Nu hjælper det jo så også med login-systemet
Synes trods alt at vi kan få en bedre og mere nuanceret debat og "krig" nu !
Jeg har haft nogle forskellige oplevelser med AGF-fans..
********************************************************************************
Efter pokalrunden hvor vi spillede mod hhv. Køge og Herfølge, og hvor begge hold jo vandt sikre sejre, ville skæbnen det således at nogle af os fra BWEast mødte en masse københavnske GF´ere i toget mod København. Her måtte vi 7 jo nok sande at overmagten ( 20-30 GF´ere ) nok var lidt for stor
I starten virkede det en anelse "voldsomt" og en enkelt lettere dum bemærkning om at en af os bare kunne stille op når vi kom til hovedbanen, var jo ikke så heldig... Til gengæld kom rigtig mange hen til os på hovedbanen, og sagde pænt tak for turen, så alt i alt endte det jo ganske positivt !
********************************************************************************
Efter en fælles tur til Herning med FC Nordsjællands fans, stødte vi såmænd endnu engang ind i en flok "københavnere"
Mens jeg stod og snakkede hyggeligt med et par AGF-fans kom der et være bralrehoved ud og begyndte at genere en lille 12-årig FCN-dreng.
Det var dårlig stil.........men forhåbentligt også bare et enkeltstående tilfælde
*********************************************************************************
Til vores pokalkamp i Ølstykke i november kom 3 "AGF-fans" over og blandede sig med os kun for at provokere - de kastede til og med en serveringsbakke efter Zidan da han jublede ovre ved os efter en scoring - MEGA DÅRLIG STIL !!!
De blev heldigvis gennet væk af politiet lidt efter, men det er da ikke speciel god reklame for fodboldfans generelt..
*********************************************************************************
Til AGF-FCM kampen der endte 2-2 oplevede jeg til gengæld at køre med en faldefærdig dobbeltbus igennem Århus og ind til City, og der var der kun super stemning og ingen der generede os 5-6 FCM-fans
Men alt i alt vil der jo altid være nogen der går over stregen... synes dog at jeg tit hører at AGF´ere er indblandet og det er synd at I skal have det ry
Min "modstand" går på at jeg ikke kan forstå, at der findes visse mennesker, der ikke kan gøre andet end at svine alt og alle i og omkring FCM til !!!
De burde da kunne finde på bedre ting i livet...
Med venlig hilsen
Jan / sjællænderen