Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Nu skrev jeg jo også: “Hvis der ikke sker mere..”
Faghir er muligvis landet i Karup. Kunne vel godt lugte af en tur til Ikast? Før blev fcn nævnt som et varmt bud, men det giver da ikke mening hvis han lander på Lars tyndskids Mark
/ ABT

Tror desværre Wahid ryger til AaB.
De mangler i hvert fald en angriber.
De mangler i hvert fald en angriber.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Som Brumado har spillet indtil nu, gør det vel ikke den store forskel om han er skadet eller ej?TrueWolfMidt skrev: ↑31. aug 2022, 20:19Det gør vi vel også, med mindre Brumado snart er på højkant igen, hvilket jeg ikke tror helt på.
Konsulen
Som Brumado har spillet indtil nu, gør det vel ikke den store forskel om han er skadet eller ej?
Helt enig Brumado bliver aldrig en succes i FCM, det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han er for langsom i øverste etage. Til gengæld fedt at Olsson er tilbage - en klassespiller.
Som Brumado har spillet indtil nu, gør det vel ikke den store forskel om han er skadet eller ej?
Helt enig Brumado bliver aldrig en succes i FCM, det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han er for langsom i øverste etage. Til gengæld fedt at Olsson er tilbage - en klassespiller.
Senest rettet af Jakla 31. aug 2022, 20:55, rettet i alt 1 gang.
Wahid Faghir ligner ny mand i FC Nordsjælland.
Jeg tror også det er slut for Brumado efter denne skade, men han har haft optakt til at slå igennem før den første skade.Jakla skrev: ↑31. aug 2022, 20:52Konsulen
Olsson er en klassesigning.
Det bliver spændende at se om der kommer en stor handel til sidst (udover ham fra Uruguay)
Ousteds karriere er slut. Ny målmand ind eller åben målmandsduel mellem Elias og Lössl?
/ ABT

- Administrator
Jeg så på twitter at den spansk kontraktløs keeper havde liket FCM på insta. Måske han er i billedet? Kan ikke huske navn.
Løssel kan også nå at smutte
Korrekt. Iago Herrerin.Administrator skrev: ↑31. aug 2022, 21:50Jeg så på twitter at den spansk kontraktløs keeper havde liket FCM på insta. Måske han er i billedet? Kan ikke huske navn.
/ ABT

Det kan da være spændende nok.Administrator skrev: ↑31. aug 2022, 21:50Jeg så på twitter at den spansk kontraktløs keeper havde liket FCM på insta. Måske han er i billedet? Kan ikke huske navn.
https://www.transfermarkt.com/iago-herr ... eler/71570ABT skrev:Korrekt. Iago Herrerin.Administrator skrev: ↑31. aug 2022, 21:50Jeg så på twitter at den spansk kontraktløs keeper havde liket FCM på insta. Måske han er i billedet? Kan ikke huske navn.
Sent from my iPhone using Tapatalk