Transfer - Vinter 2022/2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af mnm123 »

Det vigtigste må være at luge ud af de alt for mange dårlige spillere der er i truppen. Tænk hvis man kunne ønske sig så var det et farvel til Juninho-Paulinho-Charles-Joel-Chili-Pione-Kaba. Evander sælges så der er plads til lidt nye folk. Køb Casper Højer hjem til Venstre back. Mikkel Duelund som erstatning for Evander. Rasmus Lauritsen tilbage fra Zagreb.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

mnm123 skrev:
1. nov 2022, 15:07
Det vigtigste må være at luge ud af de alt for mange dårlige spillere der er i truppen. Tænk hvis man kunne ønske sig så var det et farvel til Juninho-Paulinho-Charles-Joel-Chili-Pione-Kaba. Evander sælges så der er plads til lidt nye folk. Køb Casper Højer hjem til Venstre back. Mikkel Duelund som erstatning for Evander. Rasmus Lauritsen tilbage fra Zagreb.
Fuldstændig enig i det skrevne, dog ikke med hensyn til Casper Højer pga. hans høje alder og Mikkel Duelund pga. hans skadeshistorik.

Jeg synes dog også at Brumado skal tilføjes transfer væk eller i hvert tilfælde som minimum udleje, for han holder bare ikke det niveau som man må forlange af et hold, som vil vinde mesterskaber.

Vi skal have spillere i truppen som brænder for, at ville vinde mesterskaber og det har været tydelig, at vores trup over det sidste år, har været meget ideforladt. Mch Arena har tidligere været vores fort og det fort er aldeles skudt i sænk, fordi spillerne ikke går forrest og viser hvad der skal til, for at vinde kampe. Hvis vores ledelse ender med at lave et utilstrækkeligt transfervindue til Januar, så frygter jeg at mange måske vil overveje at udeblive fra kampene, især hvis starten på den nye sæson bliver rædselsfuld igen igen.

3316

Indlæg af 3316 »

Det er sjældent der bliver handlet flere spiller til start 11 i vinterens transfervindue, men hvis vi I frit kunne vælge, hvilke tre positioner vil I prioritere at købe ind til?

Min top 3 ser ud som følger:
1: Ny offensiv midt i stedet for Evander.
Jeg forventer at Evander endelig bliver solgt, og mener ikke vi har spillere i truppen til at erstatte ham. Så hvis ikke vi skal komme svækket ud af vinduet, skal han erstattes.

2: En spillende midtstopper.
Vi har rigeligt med midtstoppere i truppen efter vi er skiftet fra 3 til 2, men at få en der fordele spillet nedefra og kan være med til at skabe noget ro, ser jeg som det vigtigste for at den nye spillestil bliver en succes.

3: En angriber med mål i støvlerne.
Jeg synes vores svageste punkt er vores backs, men antalsmæssigt har vi rigeligt der kan spille den plads, så derfor er angriber positionen min 3. prioritet.
For min skyld behøver det ikke være et kæmpenavn med en masse potentiale. Kan fint leve med en Pusic/Schwartz løsning.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal bare have flere unge spillere på holdet, der vil frem i verden.

Vi skal have en ny talentfuld centerback på holdet, der er god på kuglen. En 20 årig Scholz. ❤️

Byskov på holdet i stedet for Evander, og så skal Heiselberg hjem og gøre truppen bredere, hvis ikke Brumado står klar fra 1. januar.

Sidst men ikke mindst, så skal vi have nogle nye backs.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

TrueWolfMidt skrev:
2. nov 2022, 12:37
mnm123 skrev:
Fuldstændig enig i det skrevne, dog ikke med hensyn til Casper Højer pga. hans høje alder og Mikkel Duelund pga. hans skadeshistorik.

Jeg synes dog også at Brumado skal tilføjes transfer væk eller i hvert tilfælde som minimum udleje, for han holder bare ikke det niveau som man må forlange af et hold, som vil vinde mesterskaber.

Vi skal have spillere i truppen som brænder for, at ville vinde mesterskaber og det har været tydelig, at vores trup over det sidste år, har været meget ideforladt. Mch Arena har tidligere været vores fort og det fort er aldeles skudt i sænk, fordi spillerne ikke går forrest og viser hvad der skal til, for at vinde kampe. Hvis vores ledelse ender med at lave et utilstrækkeligt transfervindue til Januar, så frygter jeg at mange måske vil overveje at udeblive fra kampene, især hvis starten på den nye sæson bliver rædselsfuld igen igen.
Tænker lidt med Casper Højer at vi har brug for rutine og gerne dansk, Erik og Henrik er på sidste vers. Duelund har faktisk spillet kontinuerlig under lejemålet i Holland. Vi mangler kvalitet i truppen og gerne yngre spillere.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mnm123 skrev:
3. nov 2022, 12:17
TrueWolfMidt skrev:
2. nov 2022, 12:37
mnm123 skrev:

Tænker lidt med Casper Højer at vi har brug for rutine og gerne dansk, Erik og Henrik er på sidste vers. Duelund har faktisk spillet kontinuerlig under lejemålet i Holland. Vi mangler kvalitet i truppen og gerne yngre spillere.
Duelund har ikke klasse til at tage over for evander, Duelund sidder oftest på bænken i holland hos middelmådige Nijmegen, i de sidste 5 kampe er han startet på bænken i 3 af kampene. Rasmus Lauritsen ryger også ind og ud af holdopstillingen i Zagreb. Heisselberg i Fredericia er også røget på bænken hos bundholdet.

