Transfer - Vinter 2022/2023
Re: Transfer - Vinter 2022/2023
@admin
Dawid Kownacki
På fri transfer
Dawid Kownacki
På fri transfer
Altså mht. den "8'er"?Administrator skrev: ↑27. jan 2023, 16:11Et løst rygte (bare rolig jeg har kilde) der giver 7 hits på transfermarkt.
Polak.
25 år.
Fornavn med D.
Det passer nok bedst med Dawid Kownacki, som Maradoo skriver.
Lidt fra Transfermarkt hvis interesse :AltidFCM skrev:Det passer nok bedst med Dawid Kownacki, som Maradoo skriver.
https://www.transfermarkt.com/dawid-kow ... ler/208167
Er det ham, så er det en lottokupon til angrebet og ikke just den “proven goal scorer” der råbes efter.
Det kan naturligvis også være til bredden, men så giver det ikke mening.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Admin skriver jo også løst rygte. Måske én af mulighederne hvis Giakoumakis ikke sker - som desuden nu også bliver meldt til Anderlecht. Jesper Fredberg hygger sig rigtig..
Er jeg den eneste der har en følelse alt er ved at gå
galt lige nu?
Han er vel ikke nogen total lotto kupon. 30 kampe i serie A, 35 i bundesligaen. I denne sæson 7 mål og 7 assist i 19 kampe. Fortuna Düsseldorf er vel heller ikke nogen helt ringe klub at købe fra. Da kaba i sin tid kom var det med et væsentligt ringere cv. Men han har selvfølgelig heller ikke brændt superligaen af. Vores polske ven har også spillet 7 a landskampe for polen. Alt i alt kunne han godt blive en succes i fcm.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mit største skræk scenario er, at ingen af dem vi gerne vil have solgt, ikke bliver solgt og vi står med et hold af tidligere akademispillere og ingen ny angriber samt midtbanespiller. Hvis Diomande heller ikke bliver solgt pga. at man hele tiden vil have mere for ham, så må det koste hoveder.
Han er en lottokupon pga hans skadeshistorik!
Problemer med akilleshæle, problemer med knæ. Nej nej nej! Tror ikke det bliver godt
Problemer med akilleshæle, problemer med knæ. Nej nej nej! Tror ikke det bliver godt
Efter 70 minutter her lige nu, har han nettet 2 gange for Fortuna mod Magdeburg.Igboun skrev: ↑27. jan 2023, 18:34Han er vel ikke nogen total lotto kupon. 30 kampe i serie A, 35 i bundesligaen. I denne sæson 7 mål og 7 assist i 19 kampe. Fortuna Düsseldorf er vel heller ikke nogen helt ringe klub at købe fra. Da kaba i sin tid kom var det med et væsentligt ringere cv. Men han har selvfølgelig heller ikke brændt superligaen af. Vores polske ven har også spillet 7 a landskampe for polen. Alt i alt kunne han godt blive en succes i fcm.
Ham fra Celtic, ham er Anderlecth nu også ude efter, efter at de har fået et stort beløb for salg af en ungdomsspiller, jeg vil næsten håbe at skæbnen er med FCM hvad ham angår, på mig virker han som en kontroversiel spiller og al for dyr i forhold til at han sidder uden for og i en liga der er ringere end den danske.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Dondinho. Kan du ikke elaborere lidt på den skades historik. Han har trods alt spillet plus 25 kampe pr sæson. Jeg tror du ved mere end jeg, så jeg spørger som ren ignorant.
.tak
Mvh igboun
.tak
Mvh igboun