Gætter du, eller er det noget du har en viden om?Konsulen skrev: ↑30. aug 2022, 22:08Der kommer ikke tre kvalitetsspillere i morgen - det er spil for galleriet. Så kan de sige, at de blev “brændt af” i sidste øjeblik.
Hvis vi er heldige, bliver der henter en 6’er med kvalitet til at starte inde. Til gengæld ryger Løssl, uden der hentes tilsvarende ind
Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Tipsbladet er intet værd længere. Hvis der skulle være noget i det, havde de smidt nogle navne på bordet og spurgt klubben til det. Her slynger de bare tal ud og siger at der kan blive mellem nul og 50 transfere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er rimelig pessimistisk, alt er selvfølgelig en mulighed, men jeg vælger at tro på man går efter 3 nye og at vi mindst ser to nye.Konsulen skrev: ↑30. aug 2022, 22:08Der kommer ikke tre kvalitetsspillere i morgen - det er spil for galleriet. Så kan de sige, at de blev “brændt af” i sidste øjeblik.
Hvis vi er heldige, bliver der henter en 6’er med kvalitet til at starte inde. Til gengæld ryger Løssl, uden der hentes tilsvarende ind
Der er jo også en "chance" for at der allerede er en næsten done deal, som først bliver breaket i morgen.
Wahid Faghir og en midtbane, er noget jeg tænker vi kommer til at se præsenteret i morgen.
Så ryger Cools ud.
Så ryger Cools ud.
Ah fedt nokFCM2000 skrev: ↑30. aug 2022, 22:02Du misforstår, det er Trabzonspor der har artem dovbyk i kikkerten, og fcm har 50 pct af salgsindtægterne af ham
- Administrator
Det er da ikke FCM der har sagt 3.
Nej, det er Tipsbladet der smider med tal.Administrator skrev:Det er da ikke FCM der har sagt 3.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enten har man været voldsomt uforberedt i dette vindue - ellers har man bare ikke lykkedes med at hente nogen som helst. Jeg har ihvertifald svært ved at se, at vi henter 1-3 spillere idag. Hvis der havde været noget, og også så sikkert som Sushi snakkede i SS, så burde et navn være kommet frem. Det gjorde der så også igår, men han tog jo så bekendt til Serie A.
Jeg gætter på ingen tilgange idag. Meget skuffende vindue i min bog.
Med håbet om at Sushi og Stein gøre dette indlæg til skamme.
Jeg gætter på ingen tilgange idag. Meget skuffende vindue i min bog.
Med håbet om at Sushi og Stein gøre dette indlæg til skamme.
Stop nu med det pessimisme.
DET BLIVER FUCKING VILDT IDAG! (tror jeg)
DET BLIVER FUCKING VILDT IDAG! (tror jeg)
Lind udlejet til HamKam.
Må betyde der er en angriber på vej ind
Må betyde der er en angriber på vej ind
OLSSON PÅ VEJ TILBAGW!!!!!!!
Fuck den er fræk
Fuck den er fræk
Ja tjak! En dygtig midtbanespiller i sin bedste alder. Tror, han passer perfekt!
Joel har også lige fulgt ham på Insta! DEN ER HJEMME!! (næsten)