Var den pris ikke også lidt høj?
Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Det er en max pris, så de ikke pludselig skruer prisen op, hvis han præsenterer bedre end ventet, men vi kan godt forsøge at handle den ned..
Var der ikke en brasilianer, vi handlede prisen ned på efter lejeophold?
Jeg har det bare lidt svært med de her lejeaftaler med køb optioner, ville hellere man havde købt ham fri.
Wikheim tror jeg vi handlede på den måde du om taler, men der gør så også der kan opstå en periode hvor vi ikke råder over spilleren.
Som udgangspunkt foretrækker jeg også køb frem for salg, men hvis de forlanger 30 mio, så er det måske meget rart at se ham an først..Dondinho skrev: ↑31. aug 2022, 12:57Jeg har det bare lidt svært med de her lejeaftaler med køb optioner, ville hellere man havde købt ham fri.
Wikheim tror jeg vi handlede på den måde du om taler, men der gør så også der kan opstå en periode hvor vi ikke råder over spilleren.
Så vidt jeg ved er spillerens personlige forhold som regel forhandlet på plads i forbindelse med lejeaftalen, så man ikke risikere at sælgende klub lokker med en lønforhøjelse eller bonus, for at få ham tilbage - og evt. sælge videre til højere bydende klub..
Uden at være fast mand i Anderlecht, ser det dog ud til at han løbende har fået spilletid, så han ikke først skal i form, inden vi kan bruge ham.
Spændende om han går direkte i startopstillingen - må i så fald være i stedet for Dreyer?
Spændende om han går direkte i startopstillingen - må i så fald være i stedet for Dreyer?
Ja, i hvert fald i Drejers rolle som 8er forleden, og på sigt som erstatning for Evander. For en Rafa erstatning ser jeg ham ikke som.
Iøvrigt har jeg det meget bedre med lejeaftalen, nu hvor den indeholder en frikøbsklausul. 30 mil for en 27 årig, skandinavisk landsholdsspiller (der kender klubben og ligaen - og denne gang passer langt bedre til systemet), synes jeg er en fornuftig pris
Kunne Vito Mistrati være en mulighed til vores midtbane?
Taget fra Ekstra Bladets livedækning:
Klaus Egelund
14:06
Olsson spottet i Ikast
Kristoffer Olssons skifte til FC Midtjylland kan godt skrives i kolonnen - nært forestående.
Ekstra Bladet er netop ankommet til Sportscenter Ikast og har allerede set ryggen af den svenske midtbanespiller samt en af de agenter, der er involveret i overgangen. FC Midtjylland ønsker ikke at kommentere overgangen, som endnu ikke er forhandlet helt på plads mellem klubberne.
På bordet er en lejeaftale sæsonen ud med en frikøbsklausul
Klaus Egelund
14:06
Olsson spottet i Ikast
Kristoffer Olssons skifte til FC Midtjylland kan godt skrives i kolonnen - nært forestående.
Ekstra Bladet er netop ankommet til Sportscenter Ikast og har allerede set ryggen af den svenske midtbanespiller samt en af de agenter, der er involveret i overgangen. FC Midtjylland ønsker ikke at kommentere overgangen, som endnu ikke er forhandlet helt på plads mellem klubberne.
På bordet er en lejeaftale sæsonen ud med en frikøbsklausul
Mon ikke at Olsson er tiltænkt 6'eren. Jeg har ikke set ham på klubholdene, men på det svenske landshold ligger han som en af de to centrale midtbanespillere og står for meget af oprydningsarbejdet i defensiven. Synes at han har gjort det rigtig godt der og fungerer bedre end han gjorde i FCM i sin tid på 8'eren. Han er en anden type end Rafa dog, så afhænger af hvad Capellas kræver af en spiller på den position.
https://mobile.twitter.com/SortSnakPodc ... 4951898113
Ikke særlig spændende navn desværre.
Men man kan blive overrasket
Ikke særlig spændende navn desværre.
Men man kan blive overrasket
Hvorfor aner du om det er spændende?