Ove Pedersen til AGF.... ?!??!!!

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Ravnen

Ove Pedersen til AGF.... ?!??!!!

Indlæg af Ravnen »

Ja det var da godtnok noget af en overraskelse at vores gamle træner skal have en tur i AGF-maskinen. Det er et særdeles modigt spring af Ove!
Troede egentlig han ville til udlandet, og at det kun ville være Brøndby eller FCK der kunne lokke ham fra Esbjerg, da han har udtalt ønske om udlandet utallige gange.

Hvis AGF skal have noget ud af ham må Brian Steen Nielsen vel smække benene op på skrivebordet, og erkende at Ove som træner, jo er lige så meget sportsdirektør som træner. Spændende om BSN vil det i længden.

No offense overfor AGF, men når man har set Poul Hansen, Kent Nielsen-John Stampe og senest den svenske mestertræner Åkeby fejle på stribe i AGF, så har man næsten ondt af Ove :-)
Senest rettet af Ravnen 28. okt 2005, 23:47, rettet i alt 1 gang.

HauG

Re: Ove Pedersen til AGF.... ?!??!!!

Indlæg af HauG »

AGF er jo et tidl. storhold, hvem vil ikke gerne være ham som får sat storsejlet op igen? der er så mange muligheder i AGF, økonomisk, tilskuermæssigt osv...

jeg tror at mange af de trænerer som har været i klubben er taget der til fordi de gerne vil være ham som bringer AGF tilbage i toppen! protientialet er der vel stadigt, bare igen som kan få det rigtigt op og kører.

BW # 163

Re: Ove Pedersen til AGF.... ?!??!!!

Indlæg af BW # 163 »

Jeg mener så at AGF har gjort lidt af et Scoop med denne signing, og at ledelsen derude er på rigtig Kurt...

Jeg glæder mig til de drabelige opgør mod AGF i kampen om Jylland, der er altid ekstra krydderi på kampene mod dem, hvilket kan spores helt tilbage til IFS-tiden.

Ove P. må være den rette til at bringe AGF op til tidligere tiders niveau. Hans meritter tæller som træner medaljer og UEFA-cup med FCM og EFB. I øvrigt har han også været aktiv spiller i hhv. IFS og Herning Fremad, og med hans succes for FCM kan man ikke andet end holde af ham.

BW # 163

Besvar