Man skal have nogle klassespillere ind.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Vil også gerne lige komme med mit stilfærdige besyv her; er godt nok glad for det er Claus og Svend som står for transfers. Sikke en omgang vrøvl i deler her. Duelund? Really? Vi bider altså skeer med Feyenoord, som er betydeligt bedre end Nijmegen, som Duelund ikke engang starter inde for. Come on!

Imo står vi overfor et meget definerende transfervindue, hvor Brøndby siges at nærmest vil spendere så meget, at de spillerbudgetmæssigt vil komme på FCM’s niveau. Det vil jeg se før jeg tror der, da det lyder helt urealistisk. Det har trods alt taget os 6-7 år at nå til hvor vi er i dag. Det ændrer ikke på, at man ikke bare kan sælge Evander og Isaksen uden der kommer betydelig kvalitet ind. Tror det bliver rigtig spændende!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

TheLegend skrev:
4. nov 2022, 09:48
Vil også gerne lige komme med mit stilfærdige besyv her; er godt nok glad for det er Claus og Svend som står for transfers. Sikke en omgang vrøvl i deler her. Duelund? Really? Vi bider altså skeer med Feyenoord, som er betydeligt bedre end Nijmegen, som Duelund ikke engang starter inde for. Come on!

Imo står vi overfor et meget definerende transfervindue, hvor Brøndby siges at nærmest vil spendere så meget, at de spillerbudgetmæssigt vil komme på FCM’s niveau. Det vil jeg se før jeg tror der, da det lyder helt urealistisk. Det har trods alt taget os 6-7 år at nå til hvor vi er i dag. Det ændrer ikke på, at man ikke bare kan sælge Evander og Isaksen uden der kommer betydelig kvalitet ind. Tror det bliver rigtig spændende!
Ganske enig, der skal kvalitetsspillere ind her i vinduet der kommer. Uanset om Evander og/eller isaksen ryger. Forsvaret er ganske enkelt ikke godt nok.

Dog bekymre det mig at flere hold har præsteret pæne xx million overskud, at tilskuerevæksten er større andre steder end MCH, MCH der tydeligvis har kapacitetsproblemer nu, i forhold til storkampe. Trækker man Barcelona, ja så er MCH ganske lille.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lange Paul 4 kasser i aften, suveræn topscorer i Belgien, men det der er mest fantastisk er at han startede op med at være skadet i starten og var væk i en del kampe i starten, skal Genk have noget for ham er det nu, og så falder der jo noget af til FCM.

Så har vi Dovbyk der også er hot lige nu, topscorer i Ukraine og bankede en kasse ind her i midt ugen i em europa kamp, her er samme billede. nemlig skal dnipro have noget for ham er det nu, så er det nu, har 1 år tilbage af kontrankten, 50 pct til FCM siger rygterne.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
4. nov 2022, 23:01
Lange Paul 4 kasser i aften, suveræn topscorer i Belgien, men det der er mest fantastisk er at han startede op med at være skadet i starten og var væk i en del kampe i starten, skal Genk have noget for ham er det nu, og så falder der jo noget af til FCM.

Så har vi Dovbyk der også er hot lige nu, topscorer i Ukraine og bankede en kasse ind her i midt ugen i em europa kamp, her er samme billede. nemlig skal dnipro have noget for ham er det nu, så er det nu, har 1 år tilbage af kontrankten, 50 pct til FCM siger rygterne.
Ærger mig stadigvæk fucking meget at han fik den skade i sæson starten.......

3316

Indlæg af 3316 »

Hvad med Mikael Ishak til angrebet?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

3316 skrev:
5. nov 2022, 15:19
https://www.transfermarkt.com/mikael-is ... ler/153637

Siger vel alt.

3316

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
5. nov 2022, 15:29
3316 skrev:
5. nov 2022, 15:19
https://www.transfermarkt.com/mikael-is ... ler/153637

Siger vel alt.
Nej, jeg er i tvivl om hvad du vil sige med det link?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu når AC er spanier og kender La Liga og Segunda Division, mon ikke der kunne være spillere dernede, som han kunne være interesseret i og som vi kunne have råd til at signe, især nu da vi skal i Europa League til foråret. Med den spillestil han vil implementere, så kunne det vel være fristende, at han havde en finger mig i spillet omkring transfers i det kommende vindue.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

TrueWolfMidt skrev:
5. nov 2022, 17:06
Nu når AC er spanier og kender La Liga og Segunda Division, mon ikke der kunne være spillere dernede, som han kunne være interesseret i og som vi kunne have råd til at signe, især nu da vi skal i Europa League til foråret. Med den spillestil han vil implementere, så kunne det vel være fristende, at han havde en finger mig i spillet omkring transfers i det kommende vindue.
Jo, jeg tror da godt du kan regne med AC har noget at skulle have sagt ift fremtidige transfers :D

Låst