise os.

JBT

Indlæg af JBT »

Mon ikke at det bare er røg, og en backup hvis andre man holder åbne på 9eren glipper.. alt andet vil være at sigte for lavt

Sahl

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
31. jan 2023, 21:02
Mon ikke at det bare er røg, og en backup hvis andre man holder åbne på 9eren glipper.. alt andet vil være at sigte for lavt
Jeg håber da du har ret, men jeg har svært ved at se hvem det skulle være.-
Men det vil da være fedt, hvis der pludselig kommer et par nye spillere, man ikke forventer.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Sahl skrev:
31. jan 2023, 20:57
ABT skrev:
31. jan 2023, 20:04

Han kan næppe være tænkt som starter, med de stats jeg ser på ham! Så hellere vores egen 9ér i Heiselberg.
Men de er nok bange for, at det ikke er nok. Jeg har egentlig været ude med transfers i denne omgang og de to andre man har kigget på, men Selmani virker bare trist, men han skal vel have chancen for at modbevise os.
Jeg er enig. Jeg tror ham her er tiltænkt som backup til en skrøbelig offensiv.
Hvis jeg var Heiselberg ville jeg i hvert fald gnide mig i hænderne. Han må sidde med et kæmpe smil på, for det her forår kan da blive hans helt store - uforudsete - chance. Men så skal han satme også levere som mod OB…

MFKM

Indlæg af MFKM »

Kaba til Cardiff giver tilsyneladende problemer jf. twitter.

Intet nyt om udleje af Olafsson.

Ingen salg i forsvaret(udover Ortiz på leje).

Ingen lukket 9'er.

Intet salg af Sisto.

Onuachu til Southampton mangler fortsat bekræftelse.

Dovbyk bliver tilsyneladende ikke solgt dette vindue.

Meget kan ske de sidste par timer - lad os håbe på at nogen af ovenstående falder på plads.

Edit - 9'er bekræftet. https://www.fcm.dk/nyheder/astrit-selma ... d-troejen/

Han var nok hverken 1. 2. eller 3. valg. Lad os håbe han overrasker positivt og finder de gode tagter fra Alsvenskaen - Der var nok heller ikke mange der var jublende lykkelige da vi hentede Sørloth i sin tid.

Beskrivelserne af hans type lyder som noget for Capellas, så den del virker til at være on point, så må vi bare håbe kvaliteten også er der.

antidefensiv

Indlæg af antidefensiv »

Dette skulle være det mest vigtige transfervindue i vores historie.

Emi - Godkendt
Emam - Måske godkendt
Gigovic - Ikke godkendt grundet leje uden option.
Selmani - ikke godkendt.

Samtidig sidder vi her med Pione stadig i truppen, samme bagkæde og en 9’er som ikke engang kan komme på holdet i Israel er helt grotesk.

Svend skal simpelthen ud af den her klub.

Låst