Hvis truppen holdes intakt som den er nu, så er der kun to ønsker herfra.
En midtbane profil og jf skade til Brumado, så Wahid Faghir.
Vi bør også have ønsker på ud-siden for at slanke den og fokusere, og for at give lovende talenter spilletid andetsteds. Det bør betyde, at Cools, Dalsgaard/MDT, Lossl og Ortiz skal ud inden vinduet lukker i.
Faghir ville jeg også være vild med, og det kunne meget vel ske, tror jeg.
Hvis truppen holdes intakt som den er nu, så er der kun to ønsker herfra.
En midtbane profil og jf skade til Brumado, så Wahid Faghir.
Enig. En midtbane profil og en spids, må være det vi mangler mest.
Forsvaret så ok ud i går.
Svend antydede 2 midtbane folk - og nu en angriber pga skaden. Dreyer spiller ikke 8er hver gang, og Charles og Kouako er åbenlyst ikke gode nok til Capellas
Man forventer at holde på Kaba pga kort tid til luk, men det kan være bluff.
Jeg ved godt at vi ifølge retorikken altid kun kigger på os selv, men; Brøndby handler nok ind for alvor og bliver sat i stærk forbindelse med Omi fra Røde Stjerne, Vallys fra Silkeborg og Bundgaard fra Randers. FCK henter Cornelius, og skal nok blive mere aktive det sidste gode døgns tid. Altså kan det virkelig passe vi 'blot' skal erstatte Oneydika? Med Brumados skade in mente mener jeg altså, at vi har en smule travlt. Synes godt nok der er stille.
Jeg ved godt at vi ifølge retorikken altid kun kigger på os selv, men; Brøndby handler nok ind for alvor og bliver sat i stærk forbindelse med Omi fra Røde Stjerne, Vallys fra Silkeborg og Bundgaard fra Randers. FCK henter Cornelius, og skal nok blive mere aktive det sidste gode døgns tid. Altså kan det virkelig passe vi 'blot' skal erstatte Oneydika? Med Brumados skade in mente mener jeg altså, at vi har en smule travlt. Synes godt nok der er stille.
Jeg mener at FCM er kommet på bagkant som følge af alt for mange dårlige indkøb de sidste 2 år. Hvor er forstærkningerne, der går ind fra dag 1 og løfter holdet til det næste niveau. Hvis de vil opnå det, de selv har proklameret i forhold til mesterskaber og true FCK som DK bedste hold, så skal der handles 4-5 klassespillere ind. Det dur ikke, hvis de gentagne proklarede ambitioner kun bliver ved snakken!
Objektivt set kan det være både sælgende klub, agenter, købende klub og medier, der kan have fordel i at fortælle om eller opfinde en transfer historie, for at fremme egne interesser. Og mindst halvdelen af det man hører er formentlig en and. Og rygter om Piatek, Vallys og Cornelius kan ikke bruges til noget, før kontrakten er underskrevet. Og det er fuldstændig lige gyldigt om vi har haft interesse i forskellige spillere, når bare vi signer den rigtige til sidst.
Men på trods af det, gad jeg godt snart høre nogle rygter om FCM interessere i nogle spillere
Objektivt set kan det være både sælgende klub, agenter, købende klub og medier, der kan have fordel i at fortælle om eller opfinde en transfer historie, for at fremme egne interesser. Og mindst halvdelen af det man hører er formentlig en and. Og rygter om Piatek, Vallys og Cornelius kan ikke bruges til noget, før kontrakten er underskrevet. Og det er fuldstændig lige gyldigt om vi har haft interesse i forskellige spillere, når bare vi signer den rigtige til sidst.
Men på trods af det, gad jeg godt snart høre nogle rygter om FCM interessere i nogle spillere
Der kan som du nævner, være adskillige motiver til at bringe historier. Jeg synes det er interessant, at der har været så stille om FCM, hvilket jeg tolker som, at man har formået at holde tæt, og pludselig kommer det her vilde rygte om Onana (som jeg ville vurdere uden for rækkevidde). Måske jeg overtænker, men kan det være et kneb i at presse en anden part, hvor det egentlige transfermål befinder sig? Ja ja, jeg smider sølvpapirshatten nu...
Senest rettet af O 30. aug 2022, 15:07, rettet i alt 2 gange.
Jeg tror ikke på Onana. Skal ikke kunne sige om vi har haft snørren ude, eller om det er en fuldblodsand, men det virker ikke realistisk.
Nu følger jeg primært Farzam på Twitter, og hans ord er seriøst lov. Han rammer dem alle sammen; Når han kalder dem, så er de altid gået hjem. Men som sagt, så er der bare vanvittigt stille. Synes normalt man hører "FCM kommer til at styrke truppen" eller "De går efter 2-3 stærke signings", men der sker bare ikke en skid.
Kom nu lige igang, please! Vi skal give Capellas de bedste forudsætninger som overhovedet muligt! Kan simpelthen ikke passe vi skal have sådan en tynd trup til efteråret.
Jeg mener at FCM er kommet på bagkant som følge af alt for mange dårlige indkøb de sidste 2 år. Hvor er forstærkningerne, der går ind fra dag 1 og løfter holdet til det næste niveau. Hvis de vil opnå det, de selv har proklameret i forhold til mesterskaber og true FCK som DK bedste hold, så skal der handles 4-5 klassespillere ind. Det dur ikke, hvis de gentagne proklarede ambitioner kun bliver ved snakken!
Ganske enig, Graversens snak er sort snak, Steinlein indrømmer dog at truppen ikke er vokset 5 pct pr.vindue,det er ærlig snak, frank, jens og raffa er væk, til bage evander med sørensen og nu en drejer der er flyttet ned på midtbanen.
Kasper Dolberg "stadig i spil" og "kan ikke skydes ned" af Farzam. Ikke FCK, men fra "andre folk der kan få det til at ske". Farzam tror ikke på, at Dolberg sker, men kan ikke udelukkes.
Frank Onyeka blev spurgt på allerede for en måned siden. Frank vil ikke til FCM igen.
9'er-positionen: Kaba er tilbudt til mange steder. Brumado tror man meget på i FCM.
Målmands-positionen Ny målmand er stadig i spil. Løssl vil klubben stadig af med.
Der kommer ikke til st ske en skid. Ikke fordi de er bange for at lave fejlkøb, men de er kommet alt for sent i gang. Gravesen er en katastrofe på den post.
Han og Steinlein har jo ikke en ny 6’er parat, der er ikke en ny angriber, og træneren tiltrådte i sidste uge . Det sejler på heden
Senest rettet af Konsulen 30. aug 2022, 18:03, rettet i alt 1 gang.