Hent Zidan hjem igen så vi kan få magien tilbage på holdet.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=146008
Vinding
Hent Zidan hjem igen.
-
Vinding
Hent Zidan hjem igen.
Senest rettet af Vinding 12. nov 2005, 18:44, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper - BW415
Re: Hent Zidan hjem igen.
Om han så ville spille 5 kampe gratis så tror jeg ikke engang at man ville slå til... Vi har fået kassen for ham, og kan ikke risikere noget ved at tage ham ind igen...
Måske når han engang skal 'hjem' efter 8 år i Real...
)
Måske når han engang skal 'hjem' efter 8 år i Real...
-
YahooSeeker [Bot]
Nu tror jeg ikke Zidan har den klub føgelse for FCM som vi har + at hvad han tjener om Mdr dernede er hvad han fik på et år her såååå..
nej Zidan er desværre væk sammen med vores gode spil
nej Zidan er desværre væk sammen med vores gode spil
-
BW # 163
Han scorede på straffe i pokalen, da Mainz 05 gik videre efter straffespakrskonkurrence. De er nu i 1/8-dels finalen.
BW # 163
BW # 163
-
Klauzito
Det er vist også alt han har vist i Mainz. 2 mål på straffe og en plads på bænken!
Lige umiddelbart ligner han en der ikke bliver til det som talentet lover, måske pga hans mangel på disciplin.
Lige umiddelbart ligner han en der ikke bliver til det som talentet lover, måske pga hans mangel på disciplin.
-
BW # 163
Han blev MOM i en af de 3 kampe han har fået for Mainz05.
Jeg mener ikke han kan afskrives endnu, men ja tysk disciplin + Zidan er måske ikke den smarteste kombination !.
Tysk fodbold er et eller andet sted den diamentrale modsætning til Zidans person og fodboldfilosofi !
BW # 163
Jeg mener ikke han kan afskrives endnu, men ja tysk disciplin + Zidan er måske ikke den smarteste kombination !.
Tysk fodbold er et eller andet sted den diamentrale modsætning til Zidans person og fodboldfilosofi !
BW # 163
-
klemme
Re: Zidan starter på banen idag!
Ifølge tekst-tv på ARD side 268 starter Zidan inde i kampen senere idag mod F.C.Nurnberg.