TrueWolfMidt skrev: ↑4. nov 2022, 10:01
Nu valgte man at holde Kaba og Pione på bænken, men Chilli skulle godt nok heller ikke have haft nogle minutter, han er så dårlig i alt hvad han gør og prøver på. Efter Ob kampen og nu Sturm Graz kampen, så skal han godt nok på bænken i en længere periode. Vores unge skal have spilletid for de er ikke bange og gør det umiddelbart rigtig godt. Chilli får 1 bold i karakter, hvilket siger det hele, bænken kalder på ham.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa- ... r-i-vejret
Dejligt at Gartenmann endelig får spilletid og iflg. Tipsbladet.dk dagens bedste spiller, med 5 Bolde som Anders Dreyer også fik.
Chili gjorde ikke meget væsen af sig i 1. halvleg, men det er ikke meget spilletid han har fået og rusten skal lige bankes af.
Han havde i 2. halvleg flere aktioner på meget højt niveau, og hvis han kan sætte flere af den slags aktioner sammen og skille sig fornuftigt af med bolden, kan han stadig blive en meget vigtig spiller for os.
Jeg mener klart han skal have mange flere chancer og de skal være mere sammenhængende end bare 10 minutter til sidst i en kamp.
Gartenmann faldt ikke igennem i går, men at udnævne ham til kampens spiller forstår jeg ikke.
Isaksen var vigtigste spiller som jeg så kampen og så selvfølgelig Dreyer for den skarphed han havde i afgørende situationer.
Derudover spillede Joel sig op og starter blandt andet angrebet op til mål nr. 2.
Vi vandt over et godt spillende Graz-hold, og kampen kunne sagtens have endt anderledes hvis de havde været lidt skarpere i deres afslutninger.
Kæmpe optur ( og kun lidt malurt over manglende 3. scoring)